Обява

Свий
Няма добавени обяви.

По два или по един амортисьор за Г-то?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • По два или по един амортисьор за Г-то?

    Много пъти сме говорили на тази тема и никога не сма я докарвали докрай!
    Става въпрос за Мерцедес Г-класа, къса база, демек в темата разискваме точно този конкретен джип, а не по принцип!
    Искам да кажа, че Г-класата е по тежка от другите джипове и точно заради това искам да помислиме на тази тема с амортисьорите, специално за този джип!
    Моето лично мнение е на кантар -
    ако бъде с два амортисьора, малко или много ще ограничиме хода на моста и ще загубиме част от проходимостта на джипа, но за сметка на това ще бъде по-стабилен в скоростно каране, по черен път,
    и обратно ако оставим по един амортисьор, ще бъде не чак толкова стабилен при по-скоростно каране по черен път, но за сметка на това добрата му проходимост ще се запази.
    Тъй като не съм карал с два амортисьора, всичко по горе написано от мен, са само и единствено расъждения, но какво ще се случи в действителност 100%-тово, не мога да кажа. Тук няма да е лошо да се намеси, някой който вече е минал по този път и да помогне в жестоката дилема, която ме мъчи!
    Всичко останало е еднакво от джипа, да вземем моят за пример, демек бъдещите два или един амортисьора, ще работят при еднакви(равни) условия!
    С много голямо внимание ще наблюдавам тази тема!

  • #2
    Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

    Колегата ХJ ти е отговорил ама в друга тема .
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...825#post164825
    Ти какво смяташ да правиш ?И за какво ,респективно къде ,подготвяш колата?Всяко предизвикателство ,оправдава средстваста ....евентуално .За тебе.Иначе е безполезност.
    B+

    Коментар


    • #3
      Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

      на моя нисан сложих по два амортисйора на колело.предимно и основно само по балкан карам.возя хора.стана много корав друса ужасно не че иначе не друса по малко с тия ресори.махнах задните сега ще махам и предните.иначе на скорост държи много по разбит път.амовете и четерите са газови.сакс и монро. сега мисля да сложа отзад два наведени като на лада.само че с пружини.намерил съм едни от форд ескорт задни с пружините.ша видим кво ша стане целта им ще е да държат да не се клати странично че много се клати доста е висок .ресори над моста.
      Последно редактирано от koko11; 26-05-07, 21:19. Причина: забравих

      Коментар


      • #4
        Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

        Твърдо по два, ако слагаш по един трябва да сложиш такъв които е с характеристиките на два. Проблема не е в тежеста на колата над моста, а в тежеста на моста - усилване, по-голями гуми, по-голям ход и от там по-голяма инерция при разгъване. Друсането и загубата на проходимост се дължат на слагането на някакви амове, обикновенно фабрични един до друг с неясни характеристики. Специално при мерцедеса окачването е прецезирано доста и Десо или Сашо имат ноу-хау, което ти препоръчвам да използваш. При единичните амова може да имаш проблем и на асфалта при дълги преходи не само на черно, защото заради промените направени по колата, амовете загряват много по-бързо, но черно с единични на 15 км вече няма да ги има и всички вложени пари и подобрения отиват на вятара когато колата не може да хване пътя.
        IvoVarbanov.bg

        Коментар


        • #5
          Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

          Добре де, досега джипа беше с малко по-усилени пружини от заводските и нормални амортисьори. Сега ще сложа пружини от Десо, които са два пъти по-здрави, и усилени амортисьори, а след тунинговането, джипа ще стане по-лек.
          Демек амортисьорите ще работят по-малко, а тези които слагам са доста по-усилени от нормалните.
          Един приятел сложи амортисьори, каквито сега аз ще сложа и е със същите пружини, като мойте старите, т.е. по-меки от новите, и джипа е невероятно стабилен!!!

          Коментар


          • #6
            Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

            Първоначално публикуван от MDRAZHEV Преглед на мнение
            Добре де, досега джипа беше с малко по-усилени пружини от заводските и нормални амортисьори. Сега ще сложа пружини от Десо, които са два пъти по-здрави, и усилени амортисьори, а след тунинговането, джипа ще стане по-лек.
            Демек амортисьорите ще работят по-малко, а тези които слагам са доста по-усилени от нормалните.
            Един приятел сложи амортисьори, каквито сега аз ще сложа и е със същите пружини, като мойте старите, т.е. по-меки от новите, и джипа е невероятно стабилен!!!
            Сподели,какви са тези амортесьори де.

            Коментар


            • #7
              Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

              Според мен е най-разумно да направиш следното: Да сложиш по един и ако прецениш, че на ТВОЙТА кола, с ТВОЙТО каране и ТВОЙТЕ нужди е необходим по още един, чак тогава да сложиш. Защото така всеки може да каже как за него е по-добре, но при теб може да не е така. Пробвай, пък то ще си покаже
              RB Patrol Team

              Коментар


              • #8
                Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

                по два амортисьора за мен са излишни пари не сам спец по темата но логично е да
                се сложи реголируем амортисьор и така са постига твардоста коята е необходима...
                да ама тук става въпрос за рали тогава спирам да пиша че не сам в час тук всички състезателни машини карат с олинс но става вапрос за много скъпи амортисьори иначе се одремонтират и са пак като нови....
                тук е много конкретен вапроса но за каква марка амове става въпрос ако е кони
                ше дам един пример тук има един тунинг майстор тава вече съм го казвал но пак ше пиша слага конита на Г класите от рейсове камиони и са доста грамадни хидравлични и се ремонтират е стрйват 250€ на брой но щом ги слагат значи има ефект...друг е въпроса че с такива никой не ходи на състезания...
                поздрави

                Коментар


                • #9
                  Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

                  Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
                  Ще дам един пример тук има един тунинг майстор това вече съм го казвал но пак ще пиша слага конита на Г класите от рейсове камиони и са доста грамадни хидравлични и се ремонтират е стрйват 250€ на брой но щом ги слагат значи има ефект...друг е въпроса че с такива никой не ходи на състезания...
                  поздрави
                  Извинявам се за спама ама при вас състезанията са съвсем различни така че е нормално никои да не кара с двойни амотесьори
                  ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                  тел.088четири 9едно9 4нула4
                  -------------------------------------------------------

                  Коментар


                  • #10
                    Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

                    По един.
                    http://www.koni.com/index.php?id=55
                    Десо кара с по два ХевиТрак на гума. Един газов и един маслен.
                    Мисля че един Raid ще свърши същата работа. А и като цена е по-евтино.
                    Проблема на ХевиТрак е че ударите в разгънато положение го убиват много бързо. За това ограничителните колани са задължителни. При Раид има вътрешен дъмп стоп и може и без колани.
                    Тук има по подробно описание но линка към саита на KONI Heavy Track RAID вече не работи.
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...highlight=koni

                    Коментар


                    • #11
                      Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

                      Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
                      Извинявам се за спама ама при вас състезанията са съвсем различни така че е нормално никои да не кара с двойни амотесьори
                      да много са различни и на мен ми се обърка фантазията като ходих да ми гледат джипката
                      да ми направят стойки за лебедката ми се похвали шефа на едно монтеро или паджеро в БГ
                      вика виж по два с оделна ботилка сме сложили ОЛиНС се едно че си сменил накладките ...
                      та така само четери такива колко струват колкото две мой джипки и ми се завива свят...
                      извинявам се за спама надявам се да съм бил от полза..
                      поздрави......

                      Коментар


                      • #12
                        Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

                        Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                        Сподели,какви са тези амортесьори де.
                        Амортисьорите са BOGE HARD TOP, в другата тема за тунинговането в детайли, съм го написал.
                        Доста по-здрави от SACHS-а.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          По един.
                          http://www.koni.com/index.php?id=55
                          Десо кара с по два ХевиТрак на гума. Един газов и един маслен.
                          Мисля че един Raid ще свърши същата работа. А и като цена е по-евтино.
                          Проблема на ХевиТрак е че ударите в разгънато положение го убиват много бързо. За това ограничителните колани са задължителни. При Раид има вътрешен дъмп стоп и може и без колани.
                          Тук има по подробно описание но линка към саита на KONI Heavy Track RAID вече не работи.
                          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...highlight=koni
                          Ако направя това, което ми предлагаш, джипа ще стане стабилен за бързо каране, обаче хубавата му проходимост просто ще изчезне! Мостовете ще станат като заварени, с много малък ход!
                          Мисля да сложа по един.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

                            Нали и аз това казвам.
                            По един ама Raid. Раида е с вътрешен дъмп стоп при разгъване и не му трябват ограничителни колани. Може да се настроива според твърдоста на пружината. По дълъг е и за Г-класа се произвежда само за лифт 2".

                            Коментар


                            • #15
                              Re: По два или по един амортисьор за Г-то?

                              Моят лифт е (ще бъде) повечко. От BOGE-то съм силно впечатлен. На една Г-класа сложихме и трябва да ти кажа, че джипа е невероятно стабилен! Вече 4-5 месеца, не са мръднали, а с нея се правят само глупости!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X