От: Проблем с охладителна система W124 E280
Така - след препрочитане на миналогодишната тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=148792 след 7 пост, разрових, открих релетата на перките, първа скорост с изгорял бушон, смяна и тест - пускаш климатика и след 10 сек тръгват ел.перките на първа. Тръгнах на проба - пак загря, но по-бавно, ел.перките си оказват влияние. Отидох да меря температурата с мултицет със сонда за температура. Резултата е, че температурата на снимките няколко поста по-нагоре е 97-98°, а малко над чертата - 91-92°. Втора скорост включва на 98° и изключва на 86-87°. Меря на корпуса на датчика, който е до термостата. Радиатора държи 65 до към 77-78°, това на ламелите на питата. Извода - всичко е шест, не показва вярно температурата, има едни десетина градуса повече.
Благодаря на всички за помоща!
Така - след препрочитане на миналогодишната тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=148792 след 7 пост, разрових, открих релетата на перките, първа скорост с изгорял бушон, смяна и тест - пускаш климатика и след 10 сек тръгват ел.перките на първа. Тръгнах на проба - пак загря, но по-бавно, ел.перките си оказват влияние. Отидох да меря температурата с мултицет със сонда за температура. Резултата е, че температурата на снимките няколко поста по-нагоре е 97-98°, а малко над чертата - 91-92°. Втора скорост включва на 98° и изключва на 86-87°. Меря на корпуса на датчика, който е до термостата. Радиатора държи 65 до към 77-78°, това на ламелите на питата. Извода - всичко е шест, не показва вярно температурата, има едни десетина градуса повече.
Благодаря на всички за помоща!
Коментар