Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Амортисьори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Амортисьори

    Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
    .........Аз карах с по два 10'' на колело. .......
    Колко дебели? Защо два? 10" с преработка на стойки или с лифт ги беше нагласил?

    Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
    ..... 400$, може би. За брой.
    Ако това ти е крайна цена в България то е екстра. Сподели! Говориме за 2.5" нали?
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • #17
      От: Амортисьори

      Що не звъннеш на Близнаците?
      Аз дори сега си карам с някакви смотани Конита.
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • #18
        От: Амортисьори

        Първо нямам телефона ни на Петър ни на Ивайло.
        ...ма това ще се уреди.
        Други идеи? Нещо за бедни....така
        KING хич ли не стават?
        А тия другите -F.O.A.?
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #19
          От: Амортисьори

          Вальо ... сигурно си се сетил, ама .... направо в Кинг пробва ли да питаш? С едно писмо: ей те таков дзвер съм сътворил от Гегата, измислете ми амортисьори и кажете що именно тия ми избрахте?
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #20
            От: Амортисьори

            И до там ще стигна. Още съм неподготвен.
            Дай да научиме нещо.
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #21
              От: Амортисьори

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Вальо ... сигурно си се сетил, ама .... направо в Кинг пробва ли да питаш? С едно писмо: ей те таков дзвер съм сътворил от Гегата, измислете ми амортисьори и кажете що именно тия ми избрахте?
              "

              Ей за тая работа от FOX ми искаха теглата на джипката и "spring rate", на пружините/торсионите, а понеже съм с независимоотпред, за където ги взимам, им птарих и размери на носача, на захвата на амортисьора и прочие истории. Пича просто ми отговори - препоръчвам валвинг 40/80 откъдето да се тръгне да се донастройва, ако нещо не ми е по вкуса. От завода поне 2 инчовите излизат с валвинг 50/70. На King и F.O.A. не съм пращал запитвания, защото нямат в гамата си такива с ход 5 инча, а аз по-големи без преправяне не мога да побера там, но предполагам няма да се правят на ощипани ако се попита поне за ориентир.

              Може би ако ме ухапе мухата да си взимам и задни, вече ще питам и другите. А то има и още няколко производителя, ма не ги знам наизуст. Fox, King и Bilstein са най-известните. За F.О.A хич не бях и чувал до скоро.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Амортисьори

                Да попитам само, това "валвинг" като какво се явява? Да не би да е коефициента на твърдост, на тарелчатата пружина, която играе и обратен клапан, с променлив дебит?
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #23
                  От: Амортисьори

                  Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                  Да попитам само, това "валвинг" като какво се явява? Да не би да е коефициента на твърдост, на тарелчатата пружина, която играе и обратен клапан, с променлив дебит?
                  Никакъв коефициент. Просто номер.

                  Например 40/80 значи номер 40 на сгъване и номер 80 на разгъване. По-малък номер значи по-малко усилие (по-мек амортисьор). В сайтовете на производителите има и таблици с размери и дебелини на пластините за всеки от тия номера. Из интернет има разни опити за тълкувания на тия номера и свързването им с реални физични величини, но са само спекулации по въпроса.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Амортисьори

                    Яснооо... Номерата на производителите нямат край.
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Амортисьори

                      Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                      Яснооо... Номерата на производителите нямат край.
                      Еми то реално твърдостта им няма как да се каже просто с една цифра. Трябват динографики за реална оценка, които обаче пак никой не дава, а в България не знам дали въобще някой има стенд за свалянето им.

                      И пак само по графика не можеш да ги напаснеш към определено возило.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Амортисьори

                        Така де, ама може да се опише с уравнение, с две неизвестни, пък било то и от втора (евентуално трета) степен... Имаш уравнение, имаш и графики.

                        П.П. Всъщност, може уравнението да се окаже и тригонометрично, ама... все тая.
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Амортисьори

                          Така ..... като гледам, до няколко седмици ... ще си имаме производител на амове ...
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • #28
                            От: Амортисьори

                            Ето една реална графика:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p158054_image_large.jpg
Прегледи:1
Размер:45.6 КБ
ID:5220587

                            ...само дето сама по себе си не е достатъчна, щото се мени със загряването на амортисьора, с омекването на пластините след време и т.н, пък и по нея не можеш прако да съдиш дали ще пасне на дадено возило. Ей тук се вижда и тоя ефект:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:shock-dyno-1.jpeg
Прегледи:1
Размер:245.8 КБ
ID:5220588


                            А иначе, може би може всякак, ама колко хора ще го разберат?
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Амортисьори

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              Вальо ... сигурно си се сетил, ама .... направо в Кинг пробва ли да питаш? С едно писмо: ей те таков дзвер съм сътворил от Гегата, измислете ми амортисьори и кажете що именно тия ми избрахте?
                              ...И ще настане веселба на фирмения им купон като се каже отговора на въпроса - Каква макс. скорост ще развива и каква средна скорост ще търсим.
                              А ние, офроуд смешниците сме горди при средна скорост малко над 60км/ч.


                              Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                              Да попитам само, това "валвинг" като какво се явява? Да не би да е коефициента на твърдост, на тарелчатата пружина, която играе и обратен клапан, с променлив дебит?
                              Клапана на спортния амортесьор(по-простичкия) е един, които се движи в двете посоки. Там има едни подвижни в оста си пластинки, надолу едните отварят процепчета напр. 40-ти калибър, а другите надолу напр. 60-ти. Пластинките могат да се сменят и да осигуряват различен по избор калибър. Пиша "калибър" защото незнам в каква мерна единица е съотношението от което се смятат процентите.
                              Хитроумното е че в опозитната си посока пластинките се отклещват и не пречат на работата на тези, на които им е ред да работят.
                              @giorgio, това го пиша за теб и ще съм доволе ако поне ти си ме разбрал.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • #30
                                От: Амортисьори

                                Пламене, с какви Конита си в момента отпред. Колко мислиш, че ще искарат и цена ако споделиш...
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X