Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

    Колега Донко -нали няма да се засегнеш ако направя 1 лека забележка - не ползваи абривиатурата ТДИ при Мерцедес - просто такава няма.[/QUOTE]
    Колега, с това само исках да покажа за кой тип двигател става на въпрос. Та, който поне малко разбира от двигатели да знае, за какво иде реч.
    Колега Andro, правилно си разбрал, аз си развивах и скъсах свещта. Причината за това е, че колкото пъти си карах колата на майстор, за да отстранят дадена повреда, счупят две други неща. И да поясня, че не съм с две леви ръце. Сменял съм си сам скоростната кутия, при условие, че в сервиза ме убеждаваха, че само те могат да извършат смяната (срещу космическа сума, разбира се ) и множество други по-дребни ремонти, след като колата е била в сервиз. Нищо против сервизите, но там по-добре ти прибират парите, отколкото да ти поправят колата.
    Търпението калява силния и прогонва слабия.

    Коментар


    • #17
      От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

      Аз съм с друг вид кола и при мен в инструкциите пише да се развиват и завиват на загрял двигател.

      Коментар


      • #18
        От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

        Първоначално публикуван от Donko74 Преглед на мнение
        Колега Донко -нали няма да се засегнеш ако направя 1 лека забележка - не ползваи абривиатурата ТДИ при Мерцедес - просто такава няма.
        Колега, с това само исках да покажа за кой тип двигател става на въпрос. Та, който поне малко разбира от двигатели да знае, за какво иде реч.
        Колега Andro, правилно си разбрал, аз си развивах и скъсах свещта. Причината за това е, че колкото пъти си карах колата на майстор, за да отстранят дадена повреда, счупят две други неща. И да поясня, че не съм с две леви ръце. Сменял съм си сам скоростната кутия, при условие, че в сервиза ме убеждаваха, че само те могат да извършат смяната (срещу космическа сума, разбира се ) и множество други по-дребни ремонти, след като колата е била в сервиз. Нищо против сервизите, но там по-добре ти прибират парите, отколкото да ти поправят колата.[/QUOTE]

        +1 Щом можеш сам, винаги е по-добре! И аз съм на тоя принцип. А работата с тия свещи си е... божа работа И аз откъснах една преди години на един Вояджер, ама той и така си седи, не го караме, че трябва да се разглобява за по-сериозен ремонт.
        Успех!
        Без блокажи си за никъде. :D
        Без лебедка, хептен...

        0887 731062 - Цецо

        Коментар


        • #19
          От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

          Първоначално публикуван от Donko74 Преглед на мнение
          Хайде колеги, никой ли не е правил "операция" на скъсана свещ в скоро време ? Да сподели и той опита си.
          Опитът не е личен, но съм виждал подобна интервенция без сваляне на главата. Полека, капка по капка и с умерено нагряване се наварява с телоподаващо докато навареното се покаже над главата и стане удобно за заваряване на болт. Развива се с болта. Процесът е дълъг, досаден и рядко става от първия път. Освен това крие и рискове при невнимателна работа с телоподаващото. Това което гледах стана от "емнайстия" път, но спести сваляне на главата и всички съпътстващи главоболия. Щети от заваряването нямаше, освен малко опушване около мястото на заварката. Предполагам, че нагряването от заварката също помага за по-лесното развиване. Не пречи да се комбинира наваряване и отвиване при топъл двигател.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #20
            От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

            Първоначално публикуван от Donko74 Преглед на мнение
            Колега, с това само исках да покажа за кой тип двигател става на въпрос. Та, който поне малко разбира от двигатели да знае, за какво иде реч....
            От абревиатурата 250 TDI не става никак ясно за кой тип двигател става въпрос!

            И съответно, за хората, които познават двигателите, не е ясно, за какво иде реч!

            Както уважаемия brpi отбеляза, в Мерседес такава абревиатура няма.

            Ако си говорим за 250 TD , то според Мерседес става дума за

            250=2500 сс
            T = Touring = комби!!
            D = Diesel

            В тоя си вариант двигателя може да е с два или четири клапана на цилиндър, като в единия случай си говорим за 602.912 - 66 kW 90 HP, или за OM 602 D 25 / 602.912 69 kW 94 hp - в зависимост от комплектация с катализатор или не..

            В другия си говорим за ОМ605,911 или 912 ( има едни малки разлики ) - това е 20 клапанов дизел - 83 kW 113 hp..

            Ако си говорим за двигател OM 602 D 25 A / 602.962 той е 2500 сс с турбина - 93 кВт - 126 hp при 4600 об/мин

            Ако си говорим за OM 605 D 25 LA / 605.962 то там също са 2500 сс с турбина, ама има едни други параметри - 110 кW 150 л.с. при 5000 об/мин


            Та ако двигателя е турбиниран, то тогава абревиатурата е Turbodiesel , и нито буква по-малко..

            Та, все пак едно конкретизиране е коректно към пишещите тук, нали?
            Последно редактирано от Veni1; 21-12-10, 21:54.

            Коментар


            • #21
              От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              Ако си говорим за OM 605 D 25 LA / 605.962 то там също са 2500 сс с турбина, ама има едни други параметри - 110 кW 150 л.с. при 5000 об/мин
              Здравей Veni, точно за този двигател става на въпрос. Извинявам се ако с абревиатурата съм подвел някой, но така смятах, че е правилно.
              Търпението калява силния и прогонва слабия.

              Коментар


              • #22
                От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Опитът не е личен, но съм виждал подобна интервенция без сваляне на главата. Полека, капка по капка и с умерено нагряване се наварява с телоподаващо докато навареното се покаже над главата и стане удобно за заваряване на болт. Развива се с болта. Процесът е дълъг, досаден и рядко става от първия път. Освен това крие и рискове при невнимателна работа с телоподаващото. Това което гледах стана от "емнайстия" път, но спести сваляне на главата и всички съпътстващи главоболия. Щети от заваряването нямаше, освен малко опушване около мястото на заварката. Предполагам, че нагряването от заварката също помага за по-лесното развиване. Не пречи да се комбинира наваряване и отвиване при топъл двигател.
                Това мисля да опитам. Този вариант много пъти ми е помагал да отвивам разни неща. Но се опасявах да го приложа тук, тъй като въпросната свещ се намира в главата на двигателя (а както е известно, тя е алуминиева). Можеше да стане някоя грешка при нагряването.

                Благодаря много на колегата ittso за съвета.
                Търпението калява силния и прогонва слабия.

                Коментар


                • #23
                  От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

                  Колега щтом е алумин главата не е ли по правилно да се свали и така да се прави каквато и да е интервенция по развиване или каквото е там -понеже ако повредиш резбата следва разпробиване набиване на втулка резба и шлаиф а на алумин глава не е харашо всичко това. Аз си купих нисан преди месец от сервиза на нисан беше оригинално с "беру" свещти но сложих яапонски некви как бяаха - понеже няамаха налични такива за модела "беру" . И аз не давам да ми пипат колата твърде все забравяат да сложат всичко и не затяагат болтовете до краи или ги пренатегнат ебаси.А се случва и да счупяат нещо .

                  Коментар


                  • #24
                    От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

                    Според мен с шпилковадач или медчик с лява резба,но задължително загрят двигател или поне да се нагрее свещта.Ако не ства,с телоподаващото е следвашия вариант и това ако не става,сваляне на глава!Поне според мен!!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

                      http://sites.google.com/site/alanmcr...-mercedesom606

                      Коментар


                      • #26
                        От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

                        Браво за снимковия материял... ама в тоя случаи е скъсано над резбата -ама какво правим ако е под резбата скъсано ....щото и такав случаи има....

                        Коментар


                        • #27
                          От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

                          Аз съм вадил със шпилко вадач,разпробиваш свеща с 5-6мм. бургия и я вадиш със шпилко вадача.Целия комплект шпилко вадачи струват около 20лв.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

                            Първоначално публикуван от ivan_lazov Преглед на мнение
                            Аз съм вадил със шпилко вадач,разпробиваш свеща с 5-6мм. бургия и я вадиш със шпилко вадача.Целия комплект шпилко вадачи струват около 20лв.
                            Колега, какво представлява този шпилковадач?
                            Да не би да прилича на медчик, но доста по-скосен, и се завива на ляво и при самото завиване започва да отвива?
                            Търпението калява силния и прогонва слабия.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

                              Здравейте колеги,в Костинброд има един майстор Сашо.Вади всякакви свещи,скъсани болтове и др.Карат му мерцове чак от Варна.Не сваля главите.Тези от "Ратола"също при него карат нови/2-3годишни/"Санг-йонг"джипки.Телефона му е:0896714708

                              Коментар


                              • #30
                                От: Скъсана подгряваща свещ на С 250 TDI

                                Първоначално публикуван от Donko74 Преглед на мнение
                                Колега, какво представлява този шпилковадач?
                                Да не би да прилича на медчик, но доста по-скосен, и се завива на ляво и при самото завиване започва да отвива?
                                Извинявам се,че отговарям аз.Предположенията са Ви верни,а има и обратни метчици за същити цели.
                                0осем9осем7шест0осем7едно
                                Миро

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X