Обява

Свий
Няма добавени обяви.

G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

    Най-известният автомобил с повишена проходимост Mercedes-Benz G-Klasse няма да бъде свален от производствените линии на марката. Подобни спекулации за край на производството на "Кубчето" се въртят из глобалната мрежа от доста време, но сега от компанията внесоха яснота по темата.
    Моделът, който се появява на бял свят през далечната 1979-а, ще се произвежда още осем години. С други думи дилърите ще предлагат G-Klasse поне до 2020 година. Според сега действащия контракт между Mercedes-Benz и Magna Steyr производството на всъдехода е планирано до 2016-а.

    Договорът обаче е удължен и Magna Steyr, в чиито заводи се сглобява G-Klasse, ще прави в Австрия този модел поне още четири години след изтичане на сегашното споразумение. Ежегодното производство на уникалните всъдеходи е между 8 500 и 9 000 екземпляра.

    При необходимост обаче производствените мощности на завода позволяват увеличаване на бройките до 10 000 на година


    http://fakti.bg/avto/30434-kultovata...do-2020-godina

  • #2
    От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

    Да поживеем ,да видим.Те преди няколко години се опитаха да го спрат,ама имаше демонстрации.И 2020 няма да е спокойно положението.Нещо повече.Да не вземат да произвеждат пак 124-ката и 190-ката,че който си ги е купил не слиза от тях за нищо на света.
    МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

    Коментар


    • #3
      От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

      Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
      Да поживеем ,да видим.Те преди няколко години се опитаха да го спрат,ама имаше демонстрации.И 2020 няма да е спокойно положението.Нещо повече.Да не вземат да произвеждат пак 124-ката и 190-ката,че който си ги е купил не слиза от тях за нищо на света.
      Точно в този момент съм много на косъм за бартер на моя с някое субару легаси или аутбек.

      Коментар


      • #4
        От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

        Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
        Точно в този момент съм много на косъм за бартер на моя с някое субару легаси или аутбек.
        Това влечение има ли връзка със сегашната обстановка?Щото моя седи затиснат от 50 см-ов снежен похлупак,а Цирозата дращи навсякъде.
        МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

        Коментар


        • #5
          От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

          Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
          Това влечение има ли връзка със сегашната обстановка?Щото моя седи затиснат от 50 см-ов снежен похлупак,а Цирозата дращи навсякъде.
          Определено. Аз си нямам "Цирозка" и съм принуден да го карам като се наложи. Днес го поочистих и припалих, да е в готовност.

          Коментар


          • #6
            От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

            Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
            Определено. Аз си нямам "Цирозка" и съм принуден да го карам като се наложи. Днес го поочистих и припалих, да е в готовност.
            Впрочем има и МБ 124 с блокаж на задния диф и такива с 4х4.Тези с блокажа само отзад го дават добре тия дни-имам приятел с такъв и не го е спрял нито ден.При нас снега е от 35 см до 50 см на места.Ако има хубава тясна зимна гума си върви предоволно-парното му парно,чистачката му чистачка....едни немаловажни неща в зимното време.
            МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

            Коментар


            • #7
              От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

              Да живее Пухчо!

              Коментар


              • #8
                От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

                Първоначално публикуван от Тихомир Преглед на мнение
                Точно в този момент съм много на косъм за бартер на моя с някое субару легаси или аутбек.
                Айдееее ... отидЕ коня у рЯката ! Тишо , те това а от тебе не бех очаквал ! Честно !
                Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                ....Впрочем има и МБ 124 с блокаж на задния диф .....Тези с блокажа само отзад го дават добре тия дни-имам приятел с такъв и не го е спрял нито ден.....
                Че има - има . И аз имам приятел и същевременно съдружник с такъв . И точно днес , тръгвайки от офиса ни , ми заяви : " Пожелай ми успех в търсенето на 4х4 ! " ... а как го дава тия дни - то е ясно : зависи от задкормилното устройство
                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                Коментар


                • #9
                  От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

                  Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
                  Договорът обаче е удължен и Magna Steyr, в чиито заводи се сглобява G-Klasse, ще прави в Австрия този модел поне още четири години след изтичане на сегашното споразумение. Ежегодното производство на уникалните всъдеходи е между 8 500 и 9 000 екземпляра.

                  При необходимост обаче производствените мощности на завода позволяват увеличаване на бройките до 10 000 на година

                  Хее, журналята са се поизхвърлили, за кой ли път...
                  Нещата са елементарни - докато има търсене, ще има и предлагане - и това особено важи за качествената, и наложила се на пазара стока, с наложена търговска марка..

                  Г - няма да умре толкова лесно - толкова папи е погребал папамобила, Г-класс остава жив..

                  Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                  Впрочем има и МБ 124 с блокаж на задния диф и такива с 4х4.Тези с блокажа само отзад го дават добре ..
                  То и фоурматика го дава добре, докато дойде време за ремонти - тогава собственика започва с доброто даване... не доброволно..

                  Да не смесваме доброто с най-доброто - това са две различни неща. Ако искаш, мога да ти говоря за 4-matic решенията доста...

                  Да живее кубчето!

                  Коментар


                  • #10
                    От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Айдееее ... отидЕ коня у рЯката ! Тишо , те това а от тебе не бех очаквал ! Честно !
                    Владо, то и аз не го очаквам от себе си (общо взето), обаче тази зима много ме изнерви, баси!

                    Коментар


                    • #11
                      От: G-Klasse остава на конвейера до 2020 година

                      Бях на Ессен-мотор шоу през изминалата година и на живо се сблъсках с Г-н Бушман ( Брабус) и неговото творвние Г w12 800 k.с. Widestar. Такъв афтър маркет дизайн, такава бруталност и толкова луксозен интериор има това чудо, че наистина се замислям, върху каква друга платформа може да се получи такъв резултат. Мислех си за дефендъра, а Стартекх бяха избарали нещо, но в никакъв случай подобно. При Г-то нещата имат еволюционен размах от най-дървения до най-надървения и луксозен, все с едни и същи калници, мигачи и панти на вратите. Просто Г-ениално!
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X