Мхм, баш, че на тоя мотор не знам ква газова инжекция си сложил обикновена
Да не споменавам, че между леката ти кола и дълго ге общото е май, май никво
Колега,една камара коли и джипове,с мотор 102 и 103 се карат с обикновена газовауредба.Досега съм имал 12 бр,коли от марката МБ,и в момента карам две.,Представи си че и други хора са виждали и карали ,все някога Г -класа на МБ.Защо плашите човека ,като че ли ,вие карате самолети а той си е купил някакъв трабант.Мотора 102 е много държелив и приказки които навяват че около 300 000 км,му наближава края на живота са просто глупост.
Колега,една камара коли и джипове,с мотор 102 и 103 се карат с обикновена газовауредба.
Факт, и никоя от тях не е инжекцион.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Виждал съм М102 с газов инжекцион, сигналът се взима от бобината. Друг е въпросът, че на механична инжекция газов инжекцион е ненужно оскъпяване, с подходяща настройка и обикновено АГУ си върши добре работата.
Виждал съм М102 с газов инжекцион, сигналът се взима от бобината. Друг е въпросът, че на механична инжекция газов инжекцион е ненужно оскъпяване, с подходяща настройка и обикновено АГУ си върши добре работата.
това се опитах и аз да кажа!Моя като беше с този мотор работеше перфектно на газ с обикновена газова,гореше 20-25 газ и не вървеше ......а ся пак гори толкоз с газов минжикцион и две бутилки по 50 литра,но поне върви с тунинг мунинга.....
Човек,ти винаги ли се опитваш да си прав или нещо не се разбира ме.124-ката с 2.0,или 2.3 мотор модел 102 ,или мотор 103 ,който искаш вземи 2.6 или 3.0 са с механична инжекция,и не ги прави карбураторни това че са с механична инжекция ,или поне моно инжекция.Тези мотори понасят добре обикновенно АГУ ,с правилна настройка.Цветан от този форум ,купи една "пура " от НСО,и след като монтира мотор 3.0,щото скапа стария 2.6,му изхвърли цялата механична инжекция,като на нейно място сложи само един обикновен дросел и я кара само на газ вече 3г.И за да не мислиш че пиша,само за спорта.Кафявото Г -2.3 дълга база от Гладиатор ,преди 4г,го купих ме ние,вярно че го продадох ме след 1,5г но през това време го оборудвах ме с АГУ,и за тежкото купе и слабия двигател ,си вървеше задоволително с разход ,на дълго около18-20.За риба става тая кола,но за гората е малко слаба.Имам и една ц-240 спорт,аз на v-образния шестак се замислях да и набия обикновена АГУ та на тая ли антика 102.Виж,на ц-320 ,наистина ,не смея,там във Паулър газ и сложиха ,газов инжекцион и съм много доволен.
2 година почти търкалях 124 с същия мотор,мотора е 230.Корав е като чук,с обикновенна газова хиляди километри без грижи.Грешно е да пишете че е калпав двигател.
Никой не спори за здравината на 2.3 мотора,просто е безумно маломощен за тежкото Г .Не само в гората ами и на пътя,муден и тегав но на три тона жип си е нормално!
Да, механична инжекция е и се слага ОБИКНОВЕНА газова. Не че не може да се сложи и газов инжекцион с компютър, карал съм такава ама е безмислено скъпо.
За риба става тая кола,но за гората е малко слаба.
И понеже е слаб мотора се товари много и като резултат е издухан. То 2.8 не деяни та 2.3
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Не е чак толко проблемен мотора 102 - 230. Че е слаб, слаб е, но зависи за какво ще се ползва. С обикновена газова е досадно да се намества маркуча при всяко гръмване, но ако има кихалки може да се избегне. Успях да сложа и кихалка под дроселовата клапа с което се намалява вероятността да се изкриви нещо като гръмне. Имал съм четири "Г" с този мотор на газ, една на метан и една дизелова. С първата на газ минах 40 000 километра без никакви ядове. Успех!
Не е чак толко проблемен мотора 102 - 230. Че е слаб, слаб е, но зависи за какво ще се ползва. С обикновена газова е досадно да се намества маркуча при всяко гръмване, но ако има кихалки може да се избегне. Успях да сложа и кихалка под дроселовата клапа с което се намалява вероятността да се изкриви нещо като гръмне. Имал съм четири "Г" с този мотор на газ, една на метан и една дизелова. С първата на газ минах 40 000 километра без никакви ядове. Успех!
Маркуча не е проблем,връзваш го с медна тел като тресне дърпаш тела и ти е в ръката.Проблем е пластмасовия накрайник за него,ако не си го хванал със скоба за маркуча има вероятност като тресне да не го намериш.230 за постоянно каране не става,особено с комбинация автомат.Иначе си е тегав мотор,от два месеца пълни единия цилиндър с вода и нито грее нито умира.Проблема си е в блока ,тече между двата цилиндъра.Ще го чакам докато умре или докато намеря време да му сложа шестак като на другия копач.Разхода на метан при 230 и 300 е един ,дори 300 по гората някой път дава по добър.
Здравейте колеги,гледам доста се изписало ама понеже ме нямаше един месец,бях на морето,да успокоя малко духовете на Пухчето абсолютно нищо му няма,оказаха се свещи и кабели,върви като бясно с караваната 7 метра дълга,2 тона. 90/100 км/ч София-Албена 6 часа.Отказах се от газова уредба,с караваната ми даде разход 15 на 100.
Коментар