Преди няколко дни се оказа , че педала на съединителя при продължително задържане в положение "натиснат" (примерно при маневриране или паркаране) отделя веднага от пода или даже по-лошо - започва да върви на скорост и за да изключиш скоростният лост трябва да дръпнеш душмански или ,ако не искаш да постъпваш така с любимото си Г , да изгасиш двигателя. При нормално каране и превключване без да се налага задържане на педала натиснат - проблеми нямаше. Смених маркучЕто , което отива от казанчето до помпата, защото явно беше набор на Г-то , като се надявах да е от него. Да, ама - не! Стигна се до извода , че е от помпите, като реших да тръгна от горната. Естествено намерих такава оригинална от "Ивайджет" за 475лв. , но ми се видя множко и като се разтърсих стигнах до "Атодинамик" - на цена от 120 лв. Супер се зарадвах, но радостта ми бе кратка, лостчето до педала се оказа доста по-дълго и нерегулируемо, но за сметка на това занитено за буталото за разлика от оригинала. Добре , че от "Аутодинамик" ми ми върнаха парите
. Накрая с 300 зора намерих една гумичка (от Настев) и сега съм щастлив , всичко е ок, но се страхувам , че е временно, защото буталато май е поизносено и ще последва същия проблем след незнайно колко време. ....така, че ако някой има опит в това, или знае някъде по-нормални цени , моля да сподели.


Коментар