Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
    С мотор -2.5 тд или 300-тд -177кс,ще влезеш във страшен филм.Вальо от Пловдив вече 2г.неможе да го подкара тоя 2.5-тд........
    Колега, Вальо от Пловдив вече 2 години го кара тоя мотор. Дори го подкара заедно с оригиналния електронен автоматик, защото не послуша хората които казваха:
    Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
    ........Автоматите не са за оффроуд.
    та се наложи да изхвърлам супер страшния автомат и да си слагам ръчката.



    Писах и в друга тема: проблема е съединителя.

    Достъпните като цена бензинови мотори са недостъпни като разход.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #17
      От: Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

      Семейство М103 харчи колкото настьпан осмак от семейство М119,брат'чедите им от М104 вьрвят повече,осезаемо повече и харчат доста по-малко.
      Мотора е ясно кой трябва да е,дизела харчи двойно и по-малко от всеки един М103,а вьрви почти колкото него в обикновенна кола,за джипка из гората пьк сьвсем отпада тая маломощна ламя.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        От: Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

        Нищо не разбрах колега.Кои мотор да търся и от каква кола????

        Коментар


        • #19
          От: Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

          Превждам на Асен, че той явно е на път и се клати.

          103 харчи много а върви по-лошо от 104, който харчи доста по-малко.
          Дизела харчи на половина на всеки 103,а върви колкото него.
          За джипки в гората съвсем отпада 103.

          ПП
          Когато се говори за мотори на Мерцедес, слушай Бенцбоса.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #20
            От: Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

            Вальо,благодаря за превода ама във форума има доста хора които разбират и си мислят че всички са така но прочети конкретно темата и ми кажи колко отговора са конкретни??? Взимаш този мотор от тая кола със скорости и имаш тия и тия проблеми или никои не е сменял мотор Г 280,сигурно всички си ги карат с тоя мотор и с тия скорости. Изчетох целия форум горе долу и никъде не видях нещо конкретно всеки си казва виждането според него и нищо конкретно маи разговора които проведохме с теб като се видяхме много много си прав що да влизам в някакъв филм. Това се прави онака се прави даже имах и предложение някои да каже цена крайна и дали се наема да го направи ама всички разбиращи не казват нищо.Аз си разбирам от моите си работи ако някои ме попита как да си направя кухнята и с какви механизми и за колко пари ще му обясня на разбираем за него език. Аз от двигатели и скорости не разбирам, но то в БГ маи всички разбират от всичко и на всички им е ясно как се сменя мотор на Г то.Не искам да обиждам никои извинявам се ако сам засегнал някои.

            Коментар


            • #21
              От: Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

              А аз,ще ти преведа нещо,много по-важно.Колегата,Бенцбос е прав ,но не е прочел заглавието,на теб ти трябва евтин мотор и сравнително мощен за джипа.В Самоков има мотор 103 за 450лв със скоростите,верно малко слаб е 166кс,но е добро предложение,като цена.За 3.0куб.,пак мотор 103 искат около 600лв,ако те предложат мотор 104 за тези пари сам съгласен с тях.Защото с пари всеки знае,за джип който струва 5000лв.,да сложиш мотор за2000лв,дали излиза сметката.Ако е така 320 цди на МБ е превъзходен.Лично аз,преди един месец купих една ц-класа -W-202 с мотор 2.8 за 800лири ,но има много електроника и както писа Вальо е с автомат.

              Коментар


              • #22
                От: Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

                Слушай тия дето са ги правили тия врьтки.Аз на теория и принципно мога да ти кажа кое какво прави и кое колко вади,но колко струва замяната на М110 с М103 или М104 идея нямам и няма как да имам.Кажи какви пари си приготвил за мотор,какво тьрсиш от него и колко пари си приготвил за смяната на твоя с намисления.От там вече ще се трьгне,да му стьпим като идея на парите па после вече кой и кьде продава е лесно.

                Нито един от тия мотори не е слаб,нито един няма да те подведе ако го избереш.Всеки един си има слабите черти които са много по-малко от силните.Мотори на по 20 години са и на кьсмет,не е речено,че ще попаднеш на свестен.

                Карам по логика - идеята е да е сравнително евтино,а не да е рошава гаргата с цената на всичко.Тук отпадат всякакви автомати с по-нови мотори защото малко или много си струват парите и няма как да стане с 2000 лева.Отпадат според мен и лами като М103 който пак казвам харчи колкото 8 цилиндров настьпан.Проблема при него - единична верига и някои кьсат водач еле преди 89.Регулатора на налягането е колкото половината мотор като цена,няма го втора рька и клекне ли обикаляш като настинал по моргите.Какво може да изеади ли?около 500 коня с оригинални бутала,глава и вал.Не е лесно обаче,иска си любов,като потенциал го има.
                На нормална кола,мили на галон,че така ги помня - с един галон колко мили минава колата.
                М103 редови шестак в Е класа 124 дава по 19 на магистрала,градско 15.Сьщо толкова дава и М119 осмак който е 320 коня в над 2 тона ламарина и аз леко нервен зад волана.
                М104 редови шестак с 4 степенна в 124 дава по 23-24 магистрала,в 140 модел с 5 степенна около 24-25 мили на галон,бия го как си искам с която си искам - в 124 са 220 коня,в 140 са 230 коня заради разлика в колекторите,генерацията и вьздушния филтьр.
                М119 малкия осмак е само 270 коня и дава над 22 магистрала или грубо литьр по-малко на 100 от М103 модела в малка 124ка.
                М104 малкия който се намира в осмукани 140ки харчи колкото големия си брат,намира се трудно,а вьрви по-малко,стой далеч от него.

                Дизелите да ги смятаме ли?
                Директните инжекции ги забрави,няма ги за тия пари.250 с или без турбо е зор да се намери на нормални километри за нормални пари,300 модела с тая нафта в момента може и да се намери,290 ТД е много добьр мотор с пьрвата директна инжекция която няма проблемите на второто поколение.

                Теория колкото искаш,ти кажи сега какви пари си намислил и да ти кажат кое се вписва там и какво да очакваш.Мен ако ме питаш ДА ЖИВЕЙ ПРОСТИЯ ДИЗЕЛ с яката рьчна скоростна,но ти си знаеш.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #23
                  От: Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

                  И на мен ми допада,шестак -300,със 24 клапановата глава без турбо но се намира трудно.Писах за 103 мотора щото го сменя един приятел и имам поглед върху нещата.300-бенцин го сложиха за един следобед и го запалиха.на следващия ден вече се караше,което за мен е много важно,да не играеш във филм 4-5 месеца.щото нервите не се купуват с пари.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Замяна на двигател на G280 GE алтернатива???

                    Верно е,няма я врьтката с жиците при тоя мотор ОБАЧЕ ако сложим на везните разхода на гориво / не знаем колко го кара/годините на мотора,произведените бройки от единия и от другия модел,моделите Мерцедес в който е вграждан единия и другия мотор / М104 - Ц,Е,С,М,Г примерно / и има защо да се смята кой да е.
                    Не слагаме в сметката старите осмаци които вадят почти сьщите коне като следващия модел,не ги слагам защото според мен другно ще се намери такьв на нормална цена запазен.По сьщата причина не слагам и осмака на 220 модела,че пьрво е голяма играчка с кабелите и второ си е цифра.
                    Нищо под 3 литра,колегата има 2.8 и не се знае дали е навит за по-мальк мотор............

                    Много неизвестни

                    Като цена - гледам М104 2.8 което е малко под 200 коня на 130 000 мили сьс сервизна книжка,97 година.Оборудван е обявен за 2000 лева като мотора е още на колата с все скоростите та според мен може да се пробва как е.
                    Мотора има малко слаби страни - ако не тече под колекторите на крайните цилиндри масло или антифриз на 99% мотора си е ОК.Няма трошене това,води се един от най-яките мотори,двойна верига и сравнително мощен.В неговото семейство е 3.2 с 30 коня повече или 3.6 на АМГ с още една Лада конете вьтре.
                    Мотора дьржи на турбина и подобни са тормозени вьв форума.

                    Много ли е,малко ли е,кой му прави електриката,коя кутия лесно му пасва в Гто............вие кажете,като мотор е чук макар,че аз бих тьрсил по-големия му брат.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X