Обява

Свий
Няма добавени обяви.

" Тримата Амигоса" на Land Rover Discovery 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • " Тримата Амигоса" на Land Rover Discovery 2

    Здравейте Колеги.
    Джипката ми е Land Rover Discovery 2 2.5d 2004 година, на пружини и с +2 инча окачване на Терафирма.
    Изчетох всичко за тези Другари, но резултат нулев!
    Първо след като ми светнаха, смених Swich нза ABS, защото при промитане на грешката ми даде че е той! След известно време на каране отново светнаха и 4те диода. Прочетоха ми грешката, която беше "Заден ляв датчищ на ABS , смених и него, но отново светят.
    Четох и правех стъпките от няколко теми за тези другари:
    - измерих на буксата съпротивленията на всичките датчици, които са в границите от 980÷1040ома, натоварих и кабелите през пробна лампа.
    - зачистих масата до въздушният филтър
    - проверих стоп бутона на педала на спирачката, който беше разкачен, сложих го на мястото си и изчистихме грешката
    - пробвах и със старият SWICH, като го преработих както е описано в английските форуми
    Нищо от тези дейности не доведе до резултат! Чистим грешката, тръгвам и първо светва диода на ABS, след около 150÷200м. каране, светват и другите 3 диода и няма изгасване!
    Та въпроса ми е за читав Майстор около Пловдив, който да ми реши продлема и да си имам ТС, или дали може на този модел да се сложи лостова система за ръчен блокаж на дифа!?
    Много ще съм благодарен, ако някой Колега ми помогне за този проблем!
    Поздрави

  • #2
    Преди 8-10 години в тоя форум имаше много писано по този проблем, потърси.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #3
      В момента каква грешка ти дава като светнат лампите?
      Няколко идеи за проверка през които съм минал аз:
      - главините - да нямаш износени зъби? Махаш датчика, въртиш и гледаш.
      - новите АБС датчици понякога са по-дълги с 1 мм и след първото завъртане челото на датчика се разваля и започва да дава грешни показания.

      Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
      LZ2РSD

      Коментар


      • yanis7373
        yanis7373 коментира
        Редактиране на коментар
        Нямам износване в зъбите, главините са ок. Датчика е по дължина същият като смененият. Грешката която ми дава е за заден ляв датчик, този който съм сменил! Изтриваме я, тръгвам и пак същото!

    • #4
      След като си сменил датчика, значи не е от него. Замерил си показанията "на място" но при движение те се променят. Задният датчик има букса, и оттам отива кабел до компа. Този кабел освен да е протрит и да не предава показанията правилно?
      Някъде бях чел по форумите, че проблемът може да е о от връзката на кабела към компа и някои направо го запояват - не че разбрах как става....

      Писал си и за лосто а система за блокаж на раздатката. Има няколко начина работещи:
      - преработката на стария ти лост с поръчка на части и търсене на жило и т.н. - има описана процедурата и чертежи тук във форума от Радо Стефанов. Аз го направих така, но никога повече не бих се хванал.
      - покупка на лоста от Ашкрофт - работещо перфектно, но скъпичко.
      - с акутатор - или свързан към вакуума от ЕГР или електрически, по английските форуми имаше линкове към сайтове за продажба.
      - с прости преработки и чупки от гедоре, най-бюджетно, работещо, но много грозно според мен.

      Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
      LZ2РSD

      Коментар


      • #5
        Здравейте Колеги
        Да се похваля, най-после си открих и отстраних проблема с Амигосите, благодарение на форумите и най-вече на коментара от снимката по-долу! Та изключително много благодаря на Колегата damyan_rm от форума на Land rover!
        Накратко, ппоблемът ми беше в прекъснат кабел на преден ляв датчик! Интересното е че като четяхме грешката, показваше прекъснат заден ляв датчик, който и смених, а грешката си оставаше същата! Накрая откачих буксата с 9те пина под таблото и прозваних всички датчици, така намерих ме е прекъснат преден десен, което ще рече ще нещо пиновете на буксата са разменени, защото и грешката която се изписваше беше за заден лян. След като установих, че е преден десен, започнах да оглеждам кабела от главината и установих, че след смята на маншон на полуоската, скобата й е била малко по-висока откъм ушите й за отваряне и при въртене е закачала леко кабела на датчика и така е прекъсната едната жичка! Запоих го, изолирах го, изтрихме грешката и всичко се дойде на мястото, Амигосите загаснаха! Много съм радостен!
        Дано да съм полезен и на други Колеги!
        Честит празник на всички винари и наздраве!
        Поздрави

        Коментар


        • #6
          Аз монтирам междинен блокаж на раздатките и им правя културно управление, но ще трябва да ми я изпратиш до Варна.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #7
            Здравейте колеги нов съм и незнам кое как става имам един въпрос имам Опел Фронтера и си мисля да направя един експеримент какво ще е вашето мнение и някви съвети Фронтерата ми е с ръчни хъбове ако евентуално заваря предния диференциал дали ще се получи и дали ще мога да го карам и в градски условия благодаря ви отсега за отговорите

            Коментар


            • kameno karp
              kameno karp коментира
              Редактиране на коментар
              Ще можеш,ама за кратко. Даже за много кратко. Ама какво общо има Фронтерата ти с Ровър,че пишеш в тоя раздел!?

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X