Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Взех та го посъблякох малко-жега голяма, нищо специално, но си е кеф лятото.
    Пробвах и снимки да пусна, но нещо не ми се отдава, та го сложих на аватара.
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-07-10, 14:11.
    Емил-00356 99872043-Малта
    Defender-90

    Коментар


    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

      Днес приключи одисеята с течащата ми раздатка ,след доста доливане и чудене накрая си купих кит за съживяване.За самото възтановяване искам да Благодаря на Targa ,за бързата и отлично свършена работа .Искам да споделя и малко личен опит : гредата под скоросната кутия е по добре да се свали ,успях да извадя раздатката без да свалям гредата ,обратно мисия невъзможна . Извинявам се ,не снимах ама голям фитнес падна.
      _[img]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/img]_
      Disco 200 TDI

      Коментар


      • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

        А аз да благодаря за джантите. И честито за размера на зъбите. Едната зъбчатка е твоята, а другата дето ти я даде Емо Белев. С две думи-докато Васко се чуди откъде да набара Дифендърски зъбчатки, се оказа, че си ги има.
        Прикачени файлове
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

          Смених му предните накладки, че вчера в един екстремен простотизъм от тях /особено от лявата/ излизаше повече пушек отколкото от ауспуха.
          Който има такива за смяна да се захваща без никакви притеснения. Едва ли има друга кола с по-лесна смяна на предни накладки.

          П,С. Специално за Таргата : Получих извинения от един "майстор, който цел живот е правил ровери" и твърдеше че малкото лосте е за включване и изключване на предния мост. Но понеже мачка по гръб не пада, каза че с една муфа към раздатката може да ми го направи да се изключва, като при моя категоричен отказ бе много разочарован.
          Тази земя, по която тъпча сега,
          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
          тази земя – не е моя земя,
          тази земя, простете, е чужда.

          Коментар


          • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

            Тоя кит си го има в Ашкрофт. За няма 200 лири ти дават хъбове и два чарка и става парт тайм. Ама ако отзад не е Салисбъри, не го препоръчвам на никой.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

              Седалките са готови, да ти кажа добре се получи. Трябва само да им облича стоиките някой да не си строши краката.. Ако всичко е нормално другата седмица ще слагаме големите гуми. Джипката се вдига с 3 пръста още. Скоро ще кача и снимки.
              Георги 00356/ 77777016 Малта
              Lаnd Rover 110 /Series II‎

              Коментар


              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                Тоя кит си го има в Ашкрофт. За няма 200 лири ти дават хъбове и два чарка и става парт тайм. Ама ако отзад не е Салисбъри, не го препоръчвам на никой.
                Не това, Тарга ! Той имаше впредвид някаква негова самоделка !
                Тази земя, по която тъпча сега,
                тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                тази земя – не е моя земя,
                тази земя, простете, е чужда.

                Коментар


                • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                  За Таргата. Абе да те питам.. На серия 2 за деференциалите и раздатката какво масло според теб е добре да се сложи.
                  Георги 00356/ 77777016 Малта
                  Lаnd Rover 110 /Series II‎

                  Коментар


                  • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                    75-80 трансмисионно. Ако ти се свиди-ЕП-90. Проверено.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                      Направих съединител. И не го направих днес, ами вчера. Пък и не бях аз, а Жорката, евала му за което.
                      Косвената причина си е амортизация, пряката - нещо съм го юркал по баири на големите скорости. Сещам се само за един такъв случай, беше като ходих на сбора на вилата в родопите и бях натоварил на дядо ми някакви камъни, да си прави пътечка покрай вилата. Много тъпо, не возете камъни в/към гората!

                      Съжалявам, че не направих снимки. Равносметка - 300 лв. труд и 200 лв. комплект съединител.

                      Почвам да се уча лека-полека да не правя глупости, за съжаление - след като ги свърша. Ама ... честит да му е амбриажа на рейнджа, за есента съм замислил профилактика и лека полека почваме ремонтните доизкосурявания. Ай да видим...

                      Коментар


                      • От: Ръководство: Смени си сам - Окачването. За Диско 1

                        Недостатък, който от много време мира не ми дава и който се отразява пагубно на моите шофьорски умения извън пътя са фаровете на 300tdi. Много се четвъртити! Докато фаровете на 200tdi са малко по-кръгловати. Бих казал - четвъртити кръгове. Когато светят са кръгли (кръгъл им е рефлектора), а когато не светят - четвъртити (четвъртит им е дизайна). Обаче, драмата на 200tdi е подлакътника на шофьора. Докато подлакътникът на 300tdi е далеч по-подходящ за кореткното шофиране по и извън пътя, както и за удобното изчакване на светофар при червен сигнал. Поради изброените причини си смених окачването, че старото, както се оказа беше "тотал щета". Фаровете ми, обаче, от това не станаха по-кръгли (с 300tdi съм) и драмата с недостатъците не се реши. Така че - ако фаровете ви са повече четвъртити, отколкото кръгли, не си сменяйте окачването. Не помага и не решава този основен за Дискавъри недостатък. Личен опит.

                        Коментар


                        • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                          Става дума за индикатора за налягане на маслото. От както е при мен Диското, този индикатор не работи.
                          Бях останал с впечатлението, че самия диод в таблото е изгорял най-вече защото, като дадеш на контакт, почти всичко светва - уж се тествало.




                          То аз хубаво си предполагам разни работи, но все трябваше да се сетя и да попрочета кое-как - RAVE CD-то ми е на един 'клик' ...

                          И в крайна сметка се случи следното.
                          Зимата - някъде януари - нещо ми стана и реших, че е крайно време да си го опрявя този индикатор. Свалих платката и право при един приятел дето е по-сръчен от мен с поялника.
                          За моя изненада (що ли не се сетих тогава да се взема в ръце и да погледна таз' пуста документация) се оказа, че диода си е наред...


                          "... Хммм (мисля си аз), странно - сигурно ще да е от интегралата дето го управлява - изгоряла е 'точно' там м**ка и...". Речено-нетоизречено, взехме и мерихме к'вото мерихме и закюлчихме мъдро - "нова интеграла трябва, тази не става"
                          ... а трябваше да ми "светне" на мен, че е време да погледна к'во са писали хората за този индикатор...

                          Та интегралата е за светодиодното управлние -16bit Constant current LED driver - (всъщност са две) и се оказа някаква доста старичка Toshiba TN62706BN/BF в корпус SDIP 1.78мм - не се произвежда от 2003-та, а от 2008 няма и наличности.

                          Рових ден-два из нета и открих, че има поне няколко пълни аналози, още час-два и намерих в ПАСАТ електроникс такъв - MBI5016CNS (за около 2лв.)



                          След още една вечерна бирена сесися с поялника - въпросната схема беше сменена



                          Резултата от операцията се оказа напълно отрицателен - индикация така и не се появи, но за късмет и нищо не се скапа ... та така си и останах, с неработеща индикация, допреди два дни.
                          Оня ден (пак)реших, че е крайно време да се взема в ръце и да оправя пустия индикатор.
                          Отворих RaveCD-то и в крайна сметка се оказа, че този индикатор (както и онзи за зареждането от алтернатора) не се тествали от системата ами покзвали к'вото се подавало от съответните им датчици.

                          Принципа на работа на датчика за налягане на маслото се оказа доста прост - до него ходи една жица (+) и при липса на налягане дава на маса, а при наличие на такова - прекъсва връзката.
                          Хванах един по-дълъг кабел и от малкия, 8 жичен, куплунг дето е при ЕЦУ-то (извод 1, бяло-кафяв кабел) дадох на маса и ... "Я каква изненада - индикацията с форма на маслена лейка взе, че светна".

