Здравейте, колеги! От няколко дни съм горд собственик на една Г-класа или по-скоро Пух къса база- 92г. Допадна ми от пръв поглед защото се оказа много запазена за годините си ( или дефектите са добре прикрити ), но както и да е. Но има нещо, което ме гложди от вътре- има само двата блокажа. След изчетеното във форума не можах да открия някаква информация дали е възможно слагането на такъв. Най-вероятно ще трябва да се обърна към някой от сервизите, за които сте писали във форума. Ще съм Ви благодарен ако споделите някаква информация или опит относно темата. Поздрави!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Блокаж на предния мост на W463
Свий
X
-
От: Блокаж на предния мост на W463
На моя Пух Г-230 (463), къса база, 92ра година блокажите са два - в раздатката и на задния мост. Другите ще ме поправят, ако греша, но на къса база упражнението да се сменя моста с цел трети блокаж няма особена възвръщаемост. Много по-смислена инвестиция са хубавите гуми. Машинката и без това е проходима като нищо друго на пазара в оригиналния си вид...
Коментар
-
От: Блокаж на предния мост на W463
Съгласен съм, че много по-често са необходими гуми, отколкото въпросния блокаж. Аз бях счупил един пластмасов тройник,който захранва и двата блокажаи повече от месец не установих дефекта. Случайно, при проверка за течност на спирачките, се установи, че казанчето за блокажите е празно. Можеше да се разбере и по трудния начин, де...Първоначално публикуван от Gary Преглед на мнениеНа моя Пух Г-230 (463), къса база, 92ра година блокажите са два - в раздатката и на задния мост. Другите ще ме поправят, ако греша, но на къса база упражнението да се сменя моста с цел трети блокаж няма особена възвръщаемост. Много по-смислена инвестиция са хубавите гуми. Машинката и без това е проходима като нищо друго на пазара в оригиналния си вид...
Коментар
-
От: Блокаж на предния мост на W463
Става въпрос за предния мост. Идея си нямам дали ще стане ама нещо ме дразни като го няма...Първоначално публикуван от ivanmehan Преглед на мнениеА ти кой нямаш?Ако нямаш предния,до колкото разбирам, се слага като се сменя предния мост.Процедурата не е сложна
Коментар
-
От: Блокаж на предния мост на W463
Номера на рамата започва с VAG463...и т.н. а иначе блокажите се включват с копчета от таблото... А и предишния собственик твърдеше, че е Full time и съм склонен да му вярвам-днес не издържах и я вкарах в едни преспи, с които се справи без да включвам какъвто и да е блокаж. Но все пак ми липсва ''3-тото копче''.Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнениеДа не се окаже 460 и да е парт тайм с два? Как се включват? С копче ли?
Коментар
-
От: Блокаж на предния мост на W463
Ти добре си минал, аз с един колега разглобявах целия блокаж търсейки защо не включва, докато открия, че предишните собственици са изключили една електическа връзка... Забавно беше. edoors, ти с какви гуми търкалящ твоето Ге? Че аз съм с едни 31ци за мъгла, и се чудя едни евтини регенерати колко ще му спънат вървежа?
Коментар
-
От: Блокаж на предния мост на W463
Аз не обичам регенерати и карам с малко по-големи.Първоначално публикуван от Gary Преглед на мнениеТи добре си минал, аз с един колега разглобявах целия блокаж търсейки защо не включва, докато открия, че предишните собственици са изключили една електическа връзка... Забавно беше. edoors, ти с какви гуми търкалящ твоето Ге? Че аз съм с едни 31ци за мъгла, и се чудя едни евтини регенерати колко ще му спънат вървежа?
Коментар
-
От: Блокаж на предния мост на W463
Има една марка Федима. Регенерат е само защото се ползват рециклирани каркаси обелени до нула. Иначе технологията е производство на нова гума. Дори е по-скъпа, но имат ред преференции за рециклирането. Удачен размер за Г-адинката са 235/85/16, 265/65/16, 275/60/16 и според височината следват другите размери джанти. За по-големи трябват и преработки по Гадинката....TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
От: Блокаж на предния мост на W463
По окачването или по мостовете?Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнениеЗа по-големи трябват и преработки по Гадинката.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Блокаж на предния мост на W463
Ти на главината можеш да навиеш всичко. Проблема започва когато констатираш, че на завой опират гумите в рамата. Ако ти е добро окачването, режеш. Ако не искаш да режеш - лифт. Най-добре е размерите да се спазват, като по-горе описаните. Иначе все ще излезе някакъв проблем. Ще го навириш, моста ще е настрани от следата, ще го коригираш, ще вземе да люлее...и Т. Н.Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеПо окачването или по мостовете?...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
От: Блокаж на предния мост на W463
Тая част ок. Въпросът е диференциалите дали дължат, раздатката, е такива дреболии
Не че ще сложа 41ци
))
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар