Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помагайте за покупка: Воуг 2008-2010 или Спорт 2010-2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помагайте за покупка: Воуг 2008-2010 или Спорт 2010-2012

    Здравейте,
    Дано съм нацелил раздела за тази тема
    Дилемата ми е следната: РР Воуг TDV8 3.6 някъде 2009-2010г. с вентилирани седалки и т.н. (около 18-20 000лв.) или РР Спорт TDV6 3.0 или TDV8 3.6 някъде 2010-2011г. (фейслифт или както се води модификацията)
    За мен е най-важно колата да е комфортна и да не изморява при дълго пътуване (минавам минимум 200км на ден по пътищата в северозапада, които не са най-здравите и удобни за пътуване и затова ми е важно да не усещам километрите). Нещо като креслото в хола ако може
    (за пример предпочитам комфортното усещане в Е класата на мерцедес пред динамиката и спорта в Ауди А6 например). Друг критерии е офроуд възможностите на 2-та модела (ходя на лов по планински пътища и съм запален скиор и ми се иска да ползвам джипа и за тези хобита).
    Бюджета ми е около 20 000лв (за по-запазен и поддържан може и 2-3 повече да отделя). Реално дилемата е, че Воуг-а предполагам е по-комфортен и надежден, но Спорт-а пък след 2010 е доста по-симпатичен...
    Ако може да систематизираме мнението ви по няколко показателя:
    1. Комфорт на водача на дълъг път (усещане на скоростта, шумоизолация, удобна седалка и позиция на водача)
    2. Офроуд възможност
    3. Возия по разбити пътища (както знаем там където няма дупки и има асфалт има изкуствени препятствия "легнал полицай"). Важно ми е колата да не друса както при ниски така и при високи скорости (затова и винаги съм предпочитал по-малка джанта и по-високопрофилна гума, пред голяма джанта и тъничка гума)... Може и да има някаква скрита екстра при окачването на някой от моделите примерно (такива неща ме интересуват по тази точка)
    4. Като поддръжка предполагам TDV8 3.6 при двата модела е еднакъв и разходите на дали ще са много различни?? (ако някой е по-запознат нека каже)
    5. Всякакви мнения от собственици на тези модели са ми добре дошли и ще съм благодарен (дори и да е извън въпросите които опитах да конкретизирам)
    Ето и по 2 примерни обяви за това какво гледам:
    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...86329821584359
    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...05721454504191
    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...18323139068788
    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...24366558413375

    Благодаря предварително на всички, които имат мнение по въпроса

  • #2
    Купи всичките варианти и покарай всеки по няколко седмици за да се ориентираш.

    Коментар


    • iliya92
      iliya92 коментира
      Редактиране на коментар
      По-добре да не беше казвал нищо... Благодаря за изчерпателния отговор

  • #3
    По добре 4,2 компресор на Л322, от тези варианти Спорта е тесен и 3,0тдв6 мотора не е за предпочитане, а и спорта не е лесен за ремонт, особенно тдв8. Иначе по критериите, тези автомобили са предвидени точно за това.

    Коментар


    • #4
      Колкото до удобството, търкулни по едно грахово зърно под седалката и на двата, седни и виж кое ще усетиш да ти убива повече В движение осмаците лашкат по-малко, имат по-добри щанги и дава осезаема разлика ако се шмугнеш без предимство на кръстовище или ако ти прибяга мечка в гората. При другите търси да имат добавен dinamic responsе, личи си по едно допълнително резервоарче до радиатора. Двигателя 3.0 е леко по-проблемен от 3.6 и осезаемо по-немощен при изпреварване. Единственото предимство на Спорта би било ако го намериш с много по-малък километраж.

      Коментар


      • iliya92
        iliya92 коментира
        Редактиране на коментар
        Този динамик респонс не разбрах на 6 цилиндровите само ли го има или и на TDV8? И ако може да споделиш снимка на това радиаторче за което да гледам (ако няма копче или нещо друго по което да позная)

      • Asteri
        Asteri коментира
        Редактиране на коментар
        На осмака е стандартно. При шестицата е екстра според окомплектовката, при някои има, при други няма. Резервоарчето е в предната част заедно с радиатора, всички останали бутилки са настрани. "Бутона" е през екрана на компютъра.

    • #5
      Покарай няколко Р. Ровъра, за да придобиеш представа за тези коли. Разликата между колите на старо е огромна. Никой не купува такава кола, ако няма да я кара на дълги разстояния. На въздушно окачване са. По лоши пътища се люлеят като лодка в морето. За офроуд стават само при широки и твърди черни пътища. Тежат над 3 тона. Най-малките джанти са 18". Не знам дали понасят по-високи гуми от предписаните, но едва ли. Сравнението между 3,0 и 3,6 е сложна работа и не е за писане тука.
      Моя РР спорт го търсих 2 години и съм много доволен от него, но за лов предпочитам стария боен ЛР Диско.
      Последно редактирано от trapper; 29-08-21, 14:03.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • iliya92
        iliya92 коментира
        Редактиране на коментар
        За сравнението между двата двигателя четох доста по форумите и накратко казано стигнгах до извода, че 3,6 е по-добрия избор от към надежност и като цяло е по-добре за 3т джип да има по-голям запас двигателя
        След няколко дни ми изтича карантината и ще покарам зеления Воуг във враца дето е качен на 22 хил лв., карах предния спорт преди този за който питам (2008г произведен 3.6 дизел HSE) и честно казано малко бях разочарован от пластмасата по таблото и някак усещането в купето беше като все едно съм в голяма Дачия, а не в луксозен автомобил... Това ми е основното притеснения за Спорт-а, че някак няма да е същото както във Воуг-а. Но от друга страна в момента дилемата ми е между доста по-симпатичния визуално (вътрешно и външно) Спорт след 2010г и Леко грозноватия Воуг (2007-2010) в който дори само на снимки всичко изглежда първокачествено и някак комфортно. Дано не се заблуждавам де, но си мисля, че сравнението между Воуг и Спорт е като S class и С class при мерцедес примерно (приличат си, но вътре като влезеш личи разликата в класата на автомобила...
        Ще съм доволен ако някой е карал и двата модела и може да даде мнение по въпроса

    • #6
      Само за инфо. Спорта е на рама, Воуга не.
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • iliya92
        iliya92 коментира
        Редактиране на коментар
        А като здравина и подръжка има ли голяма разлика в това което се чупи и ремонтира по окачването им щом е толкова различно?

      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        Има , сам си отговаряш. За някои неща на Спорта е нужно да отделиш душата от тялото (рамата от купето). По-скоро бих търсил гледан екземпляр, а не да се вторачвам в конкретния модел...

      • iliya92
        iliya92 коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря

    • #7
      Да използвам темета на колегата - до коя година тези модели са с G-нещо си скоростна кутия и от коя са с ZF.
      От прочетоното до сега от мен G кутията е по-ненадежна от ZF.
      Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
      Бахти, как се изказах...

      Коментар


      • iliya92
        iliya92 коментира
        Редактиране на коментар
        Не изпадам в подробности, защото не помня моделите на кутията, но от всичко което прочетох за 2 месеца в наши и чужди форуми и изгледах в ютуб като ревюта:
        Проблемите със скоростната кутия са при първото купе на L322 (Range Rover Vogue 2002-2005/2006) /времето в което са собственост на БМВ и слагат 3.0 дизел на БМВ. Тези дето слагаш ключа не на стандартното място а при ръчната спирачка и нямат въздуховоди на таблото горе иии имат едни перца зад скоростния лост... (това основните визуални разлики). Казват, че там кутията кара 200-300к макс и после се ремонтира за между 1600 и 3000лв. Но мисля, че онази се води GM кутия, a при тези след 2006 кутията е ZF и казват, че е доста по-надеждна и при правилно обслужване не би трябвало да има проблем с нея.

      • DimitarNikolov
        DimitarNikolov коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря за поясненията.
        Това копченце /перце/ на скоростния лост мисля, че го има и на моделите на Х5-ца от тези години.

        PS: Успех с избора и дано да има продължение тук с положителни коментари за модела.

      • iliya92
        iliya92 коментира
        Редактиране на коментар
        Тези дни ще видя този във Враца и ако няма изненади ще скачам смело пък каквото сабя покаже. Задължително като го покарам ще споделя впечатления

    • #8
      GETRAG е най големият производител на трансмисии в света .

      Коментар


      • #9
        Вече съм собственик на L322 2010г. TDV8 272к.с.
        С няколко думи: "ГОЛЯМ КЕФ!!!" супер комфортна джипка с много глезотийки. Имах проблем с ключа (бутоните не работеха), но се оказа, че явно е оставала без ток и е "забравила ключа" и след няколко ютуб клипчета проблема беше решен елементарно.
        Сега имам още нещо да свърша: Търся файл за навигационен диск. Ако някой знае от къде мога да сваля да сподели

        Коментар


        • #10
          Честито, ако е 2010, последния фейс лифт (или пред последния че 2010 и 2011г пак имат разлика) трябва да е 313кс.
          https://www.olx.bg/d/ad/range-rover-...0-ID84b2A.html

          Коментар


          • iliya92
            iliya92 коментира
            Редактиране на коментар
            Преди последния. Модела мисля, че е от 2006 до 2010г. Тези от Форд поколението.
            Проблема с OLX е че понеделник е почивен ден тоест ако вторник го пуснат сряда ще е при мен, а както се подразбира нямам търпение
            Затова търся файла от някъде и ще си го запиша сам (въпреки, че още не съм чел как става, но предполагам е като iso диск)
            Имах Mercedes W211 facelift 6 години и си купувах всяка година нови дискове защото не ми се занимаваше да записвам сам, но сега някак ме човърка и нямам търпение

          • Кристиян Костадинов
            Кристиян Костадинов коментира
            Редактиране на коментар
            Инвестирай в допълнителен модул, за да си имаш имаш леиз, гугъл мапс или подобни, не само карта и къде се намираш.
            https://www.fullfatrr.com/forum/post530541.html

            Купи си актуалната карта, ама след като го покараш, направи нещо функционално.

          • iliya92
            iliya92 коментира
            Редактиране на коментар
            гугъл мапс винаги мога да извадя и от телефона. Картите за коли в повечето случаи са доста по-подробни от към имена на улици (основно в малките села или в малките улички в градовете). Често пъти ми се е налагало да търся улица в картата на меррцедеса (w211 фейслифт) защото гугъл не я намира (стоят безименни улички). Колкото до бонусите за камери и тн в двете приложение: основно шофирам в северозапада, а тук никой не отбелязва нищо и нямам никаква разлика коя карта ще ползвам. Колкото до музиката: предпочитам оригинален диск, защото качеството е много по-различно от 320kbps mp3 и реално не съм фен на AUX опцията за слушане на музика или блутут

        • #11
          Честито за придобивката.
          Много безаварийни киломентри

          Виж тук

          Land Rover форум • Виж темата - Съвместимост на навигационен софтуер (landrover-bulgaria.com)

          ако вече не си изровил линк от някъде

          Навигацията в Ровър-а има ли гласови команди на български? От край време ползвам само Гоогле мапс и съм много доволен.
          Не знам доколко сис струват усилията за ъпдейт на навигазията в автомобила.
          Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
          Бахти, как се изказах...

          Коментар


          • iliya92
            iliya92 коментира
            Редактиране на коментар
            Имам бутон с нарисувана слушалка и глас (с него вдигам когато звъни телефона и е вързан блутута), предполагам има гласови команди, но още не съм разучил въпроса как се работи с тях и какви езици "знае и разбира". Когато стигна до там ще споделя!
            В този форум който си дал има линк, но като го отовирш в пиратбей пише че файла не е открит или поне аз не успях да сваля нищо

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X