                          Почти бях решил да си пазарувам нов датчик - но за ТД5 се оказаха 2 различни - единят е с конична резба, другият с нормална (май М10х1) успоредна (туй, според разни сайтове дето разглеждах)- но взех нещо да се чудя, да се почесвам ... накрая реших, че е най-добре да го сваля пущиния и да го погледна какъв е ...
                          Ама пък и тези британци са го напъхали точно зад турбото - току се присетя да го погледна (а това става обикновенно след като съм покарал) а там е жега - направо не се пипа.

                          Та онзи ден, след работа - на добре поистинал двигател, се хванах: бъркам, дърпам, вадя конектора ... и какво?

                          Оказа, че някой "майстор" е сложил неподходящ конектор - по каква незнайна средиземноморска прищявка (колата идва от Италия)- кабела на конектора се оказа свързан с контакта за липсващия пин на датчика...съответно връзка между кабела и датчика няма. Датчика се оказа правилен (пина е от външната страна - а как този конектор, с объркан кабел се е оказал така свързан, си остава пълна мистерия за мен.
                          Отне ми точно 5 секунди да реша, че няма нищо да режа, няма нищо да презапоявам - директно направих един "джъмпер" от тестовия кабел - сложих го тъй щото 2-та контакта на бъгавия конектор да са свързани заедно, закачих го за датчика го и ... О ЧУДО - индикатора на таблото проработи!!!

                          От радост забравих да снимам решението с "джъмпера" - ама здраве да е ...

                          Извода и поуката от историята: "три пъти чети, един път прави" ...
                          Прикачени файлове
                          LR Disco II, Td5

                          Коментар


                          • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                            Здравейте колеги, по същия почин като колегата damyan_rm реших първо да стрелям, а после да мисля. От доста време съединителя ми отделяше в най-ниската възможна точка и реших, че трябва да го сменя. Поръчах си чудесен съединител Valeo от Англия с помощта на винаги отзивчивия Лазар (отново големи благодарности) и отидох в сервиз. Хората разколачиха всичко, което трябваше за да установят, че съединителя ми е чисто нов и въобще не се налага да бъде сменян. Това, което е било за смяна е долната помпа на тоз съединител и след закупуването и (134 лв.) всичко си дойде на място. Та в този ред на мисли имам един съединител, чисто нов Valeo, който се чудя какво да го правя .
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 23-08-10, 19:46.

                            Коментар


                            • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                              Миналата седмица, по време на екскурзията, която си спретнахме със семейството, установих неприятен шум в предно ляво колело когато са изпълнени следните условия: натискане на спирачка, изключено радио и отворен прозорец. Реших, че не е много опасен и му обърнах внимание едва когато се прибрах. Демонтирах колелото и видях две успоредни драскотини от вътрешната страна на джантата. Трябваха ми повече от 15мин. за да установя, че драскотините са от накладките, поради липсващи шплентове!!! Приспособих 2бр. 6 милиметрови шпилки със занитена гайка в единия край и дупка за шплент в другия. Явно предишния собственик на диското, като е сменял дискове и накладки е пропуснал да ги сложи!

                              Коментар


                              • От: Какво направих по ЛАНД РОВЪРА днес.

                                Отдавна не съм писал тука та доиде и тва време. Вчера смених гумите със Силвърстоун 33. Джипката се промени коренно, дори сега тръгвам на първа, а преди втора не беше проблем за потегляне. Има и нови калобрани, наподобяват на снимката на Таргата най-отгоре на темата, само дето с повече болтове. Визията е коренно различна.
                                Резултата ме радва. Голямо рязане падна на калниците понеже, разшерителите са доста големи. Та си докарах и друг проблем де ..... Трябва и нови джанти..
                                Скоро и снимки.
                                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-09-10, 21:35.
                                Георги 00356/ 77777016 Малта
                                Lаnd Rover 110 /Series II‎

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X