От скоро (една седмица )съм собственик на ML 270 CDI (2002г) с автоматична скоростна кутия. До сега 33г съм карал ръчка и с автомата съм на вие.Та на въпроса: Как се процедира при спускане по наклон? Предполага се че автомата с увеличаване на оборотите (скоростта), ще почне да си реди скоростите нагоре и ще се разчита само на спирачка?!?!На ръчната си застопоряваш на подходяща скорост и няма проблем.Тук какво се прави. Може ли по време на движение да прехвърляш от директна към по-малка. В позиция на лоста директна има (+) и (- ) на лоста и съответно понижава предавката до избрана и повишава до директна , което се показва на таблото.И още едно въпросче : как се процедира при изпреварване , така че колата да се изстреля напред без да се замисля?Преди с БМВ-то с ръчна беше шега , но сега !?!? Благодаря на всички включили се с мнение, предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Свий
X
-
Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
Ат.Буров.Тагове: Няма
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Изравяш си упътването за ползване на твоя мерцедес и го прочиташ внимателно в частта му за управление на автомобила. Вервай ми, производителя винаги дава най-удачните съвети. Това червеното от снимката също беше първия ми автоматик.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Благодаря ! С малко зор успях да намеря едно интерактивно упътване за експлоатация на МЛ-а на руски , щото английския ми, не е силна страна."Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
Ат.Буров.
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Трябва да е голям и дълъг наклон, че да се заиграваш. С плюс и минус си слагаш която скорост ти харесва /2500 оборота да речем, не го знам тоя дизел, тук сме на бензинки/ и се возиш. За изпреварването и изстрелването не знам, там си трябват коне. Ама пак вкарваш ниска предавка преди да предприемеш изпреварване. А най-добре е да си носиш кафето и да си ползваш подлакътника и държавната за чаши...
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Със 163 коня и тегло над 2 тона празен, не очаквай кой-знае какво изстрелване при изпреварване. Не че е зле, ама предполагаемо хич няма да е като BMW-то (не знам какво е било то).Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
В началото карай само на D /rive/, а + и - после..............а, и също така, подгъвай левия крак под седалката, да не натиснеш "съединителя"________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Абе вие това автомата за нищо го нямате
Как ускорява и превключва без да се подава газ?И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеСъс 163 коня и тегло над 2 тона празен, не очаквай кой-знае какво изстрелване при изпреварване. Не че е зле, ама предполагаемо хич няма да е като BMW-то (не знам какво е било то).И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
"Изстрелването" става без да пипаш нищо на D - натискаш само газта до ламарината и колата сама се справя с задачата /викат му кикдаун/.Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Когато си взех джипката а тя е автомат и аз имах същите въпроси, както написа колегата Edo, при изпреварване наистина трябва да натиснеш до ламарината за да се включи кикдауна, досега само един път ми се е налагало да включа ръчно на 3, тогава карах по черно и на бавни, при всички други случаи само на D, като в зависимост от натискането на педала за газта, успявам да го накарам да превключва по-бързо, с времето ще усетиш, автомата е голяма благинка и кеф да го караш
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Първоначално публикуван от pgv64 Преглед на мнениеОт скоро (една седмица )съм собственик на ML 270 CDI (2002г) с автоматична скоростна кутия. До сега 33г съм карал ръчка и с автомата съм на вие.Та на въпроса: Как се процедира при спускане по наклон? Предполага се че автомата с увеличаване на оборотите (скоростта), ще почне да си реди скоростите нагоре и ще се разчита само на спирачка?!?!На ръчната си застопоряваш на подходяща скорост и няма проблем.Тук какво се прави. Може ли по време на движение да прехвърляш от директна към по-малка. В позиция на лоста директна има (+) и (- ) на лоста и съответно понижава предавката до избрана и повишава до директна , което се показва на таблото.И още едно въпросче : как се процедира при изпреварване , така че колата да се изстреля напред без да се замисля?Преди с БМВ-то с ръчна беше шега , но сега !?!? Благодаря на всички включили се с мнение, предварително!
На повечето автомати няма проблем и да спускаш на спирачка - спирачките са им предвидени за такива неща и няма да прегреят, нооооо зависи кой плаща дискове и накладки, чието износване никой не го е отменил. Ако теглиш каравана обаче няма гаранции, та по-добре си включи сгодна предавка.
Не знам, почнаха ли на леките коли да слагат отделни ретардери - на тези които са ми попадали няма ама знае ли човек?
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнениеКогато си взех джипката а тя е автомат и аз имах същите въпроси, както написа колегата Edo, при изпреварване наистина трябва да натиснеш до ламарината за да се включи кикдауна, досега само един път ми се е налагало да включа ръчно на 3, тогава карах по черно и на бавни, при всички други случаи само на D, като в зависимост от натискането на педала за газта, успявам да го накарам да превключва по-бързо, с времето ще усетиш, автомата е голяма благинка и кеф да го караш
Азе като ми тръгнат вратите напреде много бързо включвам автомата на 1-ва
Към автора на темата-
За изпреварване екстремно слагай на СпортLand Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение...при изпреварване наистина трябва да натиснеш до ламарината за да се включи кикдауна...После има тука из форумЪт теми "Въх, умря ми автоматикът, влезна в авариен режим и т.н."
Умните кутии свалят и по 1 предавка, ама не при натискане "до ламарината". Също така всички автомати имат функция (било бутон OD/off, било Tow/Haul или друг), за изключване на повишаващата / повишаващите предавки (с предавателно число по-малко от "директната") при катерене по баЙр, същата може да се използва и при леко спускане. А + и - служат за избор на предавка ДО КОЯТО да "качва" автоматикът. Т.е. ако включиш на 1-ва или 2-ра, колата си ползва "моторна спирачка" на общо основание като с ръчни скорости.България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеЕ, не е много гот при 130 км/ч да натиснеш "до ламарината" та да ти се включи примерно 2-ра предавка...После има тука из форумЪт теми "Въх, умря ми автоматикът, влезна в авариен режим и т.н."
...
Коментар
-
От: Движение при спускане по наклон (нанадолнище) с ML 270 CDI автоматик
Хубавите автомати нямат овърдрайв а нормална предавка. Изобщо темата става мегазабавна с глупостиИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар