Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигатели и скоростни кутии на първите 463

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двигатели и скоростни кутии на първите 463

    Здравейте,

    Решил съм да стана собственик на такова чудо. Ще се кара предимно по асфалт и някакъв лек офроуд, с хубави гуми, без да се преправя. По принцип предпочитам бензина. Искам да ви попитам какво ще ми препоръчате като двигатели и скоростни кутии за Г до 95. Как са на асфалт по принцип? Има ли проблеми с автоматиците? Най-много ми се иска да е 300GE, но зависи какво ще намеря. Отделеният бюджет е около 15к. Има ли двигатели, които са проблемни като цяло и как са като динамика на асфалт 300 GD? 350 G turbo D двигателя надежден ли е? Приемам и предложения за други марки и модели, но за тях съм сколонен да отделя по-малка сума - 10к. Благодаря ви предварително и се извинявам за може би глупавите за вас въпроси. До сега не съм бил собственик на МБ и затова имам толкова въпроси. Насочил съм се към къса база, това удачно ли е?

  • #2
    От: Двигатели и скоростни кутии на първите 463

    300 дизел Да,350 твьрдо не -това сьвсем на кратко.

    Всеки мотор си има слабите черти,аз не се сещам за перфектен мотор,мо някои искат сьвсем малко,евтино и лесно за да станат това което трябва да са.Говоря за мотори които не им се опьват по милион километра,200-250 000 и 350то ги може ако е кьсметлия.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      От: Двигатели и скоростни кутии на първите 463

      Много благодаря, колега. А нещо за автоматичните скоростни кутии? Явно остава само 300 GE като моторизация, за да не е трагичен на асфалт...

      Коментар


      • #4
        От: Двигатели и скоростни кутии на първите 463

        Избора си е ваш, но за това за koeто ще го ползвате трудно бихте избрали нещо по-неподходящо. На асфалт Г класата има само негативи. Обаче, ако много харесва горното няма голямо значение. По сьщество;

        15000 са малко за 463 модел и при евентуална покупка трябва да сте много внимателен при огледа. Наѝ-добре да се направи при човек или в сервиз, коѝто добре познава модела.
        Бензиновите двигатели от тези години, които имат някаква динамика са 320 и 500, но и за двата парите са не
        достатьчни. При дизела - 300 24v, излиза през 1996 година и пак е два пьти над бюджета ви.
        И при трите двигателя скоростите са само автоматични /до 1996година с четири скорости, след това с пет/ и достатьчно здрави.

        Коментар


        • #5
          От: Двигатели и скоростни кутии на първите 463

          И аз да допьлня-320 го водят много здрав мотор с добьр разход за конете си.Не тече ли под колекторите и няма ли масло в антифриза ще вьрви вечно ако му е сменяна гарнитура на главата,че там му е слабото място,с новия модел гарнитура заспива.С масло в антифриза минава около /дрьж се /2-30 000 километра преди да го направи на яка чорба.Това поне сьм го пробвал.
          500 страда от пласмасовите капачки на маслените ммммм ойльрз му викат тук кьм клапаните,пада капачката и клапана почва да чука.Новия модел са метални,11 кинта бройката и се сменят на улицата еле ако не сьм от кьм веригата.Задьнва и циркулацията на газовете та притриса на студен при палене,чисти се сьс сваляне на главите ма това ако ти е много мерак,иначе си вьрви без проблем.Тоя мотор няма трошене.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            От: Двигатели и скоростни кутии на първите 463

            Благодаря много, колеги! Явно ще трябва да отделя по-голяма сума или да се откажа, като по-вероятно е първото ))) Аз по принцип го мислех за втора кола, но ако е с по-голям двигател, става и за единствена. Още веднъж благодаря!

            Коментар


            • #7
              От: Двигатели и скоростни кутии на първите 463

              Здравейте на всички,

              Автомобилът ми е Mercedes-Benz B 200 CDI, 140 кс, 7-G Tronic, 2005, 84 000 км. На повечето от вас предполагам са добре известни качествата на автомобилите с новите поколения двигатели и автоматичнискоростникутии. Преди около половин година, започнаха първите ми проблеми. Най-малко очаквах да получа повреда във важно звено, което е скоростната кутия, особено след толкова малко изминати километри и на пръв поглед едно съвсем нормално експлоатиране.

              Проблемът - при плавно подаване на газта автомобила ускорява нормално. При рязко смачкване на "kick-down''-а (жизнено нужен при изпреварване), автомобила изтрелва оборотите до определената от педала височина и вместо да ги поддържа, започва резки връщания напред-назад на оборотите. Цялата кола тресе, усещането в движение е нещо като „тръгва-спира, тръгва спира”.Съответо изпреварването е невъзможно. При това педала за газта е в едно и също положение през цялото време.

              Сервизите – ходих в два оторизирани сервиза. Първото предположение в Дарс Ауто Сливен беше, че не е сменено трансмисионното масло, което се сменя по книжка на 60 000 км. Когато се появи проблема, моята кола беше на 78 000 км. Някак не ми се иска да вярвам, че заради несменено масло на кутията с 18 000 км. по-късно може да се появи някакъв мащабен проблем и то на относително нов автомобил. След смяна на маслото проблема не изчезна, напротив – усещането ми е, че се влошава с времето. Смяната на скоростите и от място стана по рязка и осезаема. В Дарс Ауто Бургас не получих никаква диагноза. Ходих при още четири „специалиста” да зануляваме грешки и да търсим проблема и след около 500лв. разходи установихме или поне се очаква да е това, че проблема е механичен и е в „мозъка” на кутията. Долкото успях да установя това е така нареченото типтроник клапанно тяло – съчмено-шибърен механизъм с електронно управление под самата скоростна кутия, което е много добре видимо тукhttp://www.youtube.com/watch?v=8c7pD...eature=related в корпуса на кутията и тук демонтирано вън от кутиятаhttp://www.youtube.com/watch?v=vpQln...eature=related .

              Първото нещо, което ми изтреляха в сервиза е „смяна на мозък”, което е около 3200 лв. за нов „мозък” без труда. За втора употреба тук в Ямбол ми искат около 1500 лв, което естествено не дава гаранция, че проблемът няма да се появи отново или по-лошо – да зазлее. Тоест да не мога да потеглям и шофирам и плавно.

              Вече съм отчаян и не знам какво да правя момчета. Вие как мислите, някой от вас имал ли е подобен проблем? Ще бъда безкрайно благодарен за всяко мнение.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X