Много пъти сме говорили на тази тема и никога не сма я докарвали докрай!
Става въпрос за Мерцедес Г-класа, къса база, демек в темата разискваме точно този конкретен джип, а не по принцип!
Искам да кажа, че Г-класата е по тежка от другите джипове и точно заради това искам да помислиме на тази тема с амортисьорите, специално за този джип!
Моето лично мнение е на кантар -
ако бъде с два амортисьора, малко или много ще ограничиме хода на моста и ще загубиме част от проходимостта на джипа, но за сметка на това ще бъде по-стабилен в скоростно каране, по черен път,
и обратно ако оставим по един амортисьор, ще бъде не чак толкова стабилен при по-скоростно каране по черен път, но за сметка на това добрата му проходимост ще се запази.
Тъй като не съм карал с два амортисьора, всичко по горе написано от мен, са само и единствено расъждения, но какво ще се случи в действителност 100%-тово, не мога да кажа. Тук няма да е лошо да се намеси, някой който вече е минал по този път и да помогне в жестоката дилема, която ме мъчи!
Всичко останало е еднакво от джипа, да вземем моят за пример, демек бъдещите два или един амортисьора, ще работят при еднакви(равни) условия!
С много голямо внимание ще наблюдавам тази тема!
Става въпрос за Мерцедес Г-класа, къса база, демек в темата разискваме точно този конкретен джип, а не по принцип!
Искам да кажа, че Г-класата е по тежка от другите джипове и точно заради това искам да помислиме на тази тема с амортисьорите, специално за този джип!
Моето лично мнение е на кантар -
ако бъде с два амортисьора, малко или много ще ограничиме хода на моста и ще загубиме част от проходимостта на джипа, но за сметка на това ще бъде по-стабилен в скоростно каране, по черен път,
и обратно ако оставим по един амортисьор, ще бъде не чак толкова стабилен при по-скоростно каране по черен път, но за сметка на това добрата му проходимост ще се запази.
Тъй като не съм карал с два амортисьора, всичко по горе написано от мен, са само и единствено расъждения, но какво ще се случи в действителност 100%-тово, не мога да кажа. Тук няма да е лошо да се намеси, някой който вече е минал по този път и да помогне в жестоката дилема, която ме мъчи!
Всичко останало е еднакво от джипа, да вземем моят за пример, демек бъдещите два или един амортисьора, ще работят при еднакви(равни) условия!
С много голямо внимание ще наблюдавам тази тема!
Коментар