Обява

Свий
Няма добавени обяви.

разцепен от каране

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • разцепен от каране

    случи се така, че на шумен2007 се наложи да си разпукам, разсъндъча или там както се нарича, Г-то.
    първоначално се започна с едно такова "ДРЪН" от задния мост.
    после пак, пак и по на често.
    реших да карам докато спре.
    спря.
    на другия ден.
    накрая не щеше да върви на задно и се движеше само на предно.
    ето какво стана


    отваряйки задния диф. , стана ясно вътре какво е правило "дрън" .
    планетно-сателитния механизъм с беше размазал тотално.


    изглеждаше сякаш е бил от алуминий .
    това обаче е в следствие на такава зверска употреба и пак се е движело до последния "зъб"

    признавам си.
    през цялото време на последния ден карах на заден блокаж.


    вече започвам да пиша за този модел автомобил с главна буква:
    -"Г"-класа.
    евала желязо.
    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

  • #2
    До: разцепен от каране

    даа, бая зор е видяло

    а инак за този модел само с главна буква.
    Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
    http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
    http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

    Коментар


    • #3
      До: разцепен от каране

      не се вижда много ясно на снимките но е ясно че дифа е зле.

      на един траял имаше една Г класа дето вадеше засдналите от зоните
      естествено собственика си личеше че беше много надъхан и ги дърпаше мъжката. на една доста добре окопана джипка видя доста зор там направи една гершка прекалено напъна машината си и се чу как изтрежтя здравата после се указа че е задния диф от тогава си взех поука няма нищо вечно дори и Г класа да е те също се чупят.
      поздрави

      Коментар


      • #4
        До: разцепен от каране

        Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
        тогава си взех поука няма нищо вечно дори и Г класа да е те също се чупят.
        поздрави
        особено в ръцете на бездарници, а Пламен си обеснява защо е станало макар и мен да ме съмнява защото съм карал на блокаж доста дълго време може да е имал луфтове между другото съм пускал преден блокаж в движение с 60 по сух асфалт няма каквито и да е поражения

        Коментар


        • #5
          До: разцепен от каране

          Първоначално публикуван от Kaishin Преглед на мнение
          особено в ръцете на бездарници
          Според мен е много важно да можеш да запазиш автомобила годен за експлоатация от старта до финала.Щом си допуснал да се повреди автомобила значи ти е слаба квалификацията поради незнание и неправилно боравене със системите,възлите и агрегатите.Когато чуя например че някой се е опитал да унищожи нещо до край директно ми пада в очите като човек който си описал по-горе но и е пълен безхаберник.
          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
          Дий Снайдер

          Коментар


          • #6
            До: разцепен от каране

            това на мен ли го каза ? при екстремни условия както в състезание всичко може да се случи и колата е стигнала до края, не е като да се обърнеш по средата на трасето и да седнеш да се почиваш

            Коментар


            • #7
              До: разцепен от каране

              надявам се да е ясно, че тук сме в подфорум на автомобили:дискусии по марки:мерцедес.

              нали няма да се превърне в дебат по майсторско управление.

              зарко, темата я пуснах за това да се разчепка точната причина за счупения диф. явно си го разбрал точно

              според това което се видя като отворих кожуха, мисля че от напреженията в диф-а от това че е блокиран и голямата разлика в сух и кален терен са се разхвърчали планетните зъбни колела.

              благой,
              ентусиазма ти да изкарваш джипаджиите безхаберници и малоумници вече е пословичен. намали темпото. посочи един поне по име който е такъв някакъв безхаберник.
              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

              Коментар


              • #8
                До: разцепен от каране

                не знаех, че основната цел на състезателите е да запазят джипа здрав... Мислех си, че целта е да финишират по възможност на 1-во място...

                щом е взел да дрънчи диф-а, значи вече е за ремонт... дали ще смениш един-два чарка жертвайки състезанието или целия диф, но след това... ако аз съм състезател, бих избрал 2-ия вариант...
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  До: разцепен от каране

                  Всичко което се коментира в този форум е истина и незнам защо не се гледат фактите.Техническите решения който дават дефекти е по добре да се променят с времето към по добро ,а какво всъшност става:коли за 80 000 лева те оставят на пътя преди 15 дена нов ЛК на 10 000км стоши преден диф .Когато един от конструкторите не си свърши работата каво става с хубавата кола?
                  FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                  BJ42 04 1982
                  FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                  LZ 2 BHB

                  Коментар


                  • #10
                    До: разцепен от каране

                    Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
                    Всичко което се коментира в този форум е истина и незнам защо не се гледат фактите.Техническите решения който дават дефекти е по добре да се променят с времето към по добро ,а какво всъшност става:коли за 80 000 лева те оставят на пътя преди 15 дена нов ЛК на 10 000км стоши преден диф .Когато един от конструкторите не си свърши работата каво става с хубавата кола?
                    Отиваш в сервиз ичакаш да те я оправят!И се возиш с кола назаем от приятел!Само оттеб зависи колко време ще е така/т.е.колко време ще чакаш да ти отремонтират твоята кола/
                    Чавдар Владимиров
                    0887/912075
                    Ленд Ровър Диско 1
                    Самуад в проект

                    Коментар


                    • #11
                      До: разцепен от каране

                      Не става въпрос да ти сменят повредения възел със здрав ,такъв който при същите условия пак ще даде дефект.това което се чупи значи ,не е направено както трябва......
                      FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                      BJ42 04 1982
                      FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                      LZ 2 BHB

                      Коментар


                      • #12
                        До: разцепен от каране

                        Първоначално публикуван от Plamen_varna Преглед на мнение
                        надявам се да е ясно, че тук сме в подфорум на автомобили:дискусии по марки:мерцедес.

                        нали няма да се превърне в дебат по майсторско управление.

                        зарко, темата я пуснах за това да се разчепка точната причина за счупения диф. явно си го разбрал точно

                        според това което се видя като отворих кожуха, мисля че от напреженията в диф-а от това че е блокиран и голямата разлика в сух и кален терен са се разхвърчали планетните зъбни колела.

                        благой,
                        ентусиазма ти да изкарваш джипаджиите безхаберници и малоумници вече е пословичен. намали темпото. посочи един поне по име който е такъв някакъв безхаберник.
                        Защо си мислиш че се стремя да изкарам джипаджиите малоумници незнам,не ми слагай думи в устата.
                        Ако си се зачел под какво разбирам безхаберие ще ти стане ясно какво имам предвид а зад моите думи има конкретни имена и те не са от този форум,това че ти го интерпретираш по друг начин си е твой проблем.
                        Това че подфорума е за Мерцедес нищо не значи,устройството на главното предаване е еднакво за всички автомобили и изискванията към тях са :
                        1/Максимална компактност
                        2/Безшумна и плавна работа
                        3/Устойчивост на съотношението на разпределение на въртящите моменти (коефициента на блокиране) в процеса на работа при различни условия.
                        При описание на повредата ти сам си дал отговор защо се е стигнало до аварията.Ако знаеш каква работа върши диференциала (Дава възможност лявото и дясното колело на моста да се въртят с различни ъглови скорости и да изминават различни по дължина пътища при движение в завой,по неравен терен,при нееднакъв радиус на търкаляне на гумите.С това се осигурява чисто търкаляне на колелата в завои, без приплъзване и загуба на сцепление,като се избягва и циркулацията на паразитната мощност между тях)ще разбереш къде ти е била грешката. Ако не знаеш какво е паразитна мощност погледни тук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=18778 .
                        Диференциала ти може да се повреди както и от прекалено използване на блокажа така и от от прекаленото боксуване без блокаж. Ако не можеш да разбереш защо ще се повреди при буксуване без блокаж питай не е срамно.
                        Пламене сега разбра ли защо в по-горното си мнение съм писал защо е слабата квалификация поради незнание и неправилно боравене с механизмите се чупят автомобилите.Не съм имал предвид никой конкретно от този форум но вярвай ми че от практиката ми имам много имена за цитиране.
                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        не знаех, че основната цел на състезателите е да запазят джипа здрав... Мислех си, че целта е да финишират по възможност на 1-во място.
                        Не знаех че състезанията са на принципа или Първи или повреден.Не е ли важно първо участието и забавлението както се стремяха да ми втълпят разни членове на БОС......... Моето мнение е че трябва да се финишира първо и после да се гледа класирането.В този форум познавам хора които се чупят дори и при най-невинните горски разходки пък какво да кажа за състезания,не говоря за катастрофи а за повреди.
                        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                        Дий Снайдер

                        Коментар


                        • #13
                          До: разцепен от каране

                          нали не е твоя джип счупен, защо "плачеш на чужд гроб" ?
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X