Зравейте!
Имам проблем. Изтича моторно масло в "камбаната" между двигателя и скоростната кутия. Най-фрапиращо е, когато изкачваш стръмен наклон и голяма част от маслото е в задния край на двигателя (откъм скоростната кутия). До снощи мислех, че има семеринг на коляновия вал, който изпуска,и измих всичко отдолу с намерението да отделя скоростната кутия и съединителя и да сменя семеринга. Снощи обаче намерих в чужди форуми хора със същия проблем. Там казват, че това не е семеринг, а нещо подобно на набивка, доколкото разбирам, и че е доста неприятен пътя да стигнеш до него (трябва да се свали картера и коляновия вал...).
На камбаната отдолу има един резбови отвор, през който най-лесно изтича маслото. Аз го бях видял отдавна и му бях навил едно болтче М8, да не капе навсякъде, като периодично го отвивах на канала да събера маслото. Като караш обаче, и минаваш през стъмни нагорнища, явно се събира много масло и маховика го разхвърля така добре, че целия стартер е в масло и през него изтича, даже и помпичката на съединителя, и оттам сълзи. Как не приплъзва съединителя при тези условия не знам... Досега не съм имал никакви проблеми с него.
Някой да е имал подобен проблем? Решения?
Имам проблем. Изтича моторно масло в "камбаната" между двигателя и скоростната кутия. Най-фрапиращо е, когато изкачваш стръмен наклон и голяма част от маслото е в задния край на двигателя (откъм скоростната кутия). До снощи мислех, че има семеринг на коляновия вал, който изпуска,и измих всичко отдолу с намерението да отделя скоростната кутия и съединителя и да сменя семеринга. Снощи обаче намерих в чужди форуми хора със същия проблем. Там казват, че това не е семеринг, а нещо подобно на набивка, доколкото разбирам, и че е доста неприятен пътя да стигнеш до него (трябва да се свали картера и коляновия вал...).
На камбаната отдолу има един резбови отвор, през който най-лесно изтича маслото. Аз го бях видял отдавна и му бях навил едно болтче М8, да не капе навсякъде, като периодично го отвивах на канала да събера маслото. Като караш обаче, и минаваш през стъмни нагорнища, явно се събира много масло и маховика го разхвърля така добре, че целия стартер е в масло и през него изтича, даже и помпичката на съединителя, и оттам сълзи. Как не приплъзва съединителя при тези условия не знам... Досега не съм имал никакви проблеми с него.
Някой да е имал подобен проблем? Решения?
Коментар