Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на двигател

    Здравейте,
    Намислил съм смяна на двигателя на моя Г (къса база,280 механична инжекция) с такъв от 124 250ТД или 300ТД.Скоростната кутия е ръчна, 5 степенна за Г. Не намирам такъв двигател и имам намерение да купя такава 124-ка и да разменя двигателите. Струва ли си изобщо от гледна точка на експлоатационни разходи и ресурс тази смяна и дали ТД двигателя ще е съвместим със сегашната кутия на Г-то без много сериозни преправяния.
    Благодаря

  • #2
    До: Смяна на двигател

    Намислил съм смяна на двигателя на моя Г
    с каква цел

    Коментар


    • #3
      До: Смяна на двигател

      мисля че преди да сменяш каквото и да било да се направи проста сметка.
      1. имаш ли сега газова уредба .караш ли на газ.
      2.ако караш на газ тя е 1 лев или 15 на сто газ ако гори 15 лв.или 10 на сто нафта 20 лева.
      3.ако купу
      ваш двигател ще е поне 1000лв
      4.дизела иска добър акомулатор.нафтата зимата мръзни.
      5.който направи присадката ще поиска поне 600лв.
      кат удариш калема кво излиза.дали си струва.
      друг е въпроса ако сегашния ти мотор е повреден и ще му правиш ремонт и си пред тази дилема

      Коментар


      • #4
        До: Смяна на двигател

        здравей
        смяна на двигател звучи лесно но май не е чак толкова
        1 двигател и ОБОРУДВАНЕТО МУ
        2 радиатор-различно топлоотдаване
        3 скорости...полуоски ?...диференциал...как стоят нещата там ?
        4 реле време -от бензин на дизел
        5 работа по таблото и ел инсталация
        6 резервоар? сонда ?
        7 окачване на двигателя...ауспух...
        8 дизеловият агрегат е по тежък - предно окачване ?
        9 КаТ - 200лв за нови документи и комисия Технотест
        при една и съща марка и модел и смяна само на двигател
        10 времето загубено там е отделно
        11 масла филтри антифриз
        12 винаги остава риска от това новият двигател да не е чак толкова нов
        за това се сещам сега
        правил съм го
        моят съвет е ако нямаш належаща нужда и пари - по добре си вземи друг двигател като твоя
        може да се направи !!!
        BMW X6

        Коментар


        • #5
          До: Смяна на двигател

          Двигателя ми в момента (280) е в много добро състояние, но въртящият му момент(около 220Нм) е слаб за каросерия с тегло над 2 тона и такъв коефициент на въздушно съпротивление. Въртящият момент на турбодизелите е поне 280-300Нм, но при 1800 оборота.Това би повишило много динамиката при ниска скорост и потегляне от място(аз с повече от 100км/ч не го карам). Дали тези дизели са съвместими с Г-траковата кутия,защото ако не са варианта е друг-2,7СДИ от Спринтер с неговата(бусова) кутия

          Коментар


          • #6
            До: Смяна на двигател

            за това точно не знам
            правил съм гимнастиката с други марки и модели
            така че някой който е запознат с марката е по добре да те посъветва
            моето мнение е по принцип и като цяло - да прави се
            някъде по добре - някъде с по незадоволителен резултат
            но както и да стане няма да е като оригиналното което просто не е мислено да се сменя и почти винаги остава нещо дребно което не работи или дразни
            на твое място бих потърсил по голям бензинов агрегат - после газифициране ако е непоносимо
            а газта е евтина
            BMW X6

            Коментар


            • #7
              До: Смяна на двигател

              Така:
              1. Сегашните ти скорости, не стават(за съжаление), защото двигателя, който искаш да сложиш е с ляв стартер, а твоят е с десен(камбаната имам впредвид), търсиш Г-тракова кутия с ляв стартер(от230Г) или ръчна кутия от 124-ка 250ТД или 300Д, която се води 126, от пура демек. Другият вариант е автоматик, ако те влече от 124-ка 300ТД или от Г.
              2. Имаш няколко варианта за маховици и съединители, тук ще срещнеш повечето проблеми, но прочети темата за "подходящите маховици и съединители за Г-класа", там е опиосано всичко много подробно!
              3. Новият двигател трябва да бъде 300ТД 147к.с. или 300ТД вентилиран 177к.с., защото както сам каза купето е тежко!
              Първият можеш да го намериш за 2500-3000лв, а другият за около 4000лв., оборудвани става въпрос, но всичко е въпрос на пазарлък!
              4. 280 бензин, на газ в гората няма да падне под 40л./100км. или повече(Зарко може да сподели неговият разход), а дизела не повече от 25л./100км., сметката е готова!
              5. Като набавиш всички необходими части и материали, смяната на единият двигател със скоростите с другият става за ден-два, при майстор, който вече е правил операцията. В темата за майсторите, може да си избереш някой.
              6. Малко преработка на ел. инсталацията.
              7. Окачването ти остава същото.
              За предавателните числа на диференциялите и скоростите ще си прочетеш по подробно в темите за тях(има много).
              Само ще ти кажа със сигурност, че с двигател 300ТД/147к.с. или 300ТД/177к.с., каквато и кутия да сложиш и с твоите диференциали(които са 44/9, ако не са сменяни, бързи демек), няма да имаш абсолютно никакви проблеми!!!
              Успех в смяната!
              Моят съвет е да я направиш, само ако мислиш да караш дълго време този джип!!!
              Иначе разгледай темите, които сме обсъждали и писали по твоят въпрос(има много), ще намериш неща(подробности), които ще ти бъдат полезни!

              Коментар


              • #8
                До: Смяна на двигател

                или 300Д, която се води 126, от пура демек.
                При МВ 126 (т.н. пура) ръчна скоростна кутия съществува само в моделите 300 S (бензин) и то много рядко. 300 Д мотор не се комплектова с купе 126 заводски - всичко което се среща са доработки , най-често с двигател от 123 (5 цил.)и по-рядко с такъв от 124 (6-так). Тези дизели обикновено се имплантират със собствените си скоростни кутии. Един-единствен дизелов мотор се комплектова от завода с купе 126 и това е моделът 300SD , koйто се продава само в САЩ и сам по себе си е такава рядкост , че държи високи цени.

                Коментар


                • #9
                  До: Смяна на двигател

                  Нещо не се разбрахме -
                  124-ка 250ТД(126к.с.) и 300Д(113к.с.) лимузина с 4-ри врати, се окомплектова с ръчни скорости.
                  Тези ръчни скорости са усилени и номерът им започва с 126......, има две разновидности, ако не се лъжа и същите тези скорости, се монтират и на купето, за което говориш.
                  На всички останали 124-ки, ръчните скорости са с номера 124.........., нормални демек.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Смяна на двигател

                    Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
                    Нещо не се разбрахме -
                    124-ка 250ТД(126к.с.) и 300Д(113к.с.) лимузина с 4-ри врати, се окомплектова с ръчни скорости.
                    Тези ръчни скорости са усилени и номерът им започва с 126......, има две разновидности, ако не се лъжа и същите тези скорости, се монтират и на купето, за което говориш.
                    На всички останали 124-ки, ръчните скорости са с номера 124.........., нормални демек.
                    Ясно. А аз разбрах , че говориш за МВ модел 126 , т.н. пура. Сори за което.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X