Здравейте,
Мой близък приятел, социално слаб, болен и безпаричен, му бяха подарили една А класа, A160 2001година, 1.6 бензин автоматик, десен волан.
Всичко хубаво, дори и преглед минал с нея но докато паркира пред блока, чупи носач и предницата се "разкрачва".
Колата НЕ е карана строшена, не е напъвана строшена!
Колата ми е в двора и на първо четене като поражения:
1. Счупен долен носач от страната на шофьора(дясно)
2. Излязла полуоска от към СК, липсващи лагери(паничките) на същата
3. Повреден/скъсан спирачен маркуч
4. Може би някой кабел/АБС сензор и съседи...
Двигателя, скоростната кутия и колата изглеждат ок, задоволително общо състояние и си мисля, че ако от моргата извадя един носач, спирачно маркуче и полуоска, може би семеринг на СК за полуоската и не вкарам повече от двуцифрена сума пари в тази кола може би си струва да опитам да му помогна.
Казуса е следния:
Колата е купена за 850 кинта
Застраховка, преглед и данък едни 150 кинта още, поне
Пътна помощ да я докара до нас 80 кинта
Това е около 1000+ "инвестирани"
Такива коли в движение почват от 350 до към 500-800 за "хубави
Аз време и части няма да си таксувам, стига частите да са под 100кинта, помагам му все пак.
Въпроса е дали има други заподозрени като скъпи семеринги, спирачно маркуче, полуоска и т.н. и дали е ВЕРОЯТНО да я поправя от тия щети ЕВТИНО, от хора с опит, дали да се захващам въобще или да и взема 100тина кинта за скрап и до там, квото било такова?
Трябват ми и файлове със скоростната кутия, окачването за тоя модел, ВИН номер - WDB1680332J638422 ???
Плана ми за действие е следния:
Вдигам колата.
Свалям предна дясна гума, главина и наоколо
Вадя счупения носач
Вадя полуоската
Спирам от изтичане спирачната течност
Вадя спирачното маркуче
Проверявам визуално за криви носачи, щанги и щети по окачването
Проверявам визуално за щети по СК от където е излязва полуоската
Ако всичко визуално е ОК и ми вдъхне доверие
Отивам до моргата с размери и частите в багажника за сравнение и ако ми се върже на цена, купувам носач, полуоска и сглобявам.
После ново АТ СК масло
Доливам спирачна течност
Регулирам предницата и тест драйв и може би нов преглед е така за успокоение
Снимки след малко...
Мой близък приятел, социално слаб, болен и безпаричен, му бяха подарили една А класа, A160 2001година, 1.6 бензин автоматик, десен волан.
Всичко хубаво, дори и преглед минал с нея но докато паркира пред блока, чупи носач и предницата се "разкрачва".
Колата НЕ е карана строшена, не е напъвана строшена!
Колата ми е в двора и на първо четене като поражения:
1. Счупен долен носач от страната на шофьора(дясно)
2. Излязла полуоска от към СК, липсващи лагери(паничките) на същата
3. Повреден/скъсан спирачен маркуч
4. Може би някой кабел/АБС сензор и съседи...
Двигателя, скоростната кутия и колата изглеждат ок, задоволително общо състояние и си мисля, че ако от моргата извадя един носач, спирачно маркуче и полуоска, може би семеринг на СК за полуоската и не вкарам повече от двуцифрена сума пари в тази кола може би си струва да опитам да му помогна.
Казуса е следния:
Колата е купена за 850 кинта
Застраховка, преглед и данък едни 150 кинта още, поне
Пътна помощ да я докара до нас 80 кинта
Това е около 1000+ "инвестирани"
Такива коли в движение почват от 350 до към 500-800 за "хубави
Аз време и части няма да си таксувам, стига частите да са под 100кинта, помагам му все пак.
Въпроса е дали има други заподозрени като скъпи семеринги, спирачно маркуче, полуоска и т.н. и дали е ВЕРОЯТНО да я поправя от тия щети ЕВТИНО, от хора с опит, дали да се захващам въобще или да и взема 100тина кинта за скрап и до там, квото било такова?
Трябват ми и файлове със скоростната кутия, окачването за тоя модел, ВИН номер - WDB1680332J638422 ???
Плана ми за действие е следния:
Вдигам колата.
Свалям предна дясна гума, главина и наоколо
Вадя счупения носач
Вадя полуоската
Спирам от изтичане спирачната течност
Вадя спирачното маркуче
Проверявам визуално за криви носачи, щанги и щети по окачването
Проверявам визуално за щети по СК от където е излязва полуоската
Ако всичко визуално е ОК и ми вдъхне доверие
Отивам до моргата с размери и частите в багажника за сравнение и ако ми се върже на цена, купувам носач, полуоска и сглобявам.
После ново АТ СК масло
Доливам спирачна течност
Регулирам предницата и тест драйв и може би нов преглед е така за успокоение
Снимки след малко...
Коментар