Здравейте колеги! Извинявам се от началото щото темата е за 2х4 ама след ного читане по форума ни, заключих че диференциялите на мерцедес 124 Е 250 тд (touring) комби и някои дифове на джипките ни, си приличат (по блокирането) . Дано не сьм грешка. Пускам тука темата защото осетил сьм че някои от сьфорумците тук са доста грамотни по вьпроса блокиращи диференцияли. Ето за какво става дума.
Мерцедеса е сьс АSD блокаж на задниа диф. Вьв него влизат две тьрбички от хидауличната система за окачване или не..не сьм баш сугурен от каде важно влизат. Когато системата работи много лекичко сьс зимни гуме се качвам на Бьндерица на Пирин планина-Банско при всякакви условия. Когато светне крушката ASD , качването е доста по трудно. От ходене по майстори и интернет научихме че системата се ресетира сьс подаване на (-)ground повече от 20 секунди на номер 5 на буксата за диягностика и почва да работи. Когато системата работи и каране след 90 km\h пали се друга крушка сьс знак (!) вьв триагьлник, като се намали скороста под 90км изгасва. След неколко часа, дни или пак чак и месеци (когато си поиска) отново се запалва ASD и отново трябва ресетиране.
Имам и JEEP Grand cherokke 2,7 CRD сьс мерцедесовия двигател и скоро сьм сменявал маслото вьв дифовете щото трябвало да се сменява след 50.000км. Досега сьм карал 2 мерцедеса и когато ходих при майстора да смениме маслото вьв скоросната кутия и диференцияла ми се смеяха и казваха че вьв мерцедес масло там не се сменявало. Така искарах 400.000км заедно на двата без смяна на масло без никакви проблеми.
Вьпроса ми е дали да сменявам маслото вьв този диференциял и какво да му сложа оти при джипката е ного специчялно Mopar 75W140 задолжително сьс добавка за самоблокращи диференцияли и дали проблема сьс ASD-то ще се изгуби. Извинявам се на дьлгото пишене и Мерси на всички щто исчетя тази моя история ,а поготово на онези които пишат некое мнение.
п.с. Ас сьм от Струмица-Македония и извинявам се на вьсички за граматиката. Дано се разбира пишаното. Мерси предварително!
Мерцедеса е сьс АSD блокаж на задниа диф. Вьв него влизат две тьрбички от хидауличната система за окачване или не..не сьм баш сугурен от каде важно влизат. Когато системата работи много лекичко сьс зимни гуме се качвам на Бьндерица на Пирин планина-Банско при всякакви условия. Когато светне крушката ASD , качването е доста по трудно. От ходене по майстори и интернет научихме че системата се ресетира сьс подаване на (-)ground повече от 20 секунди на номер 5 на буксата за диягностика и почва да работи. Когато системата работи и каране след 90 km\h пали се друга крушка сьс знак (!) вьв триагьлник, като се намали скороста под 90км изгасва. След неколко часа, дни или пак чак и месеци (когато си поиска) отново се запалва ASD и отново трябва ресетиране.
Имам и JEEP Grand cherokke 2,7 CRD сьс мерцедесовия двигател и скоро сьм сменявал маслото вьв дифовете щото трябвало да се сменява след 50.000км. Досега сьм карал 2 мерцедеса и когато ходих при майстора да смениме маслото вьв скоросната кутия и диференцияла ми се смеяха и казваха че вьв мерцедес масло там не се сменявало. Така искарах 400.000км заедно на двата без смяна на масло без никакви проблеми.
Вьпроса ми е дали да сменявам маслото вьв този диференциял и какво да му сложа оти при джипката е ного специчялно Mopar 75W140 задолжително сьс добавка за самоблокращи диференцияли и дали проблема сьс ASD-то ще се изгуби. Извинявам се на дьлгото пишене и Мерси на всички щто исчетя тази моя история ,а поготово на онези които пишат некое мнение.
п.с. Ас сьм от Струмица-Македония и извинявам се на вьсички за граматиката. Дано се разбира пишаното. Мерси предварително!
Коментар