Здравейте колеги,
От скоро карам мерцедес 207д - 2.4дизел 4 цилиндъра - 4-ри скорс.кутия.
Имам следните три въпроса.
1. Има блокаж на диференциала?
2. Също така имам един пластмасов ключ, с който се регулират оборотите, а до него има малка ръчка, като смукача, но с лампа, която се издъпрва и светва лампата му, но светва само в движение.
3. Когато съм на 4-та при 55км/ч и поддавам газ, рязко или плавно колата увеличава оборотите, но не и скоростта, все едно се движи на полу-съединител? Когато съм на 4-та на 70км/ч и натисна газта, започва да ускорява нормално. Това се забелязва и на 2-ра и на 3-та на съответните км/ч.
От скоро карам мерцедес 207д - 2.4дизел 4 цилиндъра - 4-ри скорс.кутия.
Имам следните три въпроса.
1. Има блокаж на диференциала?
2. Също така имам един пластмасов ключ, с който се регулират оборотите, а до него има малка ръчка, като смукача, но с лампа, която се издъпрва и светва лампата му, но светва само в движение.
3. Когато съм на 4-та при 55км/ч и поддавам газ, рязко или плавно колата увеличава оборотите, но не и скоростта, все едно се движи на полу-съединител? Когато съм на 4-та на 70км/ч и натисна газта, започва да ускорява нормално. Това се забелязва и на 2-ра и на 3-та на съответните км/ч.
) е точно за ръчна газ , т.е вдига 100-150 оборота на празен ход и се използва при студен двигател ( не непременно през зимата , а просто студен) , докато стрелката на температурата "мръдне" докъм 40 градуса. После го развиваш в обратна посока , защото при загрял двигател и високи обороти на празен ход ще ти "хъркат " скоростите при превключване.
Коментар