Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

    Здравейте, от съвсем скоро се сдобих с Г, 460-ка, с мотор 300 ТД от 124-ка, държа на марката и не подценявам модела, но имам някои разрешими надявам се проблеми, които може би са нормални за експлоатиран автомобил.Случи ми се следното: при каране извънградско и поддържане на нормална скорост, ми се получи загуба на мощността и тягата и падане на оборотите до почти изгасване, този негатив трае от няколко секунди до около минута-две и после се оправя все едно не се е случвало. Започне ли, повтаря се и създава гадно чувство на несигурност, което е нехарактерно за марката и особено за модела
    Прави го дори при пълен до горе резервоар, другото доста дразнещо е, че не показва точно горивото уредът на таблото, но това е белия кахър, смених горивния филтър - половин ден беше добре и после пак старата песен...
    Моля, дайте акъл, да сменя резервоара с пластмасов ли или...?
    Предварително благодаря

  • #2
    От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

    И ние сме яли тая попара.
    В началото си мислех най-страшното - помпа, инжектори ............ ама тоя мотор 300D с тая редова помпа е като чук, в повечето случаи надживява собственика на автомобила.
    Та обадих се на бат' Румен, той дори не се и замисли - ''имаш проблем откъм алтернатора'' и надълго и нашироко ми обясни как точно това влияе на оборотите и стрелките. Имало някаква джага дето с годините дефектирала и правела магарий, а същото се получавало, ако по самия алтернатор капе масло, или нафта, водата не било проблем, но всичко мазно му е*ава майката.
    От известно време бях забелязъл, че от капака на клапаните просълзява масълце и баш в/у алтернатора капеше.
    Смених алтернатора + нова гарнитура и силикон от Мерцедес и край на ядовете!

    Сега, аз само ти разказвам какъв беше проблема при мен, ама и симптомите бяха абсолютно същите, така че много е вероятно и при тебе да е този проблема. И да знаеш, ако сменяш алтернатор вземи чисто нов, или рециклиран и то точно за твоя модел, понеже има известни разлики, например дали колата има оборотомер, или не - алтернатора е различен.

    Успех и още 100 години да си го караш!
    Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
    Само DIESEL !!!

    Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

    Коментар


    • #3
      От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

      Не точно по темата, но да изполвам въпроса на колегата - това отнася ли се и за бензинова 124, че го имам същото дразнещо проблемче? От стрелките само температурата не е много в час, иначе и аз за 2-3 минути губя мощност, после всичко се оправя.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #4
        От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

        Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
        И ние сме яли тая попара.
        В началото си мислех най-страшното - помпа, инжектори ............ ама тоя мотор 300D с тая редова помпа е като чук, в повечето случаи надживява собственика на автомобила.
        Та обадих се на бат' Румен, той дори не се и замисли - ''имаш проблем откъм алтернатора'' и надълго и нашироко ми обясни как точно това влияе на оборотите и стрелките. Имало някаква джага дето с годините дефектирала и правела магарий, а същото се получавало, ако по самия алтернатор капе масло, или нафта, водата не било проблем, но всичко мазно му е*ава майката.
        От известно време бях забелязъл, че от капака на клапаните просълзява масълце и баш в/у алтернатора капеше.
        Смених алтернатора + нова гарнитура и силикон от Мерцедес и край на ядовете!

        Сега, аз само ти разказвам какъв беше проблема при мен, ама и симптомите бяха абсолютно същите, така че много е вероятно и при тебе да е този проблема. И да знаеш, ако сменяш алтернатор вземи чисто нов, или рециклиран и то точно за твоя модел, понеже има известни разлики, например дали колата има оборотомер, или не - алтернатора е различен.

        Успех и още 100 години да си го караш!
        Благодаря много, още утре ще обърна внимание, а иначе по-добре ли ще е ако сменя резервоара с пластмасов и трябва ли нещо допълнително да се прави ако се сменя, настоящия е много ръждясал както отвън, така и отвътре

        Коментар


        • #5
          От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

          Дали точно с пластмасов да го смениш това ти си решаваш, но сегашния, ако е ръждив махай го!
          Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
          Само DIESEL !!!

          Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

          Коментар


          • #6
            От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

            Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
            Дали точно с пластмасов да го смениш това ти си решаваш, но сегашния, ако е ръждив махай го!
            Като цяло резервоарът е ръждясал и то доста, мисля, че с пластмасовия този проблем ще отпадне, а що се отнася до прекъсването и гасненето, имаше парче зелена пластмаса, което беше застанало точно където трябва , вече е премахнато и проблемът е решен! Що се отнася до алтернаторът, утре се смъква и отива на рециклиране, тъй като искам всичко да е както трябва, имах гаден и дразнещ шум при въртене на волана и веднага кормилният прът беше пратен на ремонт, вече шум няма никакъв, шлици и карета - всичко е ТОП
            От къде мога да се сдобия с пластмасов резервоар и има ли нещо по-специфично по въвеждането му в експлоатация???Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1179.jpg
Прегледи:1
Размер:123.8 КБ
ID:5630169
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1176.jpg
Прегледи:1
Размер:122.0 КБ
ID:5630170Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1177.jpg
Прегледи:1
Размер:109.7 КБ
ID:5630171Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1179.jpg
Прегледи:1
Размер:123.8 КБ
ID:5630169Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1173.jpg
Прегледи:1
Размер:40.9 КБ
ID:5630172Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP7925.jpg
Прегледи:1
Размер:245.9 КБ
ID:5630173Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP7925.jpg
Прегледи:1
Размер:245.9 КБ
ID:5630173

            Коментар


            • #7
              От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

              Резервоара трябва да е за дизел 460.

              ПП Къде минава ауспуха на това?
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #8
                От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

                Лично при мен, от дизел 460, резервоара не можа да стане. Моята барака е 300ГД, взех от същия джип, малко по-нов, но пластмасовия резервоар беше различен. По-голям на височина и по дълъг, на друг джип пасна идеално, но на моят така и не стана. Някък си успях да закърпя железния боклук, но до кога ще кара незнам. Умре ли, ще си правя къстъм от алумин.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

                  Първоначално публикуван от ultra81 Преглед на мнение
                  другото доста дразнещо е, че не показва точно горивото уредът на таблото, но това е белия кахър, смених горивния филтър - половин ден беше добре и после пак старата песен...
                  Моля, дайте акъл, да сменя резервоара с пластмасов ли или...?
                  Предварително благодаря
                  Честито колега, със здраве да си караш Г-то и безаварийно!. Като си махнал резервоара, свали сондата за гориво и я разглоби внимателно, вътре има една пластина , която се плъзга по две жички кантал, виж дали контактува добре навсякъде по трасето, също така ти препоръчвам да продухаш с компресор тръбите за горивото, моето ГД правеше подобни проблеми преди да направя това.
                  I want out !!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

                    За ръждата вътре,може да се пребориш успешно с лимонтозу-доста количество.Имаше тема за лекуване на резервоар,така,с доста снимки.Май за мотоциклетен ставаше на въпрос.
                    Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
                    ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

                      Така изглежда пластмасов резервоар за 460 къса база.




                      От долу:




                      Тука, оригинално, минава ауспуха на дизела.


                      Намират се в Кърнаре на цена 200-300лв.
                      Голяма играчка е въстановяването на изгнил резервоар. успехите са временни а щетите понякога сериозни. Дори да направите резервоара да не тече, всичкото говна от вътре тръгва по тръбите. .... а там е слабото място на дизеловите Бенцови мотори. Ония педалски тЪрбики с О-пръстенчетата са ми давали толко ядове, колкото не съм имал с нищо друго.

                      Това 300ТД кой мотор е? 5 или 6 цилиндъра? Вентилиран? Оригиналния мотор ли е или е сменян?
                      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                      Вальо. О888 557Ч7Ч
                      Silverado 1.3 i

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

                        Резервоарът изглежда (поне на снимките) в отлично състояние като за 30г. Г-класа, пробвай да го възстановиш. Двигателят щом е от 124-ка е OM603 turbo 147ps, с механична помпа, може би един от най-здравите дизели изобщо.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

                          Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                          Това 300ТД кой мотор е? 5 или 6 цилиндъра? Вентилиран? Оригиналния мотор ли е или е сменян?
                          6 цил, 12 клапана 147 кс, от 124ка, очевидно сменян. Пия ром
                          ПП Абе на твоя капачката за наливане на масло опира ли в капака?
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

                            Не. Даже одеялцето от долу на капака ми седи.

                            Не'ам ром.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблеми с "нова" придобивка ( Г 300)

                              Колега, махай го тоя резервоар, ако не искаш ядове. Изгнил е като Титаник.
                              Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                              Само DIESEL !!!

                              Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X