Здравейте, колеги. Помогнете ми със съвет относно избора на джип Ленд Ровър. Харесал съм Дискавъри 1 или 2 (малко са ми аграрни машини) и Рейндж Ровър Р38, като той ми е по - на сърце сякаш, но по-сериозно ме вълнува трансмисията.
Тъй като ще се ползва за разходки в кал и сняг, катерене на снежни баири, МТ гуми евентуално ... общо взето оставане до викане на трактор и ми се иска да е с блокаж на дифа в раздатката , както са диско-тата. Разбрах че Дискавъри 1 от лоста си блокирам дифа CDL твърдо когато поискам, при 2 пак го има блокажа ама на някои не е изведен на лоста като може да се изведе, нали това раздатката LT230. Тъй като Р38 по ме кефи като купе и интериор, при него чета че в зависимост с коя скоростна кутия е може да е с една от две раздатки NV255 или Steyr DD295 . NV255 е с торсен диф като ауди куатро и бавни, а Щаер-а е с многопластов съединител вероятно с г-роторна помпа и под налягане от разликата в оборотите блокира дифа между преден и заден кардан (прилича ми на блокажите на Grand Cherokee WJ Quadra drive). Колко адекватен е този блокаж с дисковия съединител? Плавно ли блокира, лашва ли, трябва ли да забоксува хубаво че да блокира дифа, ако се катери по - лесно ли ще блокира отколкото ако е по равно ?
1 въпрос - Струва ли си Рейндж Р38 пред Диско 1/2 като се има предвид че ще се кара ежедневка, градско 50% (разход на V8 на газ, гниене, детски болести) ?
2 въпрос - С коя раздатка да търся Р38 като се има предвид че NV255 торсен раздатката е с 5-ст. автомати ZF 5HP24 или GM 5L40-E , а Steyr-а с автоматичния блокаж е с 6 и 8ст. автомати (вероятно на последните Р3 ZF 6HP26/28 или ZF 8HP70 ?
3 въпрос - При Р38 със Steyr раздатката, ако включа бавни блокирам ли дифа на 100% (според мен не, защото трябва разлика в оборотите на двата кардана за да блокира, може и да не е така) ?
4 въпрос - При Рейндж Ровър L322 Този след Р38 как стоят нещата с раздатките в сравнение с P38 ?
Ако темата ми не е за конкретния раздел, се извинявам предварително и бих помолил да бъде преместена където и е мястото.
Тъй като ще се ползва за разходки в кал и сняг, катерене на снежни баири, МТ гуми евентуално ... общо взето оставане до викане на трактор и ми се иска да е с блокаж на дифа в раздатката , както са диско-тата. Разбрах че Дискавъри 1 от лоста си блокирам дифа CDL твърдо когато поискам, при 2 пак го има блокажа ама на някои не е изведен на лоста като може да се изведе, нали това раздатката LT230. Тъй като Р38 по ме кефи като купе и интериор, при него чета че в зависимост с коя скоростна кутия е може да е с една от две раздатки NV255 или Steyr DD295 . NV255 е с торсен диф като ауди куатро и бавни, а Щаер-а е с многопластов съединител вероятно с г-роторна помпа и под налягане от разликата в оборотите блокира дифа между преден и заден кардан (прилича ми на блокажите на Grand Cherokee WJ Quadra drive). Колко адекватен е този блокаж с дисковия съединител? Плавно ли блокира, лашва ли, трябва ли да забоксува хубаво че да блокира дифа, ако се катери по - лесно ли ще блокира отколкото ако е по равно ?
1 въпрос - Струва ли си Рейндж Р38 пред Диско 1/2 като се има предвид че ще се кара ежедневка, градско 50% (разход на V8 на газ, гниене, детски болести) ?
2 въпрос - С коя раздатка да търся Р38 като се има предвид че NV255 торсен раздатката е с 5-ст. автомати ZF 5HP24 или GM 5L40-E , а Steyr-а с автоматичния блокаж е с 6 и 8ст. автомати (вероятно на последните Р3 ZF 6HP26/28 или ZF 8HP70 ?
3 въпрос - При Р38 със Steyr раздатката, ако включа бавни блокирам ли дифа на 100% (според мен не, защото трябва разлика в оборотите на двата кардана за да блокира, може и да не е така) ?
4 въпрос - При Рейндж Ровър L322 Този след Р38 как стоят нещата с раздатките в сравнение с P38 ?
Ако темата ми не е за конкретния раздел, се извинявам предварително и бих помолил да бъде преместена където и е мястото.
Коментар