Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Информация за OM602 и OM662

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Информация за OM602 и OM662

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Излизам в лятна отпуска тази седмица, но като се прибера след 20ти ще ти покажа наживо. 99,5% съм убеден, че ще съм прав ;-)
    С удоволствие Иначе щом влиза 602 ще влиза и 605 (блока е еднакъв)
    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение

    Тоест 662 си е същия милионник? Да бе.
    Същия не, но е достатъчно здрав.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Информация за OM602 и OM662

      Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
      Преди време ми подариха ,, издухан 2,9 ,, от Мусо за да си имам резервен за Спринтерите .Реших да му се направи пълна ревизия и да му сменим сегментите ,гумички и т.н . Поръчах като за спринтер и се оказа че нищо не пасва - във всичко имаше някакви дребни ,но на практика недопустими различия и така и го отсвирих .На пръв поглед като части е същото ,но всъщност не е
      Утре мога да ти дам по-подробна информация какви са разликите.
      2,9 турбо дизела при спринтера е 120 к.с. а при Е-класата е 129 к.с ,като разликите между двата мотора са : всмукателния колектор и в картера.Разликата в конските сили е от компютрите .
      Дявола е в детайлите, както казват момчетата отвъд океана... Благодаря за информацията.

      Коментар


      • #18
        От: Информация за OM602 и OM662

        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
        С удоволствие Иначе щом влиза 602 ще влиза и 605 (блока е еднакъв)
        Същия не, но е достатъчно здрав.
        Оставам с впечатлението, че те мързи да четеш и пишеш.
        По-горе те питах кой е 605? 2.5тд/150кс или друг?
        Знам, че 3.0 177кс е велик, но е абсурдно да се мисли за него в случая.

        Коментар


        • #19
          От: Информация за OM602 и OM662

          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
          Оставам с впечатлението, че те мързи да четеш и пишеш.
          По-горе те питах кой е 605? 2.5тд/150кс или друг?
          Знам, че 3.0 177кс е велик, но е абсурдно да се мисли за него в случая.
          Да се бориш с атмосферен дизел в 21 век е неразумно. Така че да - 2.5 150 кс
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Информация за OM602 и OM662

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение


            Тоест 662 си е същия милионник? Да бе.
            Около 5 т масло и 50/50 нафта пък ти ги смятай колко е минал а не съм го купувал нов!! И турбото си е същото щото бях с такова от Спринтер.

            Коментар


            • #21
              От: Информация за OM602 и OM662

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Да се бориш с атмосферен дизел в 21 век е неразумно. Така че да - 2.5 150 кс
              Разбирам те, макар половината изток да си карат 1hz и td42 и си свиркат. ;-)

              Коментар


              • #22
                От: Информация за OM602 и OM662

                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Да се бориш с атмосферен дизел в 21 век е неразумно. Така че да - 2.5 150 кс
                Според немското уики, турбинирания 602 и 605 са с почти еднакви нютон метри - около 280, което си е почти 50% в повече от атмосферния 602 де. Конете при 605 са с 20 коня над 2.9тд. Има ли други ползи от 605 пред 602т?

                Коментар


                • #23
                  От: Информация за OM602 и OM662

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Разбирам те, макар половината изток да си карат 1hz и td42 и си свиркат. ;-)
                  По подобни причини взех Мусото.
                  Беше с доста забележки, а и проблеми, които пък ме устройваха,
                  но всъщност го взех заради оригиналният мерцедесов мотор, който след повече от половингодишно стоене запали от раз в студа, и започна да работи бе грам треперене дори студен.
                  Пали и върви без грам ток.
                  Не се сещам за друго, относително актуално, нещо.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #24
                    От: Информация за OM602 и OM662

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Според немското уики, турбинирания 602 и 605 са с почти еднакви нютон метри - около 280, което си е почти 50% в повече от атмосферния 602 де. Конете при 605 са с 20 коня над 2.9тд. Има ли други ползи от 605 пред 602т?
                    Има, двата мотора нямат нищо общо. 605 „върви“ осезаемо повече от 602, т.е. мотора е много по-динамичен. Остави голите коне и нютони - кривата на мощността е интересна. Максималните обороти също са различни.

                    А и все пак 20 кс при 130 си е едно 20% разлика
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #25
                      От: Информация за OM602 и OM662

                      Яро, подозирам, че те интересува това - 602.962. Монтира се в 124 и 124Е, тоест 88 - 96г. По техн. данни 126 кс.
                      Нямам идея обаче, лесно ли се намира:

                      Коментар


                      • #26
                        От: Информация за OM602 и OM662

                        Андро, това е 2.5 което си показал.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #27
                          От: Информация за OM602 и OM662

                          По точно 2497

                          Коментар


                          • #28
                            От: Информация за OM602 и OM662

                            Подсказват ми, че 605 може да се преправи с механична помпа без комп. Някой правил ли го е, каква е мощността при крайния резултат.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Информация за OM602 и OM662

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Подсказват ми, че 605 може да се преправи с механична помпа без комп. Някой правил ли го е, каква е мощността при крайния резултат.
                              Аз.
                              От 100 до 300 кс според зависи какво точно се прави.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: Информация за OM602 и OM662

                                Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                                Подсказват ми, че 605 може да се преправи с механична помпа без комп. Някой правил ли го е, каква е мощността при крайния резултат.
                                Вальо - Друкмана го слага на неговата Г, има някъде и тема ....

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X