Обява

Свий
Няма добавени обяви.

G-klass проект 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • G-klass проект 2012

    Здравейте, имаме идея с колегите да обновим мотора на старата Г-класа 300GD набор 1983. от една ударена кола - Мерцедес S320CDI 204коня - ОМ 628.960
    Някой правил ли е нещо подобно и кои са трудностите които може би ще срещнем при прехвърлянето на донора
    Изникват ни няколко въпроса на първо четене
    Скоростната кутия - от ударената кола имаме и автоматична кутия, може ли да се сложи така комплект с мотора. Ако не става може ли с неговата стара кутия или трябва да се търси ръчна кутия. Автоматичната кутия на С-класата ще издържи ли (заедно с раздатките) на по-големия въртящ момент на ЦДИ-то.
    Какви проблеми бихме имали с прехвърлянето на електрониката (управлението на мотора, кутията)

  • #2
    От: G-klass проект 2012

    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=46161 Като за начало прочети тази тема, а след това питай човека който я е пуснал за инфо.
    Subaru Legacy 2.5
    Suzuki GS500 E

    Коментар


    • #3
      От: G-klass проект 2012

      Да ама при друкман е 250 - тва е дърт мотор ,90% чиста механика и само 10% тоци и виж пак кавъв зор е ......ама на CDI всичко е ток и жици........автомата с гаранция не е подходящ за гега, а на тоя 6так мотор не се сещам да е слагана ръчна кутия.
      По принцип всичко е възможно ,амам дали си струва мъките е въпроса.....

      Коментар


      • #4
        От: G-klass проект 2012

        320 цди редовия е същия блок както 2,2 или 2,7 цди,скоростите стават от алтернативните за тези модели кутии.Най-здравите са тези от бусовете,като от тях фаворит ми е 6 степенната от 2.7 цди спринтер.Слагаш керамичен диск и караш.Тази кутия съм я тествал до 450 н/м,но незабравяй,че мотора ти е близо 500н/м.Бях започнал същия проект но смених мотора заради цените на дизела.електрониката не е проблем ако имаш донора...
        8777203908

        Коментар


        • #5
          От: G-klass проект 2012

          Донора го имаме, цялата С-клада е при нас все още със всички електроники от нея. Кутията я мислехме от някой по-стар бус примерно 209 или нещо такова. на първо време искахме да я монтираме с автомата до като намерим по-евтина и по-читава кутия. цената на Спринтерската кутия ще е доста, а ние гледаме да се направи с "подръчните" части които имаме. Евентуално ако някой иска да направим един бартер за автоматичната на с-класата срещу спринтерската 6-так.
          Електрониката мислите ли че ще може да се излъже да не влезе в авариен режим новия мотор.

          Коментар


          • #6
            От: G-klass проект 2012

            е те в тая тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=46161
            Един колега е преработил едно Г...-сложил му е М 605 - 2500 мотор ...та прочети пак какви му са премеждията да се ориентираш теб какво те чака.неговия мотор е почти само механика.... Все пак според мене е глупост да се вкарват време и пари и накрая да е някаква недодялана история резултата....тъи си миля аз -

            Коментар


            • #7
              От: G-klass проект 2012

              Колега ,какво става с проекта ? Дръж ни в течение и снимай какво правите , че ми се въртът разни неща в главата . . .

              Коментар


              • #8
                От: G-klass проект 2012

                Не е проблем електрониката.Проблемите са:
                1. Лапи за мотора.
                2. Кулера
                3. Автомата ако е след 97ма год. става само със сложна измама.
                4. Маховик, феродо и притискател са проблем като комбинация.
                5. Скорости от бус стават само с преработка на купето.

                Ако имаш възможност за избор, търси 270ЦДИ или 220ЦДИ с 6-степенна кутия.

                Ако сте решили да почвате звънни да ти кажа за съединителя. Това е най-неприятня проблем.
                Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                Към модераторите-А изтрийте го сега.
                Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                Коментар


                • #9
                  От: G-klass проект 2012

                  Проекта не е спрян и ще качвам снимки по нататък.
                  Сега обаче ударихме една греда. Намерихме една ръчна кутия на мерцедес 513 спринтер (стария спринтер) 2006г последен модел. маховика и става с единствената разлика е че е с по-малък диаметър и щеше да има проблем с датчика на колянов вал, но след като махнахме автомата от нашия мотор се оказа че тази кутия е и по-малка цялата от мотора на с-класата. като гледахме с колегите пише че този мотор е само на С-класа и на Е-класа. ще трябва май да се търси кутия от е-класа ръчна (5 или 6) степенна.
                  някакви предложения.

                  Коментар


                  • #10
                    От: G-klass проект 2012

                    След кратко съгласуване с Еситроник се откри следното 3.2 мотора на С-класата се монтира и на Екласа 210 купе след 2000г или вече 211 купе след 2004година.
                    май ще се търси такава кутия


                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mercedes 3.2.jpg
Прегледи:1
Размер:98.4 КБ
ID:5355414

                    Коментар


                    • #11
                      От: G-klass проект 2012

                      Тия модели почти не се срешат с ръчни скорости. Гривната за датчика на коляновия вал е най-малкия проблем. Тя се имитира или се сваля от турбината и се монтира на маховика.Търсете маховик от 310 бус, кутия с къса ос и преработвайте с притискател и феродо от 270CDI. Най-добре е и кутия от 270CDI.
                      Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                      Към модераторите-А изтрийте го сега.
                      Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                      Коментар


                      • #12
                        От: G-klass проект 2012

                        Няма S-класа W220-купе с ръчни скорости , също и Е-класа W211 320CDI е само автомат. Вальо (drukman) ти е написал че стават от 270CDI , там мотора е същия само един цилиндър по-малко , при тея мотори маховика е демпферен , което пък е проблем - хем цена висока , хем не е толкова здрав, ама и за това ти е дал решение.

                        Коментар


                        • #13
                          От: G-klass проект 2012

                          Търсят се лапи за мотор на Г-класа 300ТД
                          проекта от 2012 май стана 2013 г, но ще се действа.
                          сменихме идеята за с-класовия мотор с 6 цилидъра 300ТД, но ни трябват петите сега. някой може ли да помогне

                          Коментар


                          • #14
                            От: G-klass проект 2012

                            Ха ха .
                            Карате по списака от пост 8.
                            1. Лапи за мотора
                            Намирането е почти невъзможно. На магазина струват колкота колата. Стават от 250GD.
                            Ако ще си ги правиш сам намери 250GD или 300GD и мери наклона и мястото на мотора. На 250 зад 5 цил. остава място за 6ти на 300.
                            Първите 5 цилиндъра на 2та мотора са на едно и също място. Наведени са на 15 градуса.
                            Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                            Към модераторите-А изтрийте го сега.
                            Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                            Коментар


                            • #15
                              От: G-klass проект 2012

                              Е,не са чак толкова скъпи.Преди 5 г. бяха около 350 лв.Оригинални.Колегата може да намери такива пети при Десо от Бистрица,само че там незнам каква ще е цената.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X