От: E55AMG E430 E420 Пресатка(може би присадка?) на мотор на стара Г
Колега -гледам ти е 1 пост- нищо лошо но преди да питаш що не прочете малко по нета туи онуй за мерцедес?
На старите геги си има такав мотор ,ама тои си е и ония с К джетроника.А ако искашда вземеш мотор от наистина кола дето е Е нещо си и да го туриш на дърта г ...можеш ли да пишеш софтуер за автомобилна електроника -ембедед юнитс като 1 камара модули са с различни процесори -ако можеш -давам ти 30 % шанс че ще успееш да направиш въобще някаква си присадка.
От: E55AMG E430 E420 Пресатка(може би присадка?) на мотор на стара Г
И да го направиш ще стане магистрално Г,за извьн пьтя го забравяш.Много по-лесно и по-евтино ще излезе една стара кутия с един стар турбиниран мотор и без всичките електроники и датчици по него.
От: E55AMG E430 E420 Пресатка(може би присадка?) на мотор на стара Г
Според мен наи подходящтия дизелов мотор е 177коня за да бори тази маса на Г ,Доколкото съм на ясно става перфекно със скоростите само на раздатката се преработва кардан4ето,но за целта трябва цяла кола и там си има електроника.За големите бензинови двигате не съм в час
От: E55AMG E430 E420 Пресатка(може би присадка?) на мотор на стара Г
Магистрално не е зле,А за гората даите някакви оптимални КВ които може да напаснем на Г280 разбирасе и трансмисията да издуржа на напана,благодаря на далите мнение по въпроса предварително.
От: E55AMG E430 E420 Пресатка(може би присадка?) на мотор на стара Г
Kолега -с 2 думи -ти или някои си има е тая коа 280 GE — M110E 2.8 L , 156 hp (115 kW),(226 N·m/4250 rpm) - тъй ли?
Ако тва е колата то тя е 460
И искаш да сложиш по як мотор бензинов?
Ако чак толкова ти се занимава може да видиш за 104 мотор- на 463 има такав -ето това - G 320 — M104 3.2 L- 217 hp (161 kW), (310 N·m).
С гаранция мотора ще требе да е с кутията и останалите черва-електроники и т.н
На 463 има слаган и 117 мотор но там дали ще влене просто кат желязо дори ....господ знаи...
На 460 има слагани 102,110,115 бензинки и 616 ,617 и 602 тракторчета -които са с гаранция по малки кат габарити от 117.
От: E55AMG E430 E420 Пресатка(може би присадка?) на мотор на стара Г
Защо друг мотор, първо този мотор е по старо поколение,второ тези със по новите моторЧета са цифра,другото което е че си има доста Е класи на доста сносни цени,Става на въпрос за донорчета. ЗАЩО ПО ГОЛЯМ МОТОР за гора , че във гората не са излишни повече коне,Особено ако се озовеш във някое сечиште със коловози и така на татак.Е и тръпката си е друга от повечето КВ.
Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 08-12-10, 11:26.
Причина: 4=Ч
От: E55AMG E430 E420 Пресатка(може би присадка?) на мотор на стара Г
В гората,караш на 2-ра,или3-та бавна,понякога и на 1-ва бърза,и за големите коловози,няма никакво значение дали си с мотор 150кс,или с350кс.Реално караш около 100-130коне а останалите "пасат по ливадите"Виж при бегачките работата е друга.
От: E55AMG E430 E420 Пресатка(може би присадка?) на мотор на стара Г
Всеки кара според възможностите си,спецеално аз карам ,със 90кон. мотор ама си е доста слаб,няма какви тестове да не съм правил на голям наклон във кал стигаш до средата и после на зад.Тества ли сме на голям наклон тундра 6,5 бензин излиза почти от место докато аз трябваше да се засиля от около 150метра, смятам ,че Г300 стария мотор не би излязал от там.
Въпрос,най-вече на гуми и на маса на джипа.Витарата е около1070-1100кг,с мотор от 80кс е много добра на баир,независимо колко е дълъг.Просто малката маса компенсира малкото кс.А пък и 1-ва бавна е достатъчно бърза,за да се развърта от място.
Коментар