Вчера имах удоволствието да се докосна до едни наистина страшилища!
Става въпрос за Мерцедес Г-класа, 270CDI, военна разработка, бронирана, дълга база, 20 бр. доставени за нашата армия.
Джиповете наистина бяха нещо уникално и нямаха нищо общо с цивилните разработки. Това го знаех, но вчера видях с очите си за какво става въпрос!
Щангите, кормилните и стабилизиращите, бяха значително по-дебели, както и местата където се захващат по мостовете.
Прасетата изработени от значително по-дебела ламарина. Диференциалите бяха с предавателно число 37/7, бавни демек.
Скоростите автоматик-типтроник, но малко по-различни.
На местата, където се захващат носачите към рамата бяха направени кутии, от ламарина 5-6мм
.
Ушите, където се захващат предните и задните амортисьори, също бяха направени планки от дебела ламарина!
Изобщо всички уязвими места, където се захваща нещо, беше подсилено с кутии, от ламарина 5-6мм.
Купето, рамата и обзавеждането вътре беше от 460-ка, с изключение на уредите. Уредите бяха от 463-ка.
В момента се опитвам да разбера какви пружини са монтирани на тия дзверове и когато разбера, пак ще пиша!
Малко по-късно ще има репортаж, направил съм около 50-60 снимки, опитах се да ги убедя(подкупя
), да ми дадат една от книжките, които са вътре в джиповете, ама не подадоха!!!
Съмнявам се че някой военен, някога ще прочете нещо вътре, ама не дават!
Пак добре, че имам приятели в Балканстар и това, до което се добрах, пак е нещо!
Очаквайте снимките скоро!

Става въпрос за Мерцедес Г-класа, 270CDI, военна разработка, бронирана, дълга база, 20 бр. доставени за нашата армия.
Джиповете наистина бяха нещо уникално и нямаха нищо общо с цивилните разработки. Това го знаех, но вчера видях с очите си за какво става въпрос!
Щангите, кормилните и стабилизиращите, бяха значително по-дебели, както и местата където се захващат по мостовете.
Прасетата изработени от значително по-дебела ламарина. Диференциалите бяха с предавателно число 37/7, бавни демек.
Скоростите автоматик-типтроник, но малко по-различни.
На местата, където се захващат носачите към рамата бяха направени кутии, от ламарина 5-6мм

Ушите, където се захващат предните и задните амортисьори, също бяха направени планки от дебела ламарина!
Изобщо всички уязвими места, където се захваща нещо, беше подсилено с кутии, от ламарина 5-6мм.
Купето, рамата и обзавеждането вътре беше от 460-ка, с изключение на уредите. Уредите бяха от 463-ка.
В момента се опитвам да разбера какви пружини са монтирани на тия дзверове и когато разбера, пак ще пиша!
Малко по-късно ще има репортаж, направил съм около 50-60 снимки, опитах се да ги убедя(подкупя


Съмнявам се че някой военен, някога ще прочете нещо вътре, ама не дават!

Пак добре, че имам приятели в Балканстар и това, до което се добрах, пак е нещо!
Очаквайте снимките скоро!
Коментар