момчета,има един мл 400 на щерката,лошото е че е неин и понеже всички млади са всезнаещи и не дават на дъртите да се месят,накрая пак дъртите го отнасятта проблема е такъв,губи до три литра антифриз на дълго,демек кара тя от пловдив до бургас и на кабиле долива 3 литратова на магистралата, когато го търкаля в пловдив го няма проблема,абе почти мистериякато е пред къщи няма петна и видими течове,според мен бяга антифриза само от казанчето,защото по мои наблюдения то събира толкова,аз нямам преки наблюдения върху бараката защото не я карамно тая мойта щерка /малка кифла/все се натриса на нейни познати пишман майстори и на мен вече взе да ми писвабаракудата е мл 400 дизел,ммммммм с хубавия мотормоля за някакви идеи
Има по-големи спецове по мерцедесите но, типични симтоми на гарнитура/глава като го настъпиш. Духа го през аспуха.
сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
............... мл 400 дизел,ммммммм с хубавия мотор.........
Бил е хубав, за съжаление.
И пак за съжаление дизеловия ДВГ не духа гарнитура, а цепи главата/главите.
Някой, който разбира от ДВГ да го изкара на магистралата и да го натовари - като знае какво да гледа ще си покаже дали е глава.
маслото си е нормално като за дизел,демек черноако е гарнитура няма ли да го меша
Не е задължително, зависи къде е изпуснала. Ако няма пяна по капачката на маслото, огледай все пак при запален студен мотор дали не капе от някое скрито място. При сцепена глава ще е някакъв луд късмет ако не надува в охладителната система. Всъщност не знам дали е възможен такъв вариант въобще. Ако духа през ауспуха, белия пушек и плюенето на чернилка с вода са показателни. Няй вероятно тече от някое скрито място и го изпарява.
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Наскоро ми казваха за решението на подобен проблем. Сложили допълнителен разширителен съд и всичко се оправило. Изредили се много мастити майстори да го гледат и никой не могъл да реши проблема. Накрая един гаражен специалист сложил допълнително разширително казанче от незнайно каква кола, вързал го с маркуче за разширителния казан и проблема изчезнал. Ставаше въпрос за някакъв джип, но трябва да питам какъв беше.
като запали си пуши нормална чернилканяма бели пушеци и конденз,ама и тя оная малката/не че е малка деимам внуче на 2 годинкиууййй на дядкома си е неслушаща кифла/ме пази и не иска да ме притеснява,така че не съм го опъвал както трябваимам поглед само пред къщи,и там освен обичайните петна от маслодруго няма,
капачката е чиста,от щеката не духа,хапва малко масълце но нормалновсе пак е мерцедес/не ме бийте много/но пък да пие повече от колкото аз мастикане е нормално
като запали си пуши нормална чернилканяма бели пушеци и конденз,ама и тя оная малката/не че е малка деимам внуче на 2 годинкиууййй на дядкома си е неслушаща кифла/ме пази и не иска да ме притеснява,така че не съм го опъвал както трябваимам поглед само пред къщи,и там освен обичайните петна от маслодруго няма,
Начи, тя не иска да ѝ се месиш, но ти държиш да ѝ решиш проблема, с готово решение оттук, по преразкази на симптомите от трето лице (каквото се явяваш ти) и решението трябва да е вярното?
Първото и най елементарното е проверка за течове ...водни съединения, водна помпа, датчици (като зная как е нагъчкан никак няма да е лесно) . После следва проверка налягането на което отваря клапана на капачката. С времето старее омеква пружината и започва да отваря по рано. Има си начин да се провери наличието на изгорели газове в охладителната система, има начин да се провери колко се качва налягането в охладителната система. Ако налягането при настъпване се кача над 1,5 атмосфери примерно вече да се търси източника на покачване на налягането. Най - елеметарното решение е замяна на капачката с нова но качествена такава и да се следи има ли загуба
Баварските дизели пукат глави по -често.Другите го карат на гарнитури и двигателя пак си е хубав ,но когато гарнитурата/те/се сменят навреме.Има сервизни тестове за гарнитура или глава,не е нужно да си играете на онче- бонче-счупено пиронче.Тест и действие дори да е глава ,слага се втора употреба шлайфа се,клапани и се кара,мотора пак си е добър,КОГАТО ВСИЧКО Е НАВРЕМЕ и Маслото не е в картера.Отиде ли маслото там ,тогава мотора има вероятност вече да не е добре.При губене /горене/на атнифриз в повечето случаи е гарнитура,около цилиндрите е водната риза ,маслените отвори са външно и далече от цилиндрите.Когато измеша антифриз и масло ,тогава 50% може да има съмнение и за глава.
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Първото и най елементарното е проверка за течове ...водни съединения, водна помпа, датчици (като зная как е нагъчкан никак няма да е лесно) . После следва проверка налягането на което отваря клапана на капачката. С времето старее омеква пружината и започва да отваря по рано. Има си начин да се провери наличието на изгорели газове в охладителната система, има начин да се провери колко се качва налягането в охладителната система. Ако налягането при настъпване се кача над 1,5 атмосфери примерно вече да се търси източника на покачване на налягането. Най - елеметарното решение е замяна на капачката с нова но качествена такава и да се следи има ли загуба
Само да питам , как с изпуснАл клапан на капачката ще направи 1,5 бара?Би трябвало да кипне , като отворена тенджера и котлона ...
Баварските дизели пукат глави по -често.Другите го карат на гарнитури и двигателя пак си е хубав ,но когато гарнитурата/те/се сменят навреме.Има сервизни тестове за гарнитура или глава,не е нужно да си играете на онче- бонче-счупено пиронче.Тест и действие дори да е глава ,слага се втора употреба шлайфа се,клапани и се кара,мотора пак си е добър,КОГАТО ВСИЧКО Е НАВРЕМЕ и Маслото не е в картера.Отиде ли маслото там ,тогава мотора има вероятност вече да не е добре.При губене /горене/на атнифриз в повечето случаи е гарнитура,около цилиндрите е водната риза ,маслените отвори са външно и далече от цилиндрите.Когато измеша антифриз и масло ,тогава 50% може да има съмнение и за глава.
За баварците сме чули.Добре , че много са ги били през ВСВ , та немат пукнати глави на мотори . Беше на шега , Безпощаден . Но пък на МЛ съм намирал на три места напречни сцепвания.
За мен е пробив в гарнитура.При бавни , до средни обороти помпата смогва да превърти повишеното налягане.При екстремни - повишава се налягането и температурата в главата , помпата не смогва ,кипенето изхвърля през клапана на разширителния съд каквото му е отгоре.
И никого не задължавам , момчета
Саамо дето ще сцепи след не много и главунгера.
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар