Аз G съм карал. Не знам на кое се казва тежък или лек off-road, но по билото на Стара планина, с преминавания от север на юг и обратно. И в сняг и в кал. И въжета на лебедки съм късал. И предни главини съм чупил. Ама само с G. Бе решението е взето: G 300D, дълга база, умерен лифт, отлична лебедка, добри вериги, и останалото - то си се знае (хай джек, въжета, багажник, Shtill, агрегат, компресор и т.н.). Започвам да дебна като сом в подмол. Сбогом на спокойствието (и равновесното финансово състояние )
“Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
Б.Франклин
Аз G съм карал. Не знам на кое се казва тежък или лек off-road, но по билото на Стара планина, с преминавания от север на юг и обратно. И в сняг и в кал. И въжета на лебедки съм късал. И предни главини съм чупил. Ама само с G. Бе решението е взето: G 300D, дълга база, умерен лифт, отлична лебедка, добри вериги, и останалото - то си се знае (хай джек, въжета, багажник, Shtill, агрегат, компресор и т.н.). Започвам да дебна като сом в подмол. Сбогом на спокойствието (и равновесното финансово състояние )
At the end of the day или в крайна сметка - като се запалиш яко и налееш едни пари в колата, напрактика няма значение какво си взел за база (разбира се измежду тези, които стават). Да, едните са по-здрави или по-така в това, други в друго и в крайна сметка остава чисто личния кеф от джипката (и модела и марката), останалото са приказки на фенски принцип. Всички могат да се направят да вървят там където ги хакаме и всички се чупят така или иначе.
За конкретния случай (въобще не съм специалист по Г-та), но послушай Мишо Дражев - и аз мисля, че стандарния 300Д (ако говорим за петака) е слаб. Ако не се планира сменя с по-як дизел или бензин, аз бих взел 2.8 бензин (imho).
Тоя дето го карахме в гората беше 240 D 1979 год. като помня ква хала беше... Сигурно си мреш от смях, ама мощна машина не съм карал. Но разхода за мен не е без значение. Знам , че бензиновите дърпат 2х спрямо дизела. Бе нали знаеш: И агнето цяло, и вълкът сит, ама и овчаря цял..... Приемам всякакви съвети. Моя опит е с УАЗ основно, и това G дето се подвизаваше на чифлика.
“Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
Б.Франклин
Аз сума приказки изприказвах, а не казах най-важното. Ще се ползва като експедиционна машина. Не ме влече вече копането в калта по цяла нощ . До планински хижи, рилските езера, Карпатите. В тоя дух. Е ако излезе някоя локва - няма да чакаме да изсъхне...
“Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
Б.Франклин
в този случай 300Д ти е достатъчен и разхода е перфектен не е супер слаб но с високи гуми на дълги и доста стръмни баири омалява, избора ти е добър понеже здравината на Г класата като цяло е х2 или х3 други марки
грозни са, скъпи са, купуваме ги, и ги правим по грозни и по скъпи.
основни разлики има в ширината на мостовете и в посоката в която се върти предния диференциал. това за мен, като един сприхав старец, ми е достатъчно да знам, че не мога да ги ползвам за взаимозаменяеми донори на части.
а ми трябват трябват трябват.
някой да види моята самоделка за да разбере че не разлики,а прилики трябва да се търсят с г-тата.
...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Приятели,
намерих Го!!!! 300 GD дълга база.
Ама ще го карам от Германия. Моя човек го е прегледал - бил перфектен. Ама........... Не съм внасял досега кола. Казвайте кво да правя, че човека го е капарирал и да не му затварям парите (германец....)
МОЛЯ ЗА СПЕШЕН СЪВЕТ !!!
“Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
Б.Франклин
Просто не знам как се внася кола; Колко струва прегледа в сервиз на Мерцедес в Германия; какви документи ми трябват от Германия. Абе с една дума - бос в тръните
“Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
Б.Франклин
Коментар