Колко грес и каква се пълни в сверите на предни мост?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос с повишено бързане
Свий
X
-
От: Въпрос с повишено бързане
Първоначално публикуван от IvanZ Преглед на мнениеДруже, добре че бързаш, ама вземи напиши поне какво е Г-то, щото има мостове/като моя например/ в които карето е защитено с маншон и грес в сферата не се пълни.Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
0887 731062 - Цецо
Коментар
-
От: Въпрос с повишено бързане
Това което съм виждал е:
-на мостовете на края са сферите;
-вътре има пъхнати едни полуоски с карета;
-каретата имат маншони;
-шенкелите са с черупки;
какво прави греста извън маншоните на каретата и черупките на шенкелните лагери?
Няма място там!!!
Ей, това да не ти е някакъв мъзгочест Патрул.
Германия брат ми, интелигентен прочит на тема "хвърли желязото в гората..."....TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
От: Въпрос с повишено бързане
Чакай ся аз нещо не светкам пак. Надробих и тотално ребилднах предния мост, всичко е ново. Но нещо ме чопли от вътре.
-за кво е тая пробка отзад на вънкашната черупка на сверата.
-самото манонче на карето има 4ри като "перки" който за къв са пак незнам
-едната свера бе пълна с грес попресечена на места а другата с малко вода, при условие че тая с водата шенкелните лагеретки горния от удърчета поразбит (отбелязани ролки) а долния полазен от водата и съсипан с яки язви. На тая с греста бяха доста по здрави което нищо не значи де.
-Ся тая с водата имаше доста на..ани от пипане неща.
За сега сверите са празни но мисля да карам и незнам кво да правя. Нама ли някъкъв мануал с опътване как и кво се прави или точно инфо от мерц.Последно редактирано от CarTest™; 30-10-10, 09:51.
Коментар
-
От: Въпрос с повишено бързане
Аз съм гледал оттук:
http://www.hanshehl.de/tipp21b.htm#b92
Виж точка 9.2.
А и за какво тогава е пробката отзад?
Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
Това което съм виждал е:
-на мостовете на края са сферите;
-вътре има пъхнати едни полуоски с карета;
-каретата имат маншони;
-шенкелите са с черупки;
какво прави греста извън маншоните на каретата и черупките на шенкелните лагери?
Няма място там!!!
Ей, това да не ти е някакъв мъзгочест Патрул.
Германия брат ми, интелигентен прочит на тема "хвърли желязото в гората...".Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
0887 731062 - Цецо
Коментар
-
От: Въпрос с повишено бързане
Първоначално публикуван от IvanZ Преглед на мнениеДруже, добре че бързаш, ама вземи напиши поне какво е Г-то, щото има мостове/като моя например/ в които карето е защитено с маншон и грес в сферата не се пълни.
Няма мост монтиран на G в който карето да не е защитено с маншон и да не се слага грес в сферата!!!
На въпросите за какво е пробката и какво се слага там, каква грес и т.н. :
В маншона на карето се слага графитна грес, а във всяка сфера се слага по около 400гр. жълта литиева водоустойчива грес!
Защо се слага:
Там има и една главина дето иска малко мазане, щото има и две лагерчета! А и карето влиза в нея!
Други причини:
Когато от уплътнението на сферата текне бяла грес омесена с масло разбираш че ти е изтървал семеринга на моста!
Когато от уплътнението на сферата текне бяла грес омесена с графитна грес означава че ти е скъсан маншона на карето!
И в двата случая уплътнението също е изтървало!
Когато текне бяла грес омесена с вода значи това уплътнение се е спекло и пропуска!
Как се слага грес в сферите:
При разглобяване на сфера се слага предварително!
При проверка през пробката се пъха малкото пръстче на ръката и ако напипва грес всичко е ОК, ако ли не слагаш около 200гр. затваряш пробката правиш 10км и пак отваряш и т.н.
Поздрави
Димитър Лазаров
Надявам се да съм ви бил полезен!
P.S. Не отваряйте и не разглобявайте сами сферите! Препоръчвам това да става в сервиз от хора които са правили това!www.offroad24.bg www.remarketa.com www.arena-offroad.com
тел.: 032/277 999; факс: 032/ 277 990; моб.: 0888/ 524 330
Коментар
-
От: Въпрос с повишено бързане
Главината и сферата на г-то не са уплътнени както при патрула със семеринг. Сферата се маже вътре по стената, но не се пълни. Това е просто козметика. Главината и шенкелните лагери са в грес, но това не е греста с която се "пълни" сферата. Като се отвори капачката на главината и там е пълно с грес, но поставянето не става като се пълни сферата. Полуоската се върти в един семеринг, който помага диф.масло да си седи при прасето.
Гресьорката...ми да си точите водата дето се е събрала.
Една проста мисъл-въпрос?
-какво ще се случи с маншона на карето, ако го задължим да се върти някъде където и вън и вътре е пълно с грес? Особенно ако е студено....TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
От: Въпрос с повишено бързане
Греста за лагерите на главината си е отделно и си е затворена със семеринги. Причините, които ме карат да мисля, че слагането на грес е оправдано са:
1. Мазане на шенкелните лагери. Макар и доста на късмет при горния такъв. Все пак може би му хвърля по нещо въртящия се маншон. Дори и да има тарелки, тая грес в самия лагер все ще изчезне по някое време. Даже е по-добре да няма такива тенекийки според мен от вътрешните страни на лагерите (откъм карето), и да си му хвърля грес от сферата. При мен е точно така в момента, само не знам дали му "хвърля".
2. Обмазване на външната част на сферата. При въртене на волана уплътнението разнася грес. Предпазва от корозия. Ако е сухо не знам какво ще я маже. Ще скърца.
3. При скъсване на маншона, греста няма да му е недостатъчна. Ако е само греста от маншона, при скъсването му, ще падне по дъното и карето ще е без грес. А като си е сферата до половината пълна, ще му е гот. При мен беше така като го разглобих, маншона беше скъсан, ама грес си имаше.Без блокажи си за никъде. :D
Без лебедка, хептен...
0887 731062 - Цецо
Коментар
-
От: Въпрос с повишено бързане
Аз също по тази логика си сложих като си зглобих моста. За сега е с по един 400гр. шприц с цел ако реша че е малко да му сложа още.
Но има нещо в думите ти върху което трябва да се замислиш а именно за долната и горната тарелка на шенкелните лагерчета:
1-Защо са там и каква функция изпълняват
2-Как наи добре работи един лагер
3-Което е следсвие от 2-то как се регулита силата на натиск на този лагер.
Най вероятните отговори (за сега) според мен са:
Един лагер работи най-добре когато е леко натегнат.Но как да регулираме най-добре това, с "реглажните" пластини над лагерите (тези с дупките за четирите болта) е най-удачното решение. Да но не е точно така защото не се сещам за такава прецизна работна систематика поне за достъпните за мен и за доста голама част от вас условия. Приемаме че това е направено в завода производител по доста прецизен начин и там е помислено за това как да се прави и от такива като нас и наистна е така.Също така не всеки произведен лагер е идентичен с следващия говорим за микирони точно тези са ни нужни за лекия натяг в които лагера работи в оптимални условия. За това е сложена долната тарелка тя е от най-мек материал от трите пластини там и при стягане се приплесква и ни дава нужното самоотрегулиране на лагера.За това те се сменят винаги с лагера По горната мисля че е с функция ако евентуално блокира лагера при триене да не износи височинно шенкелчето (и тя се сменя) и при някакво по голямо натоварване да го отнесе тя а не голямата реглажна пластина или леглата и. А менно тя е от най-твърд материал и не трябва да се сменя освен ако не е наложително говорим ако е увредена тя или леглата и. И тогава идва ИГРАТА
Това е моя логика и не ангажирам никой с нея съставана е на базата инфо до което можах да се докопам и от личния ми опит върху железата.
Мир да има тук не мерим п...и а се опитваме да си помогнем
Правописа ми незнам как е ще питам учителката от 5-ти клас.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар