Здравей те колеги, търся мнения за Мерцедес Вито модел до 2002, бензин 143кс. или дизел 98кс. Поддръжка, обслужване, горене
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мерцедес вито
Свий
X
-
От: Мерцедес вито
Привет колега имам V230 98кс. много съм доволен от машинката ползвам я само за почивки в Гърция, Турция и имам една обиколка из Европа, евтина поддръжка , данък 27лв /за София/ разход 8,5-9 извънградско /натоварен/, 120км/ч е с 3000об/мин. , преди да го купя оглеждах и бензиновото 6те цилиндъра заради автоматика но не попаднах на здрав мотор. Ако нещо друго те интересува питай.
-
От: Мерцедес вито
Благодаря колега, возиха ме с ML бензинов 143кс. И до колкото разбрах е същия мотор като на витото, но ми се стори малко муден за тези си коне при изпреварване и на магистрала след това 30км. градско в София даде разход 15/100 като на магистралата се кара 120/130, но нямам наблюдения върху дизела как е, а съм харесал дизел от Италия и бензин автомат от Германия и се двуомя
Коментар
-
От: Мерцедес вито
Щом 143 коня са ти се видели тромави смятай че от дизела с 98кс. няма да останеш очарован , CDI 2.2 със 120кс върви доста прилично, но там си е комън рейл и със последствията. Стария мотор 2.3 98кс. е много здрав мотор все пак празен е 2тона. 120км/ч си ги поддържа без проблем , може и 140 да поддържа но най му е добре на мотора 120.
Коментар
-
От: Мерцедес вито
За градски става, обаче за пътуванията със семейството може да имаш ядове, ако сте свикнали да носите по много багаж. Ако се сложат всичките задни седалки, място за багаж почти не остава-между гърба на последния ред седалки и задната врата остават не повече от 30-40 см.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
От: Мерцедес вито
Въпрос имам по темата, към хората, които имат такива бусове. Вярно ли е, че при витото нещата били идентични като при А-класата, в смисъл за почти всеки ремонт по мотор и кутия трябва да се свалят, да се оправят и пак да се качват или не е точно така?
Коментар
-
От: Мерцедес вито
Първоначално публикуван от disko04 Преглед на мнениеТова и мен ме интересува.
На Вито излиза напред , на А клас надолу, със се магарето.
И на двете модификации много от ремонтите се правят на мястоЧовешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Мерцедес вито
Имам приятел с Вито 2.3ТД. Почти за всичко мотора е долу, щото нЕма бъркане. Лятото си сваля мотора 5-6 пъти за две-три седмици и си прецака отпуската. Накрая му писнА, и го остави на некви майстори в Перник, които го сдраха и му дадоха колата неработеща, та още един път го сваля пак за да си смени гарнитурата щото му го издадоха с духаща след основен ремонт.
Имам и познат с V280, който много ми харесва. Автомат с газ. Разход 10/100, и върви.
Преди повече от 10г. за известно време под ръка ми беше едно 112 CDI, но е друга бира, ама и то беше много ново. Много вървеше и разхода беше приличен, ама вече повечето са дърти и изкъртени.
V-то ми хвана окото, и като салон, и като разход, а и доста върви, но и то е дърто, което обезмисля инвестицията която ще трябва да се прави поне като обслужване.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: Мерцедес вито
Първоначално публикуван от kreizo Преглед на мнениеОбщото между витото и а класата е, че и двете са с предно и са зверски навряни.
Преди няколко години на v220 цди му умря автомата и за ремонт кутията излезе със все двигателя вън.
Вито 2-ро поколение 2003-2014 е със задно/4х4
Вито 3-то поколение 2014-днес е със предно/задно/4х4 - каквото и да значи това
Виано или В клас е пътническата версия.Land Rover Discovery II, V8 4.0
VW Golf VI variant
Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар