Здравейте колеги, реших да напиша отзив За споменатия автомобил през погледа на човек дошъл от Jeep форума.
Като цяло съм очарован от добрата динамика, доброто обезшумяване ,екстрите като печка, въздушно окачване .
За сега разбрах едно важно нещо което ще помогне на бъдещите собственици, купувайте автомобила след много сигурни данни как и с какви части е поддържан.
Моят се оказа на реални км , но от последвалите проблеми разбрах, че е бил обслужван от скъперник -всички части от най евтините, или може би толкова е бил капацитета на Майстора. Сега след като всичко си дойде на мястото колата се държи като чисто Нова , дано да е задълго.
ГЛ -а има едно голямо предимство зА оффроад въздух. Окачване, защото ако затънеш винаги можеш да вдигнеш едно ниво нагоре и да продължиш, е до 3 ти разбира се , но ако не стане напред отъпкваш това което под колата с еърматика и се връщаш назад.
Колата беше с газово РОМАНО , имаше слаби връзки на охлаждането заради евтини скоби, две дюзи неработещи добре след подмяната им, всичко се оправи и до ден днешен върви изненадващо добре на газ като на бензин. Разхода е приличен за 2.5т автомобил -21л/100км извън града при
скорост 160км/ч , градско към 23-26лтр.
Проблем с веригата и зъбните колело не се наблюдава засега 210к. Имаше слаба връзка на кабела до стартера и динамото, като това предизвикваше слаб заряд на акумулатора и замисляне при палене. Също така и проблем с хидравличната помпа заради неправилно поставено казанче за маслото .
Друг проблем бяха спирачните дискове , вероятно пак спестени пари от качество защото се бяха изкривили и волана вибриране при спиране с голяма скорост.
Ремонтиран маслен охладител от предния собственик и сложен силикон вместо гарнитура беше предизвикал теч по двигателя отпред.
Мисля че това бяха болките за 2 години притежание, но за сметка на това удоволствието от карането е несравнимо!
Като цяло съм очарован от добрата динамика, доброто обезшумяване ,екстрите като печка, въздушно окачване .
За сега разбрах едно важно нещо което ще помогне на бъдещите собственици, купувайте автомобила след много сигурни данни как и с какви части е поддържан.
Моят се оказа на реални км , но от последвалите проблеми разбрах, че е бил обслужван от скъперник -всички части от най евтините, или може би толкова е бил капацитета на Майстора. Сега след като всичко си дойде на мястото колата се държи като чисто Нова , дано да е задълго.
ГЛ -а има едно голямо предимство зА оффроад въздух. Окачване, защото ако затънеш винаги можеш да вдигнеш едно ниво нагоре и да продължиш, е до 3 ти разбира се , но ако не стане напред отъпкваш това което под колата с еърматика и се връщаш назад.
Колата беше с газово РОМАНО , имаше слаби връзки на охлаждането заради евтини скоби, две дюзи неработещи добре след подмяната им, всичко се оправи и до ден днешен върви изненадващо добре на газ като на бензин. Разхода е приличен за 2.5т автомобил -21л/100км извън града при
скорост 160км/ч , градско към 23-26лтр.
Проблем с веригата и зъбните колело не се наблюдава засега 210к. Имаше слаба връзка на кабела до стартера и динамото, като това предизвикваше слаб заряд на акумулатора и замисляне при палене. Също така и проблем с хидравличната помпа заради неправилно поставено казанче за маслото .
Друг проблем бяха спирачните дискове , вероятно пак спестени пари от качество защото се бяха изкривили и волана вибриране при спиране с голяма скорост.
Ремонтиран маслен охладител от предния собственик и сложен силикон вместо гарнитура беше предизвикал теч по двигателя отпред.
Мисля че това бяха болките за 2 години притежание, но за сметка на това удоволствието от карането е несравнимо!
Коментар