Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с часовника за температурата на водата Дискавъри 1 300tdi

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с часовника за температурата на водата Дискавъри 1 300tdi

    Здравей те. Проблема е следния. При даване на контакт стрелката на уреда за температурата на водата удря максимума. Като откача клемите от двата датчика няма промяна. Пак е на макс. До датчиците стига 14 волта тока а един от другите кабели пищи на мултицета на маса. Това е кабела на задния датчик този откъм купето. Предполагам, че това е проблема, но немога да го проследя този кабел и евентуално да го подменя. Та първото ми питане е дали съм прав за предположението ми от къде идва проблема и другия въпрос е дали някой знае или има схема на въпросните кабели. П. С. Днес свалих километража да огледам дали няма нещо по пистите или евентуално въпросния кабел директно да е на някоя от буксите. Нямаше нищо видимо

  • #2
    Здравей, датчиците за температура са два. Единия датчик, който е на главата на двигателя и е с две жици е предназначен само за EGR и няма нищо общо с показанията на стрелката на таблото. Ако EGR ти е затапен, то спокойно можеш да караш и с изключен куплунг на датчика.
    Този датчик, който показва температурата на двигателя на таблото е с една жица и се намира под термостата от дясната страна на двигателя ако си седнал в колата. Жичката е мизерно тънка и с течение на годините се одървя здраво. Буксата е кръгла и се вади най-лесно с клещи с дълги чофки. Един от начините за проверка на кабела до таблото е като се извади буксата и я дадеш на маса към двигателя. Ако стрелката на таблото се вдигне на макс значи трасето от датчика до таблото е ок. Така, че при теб проблема ми прилича на протрит кабел от датчика до таблото, който дава на маса и за това стрелката ти отива на макс.
    Георги Танев (0+)
    Land Rover Discovery 1 300 TDi
    Land Rover Club Bulgaria
    0887 930 238, 0878 797 768

    Коментар


    • #3
      Ето снимка не е 1 а са 2

      Коментар


      • #4
        Малко след поста ми се сетих, че, ако си с климатик с какъвто по снимката си, ще гледаш точно тези датчици. Та тези на снимката са само за управлението на климатика. Температурния за двигателя е точно под тях. Погледни и ще видиш. Тялото на климатика малко пречи, но след като аз успях да го видя ще го видиш и ти. Една жица е. Тези са с куплунзи с по две жици. На EGR е на главата точно отгоре в задния край на главата. И те не те вълнуват в случая, както и тези двата на снимката. Между другото от къде си? Ако си в София можем да улесним нещата.
        Георги Танев (0+)
        Land Rover Discovery 1 300 TDi
        Land Rover Club Bulgaria
        0887 930 238, 0878 797 768

        Коментар


        • #5
          Мерси колега. Намерих го. От датчика е проблема. Явно е замасил, като извадих кабела стрелката падна, порблема не е в трасето и уреда. Сега идва другата дилема от къде да взема нов датчик. Днес цял ден се мъча с горивоподкачващата помпа. По магазините ненамирам такава с гайки за захват /300 tdi/ а само с обикновени трабички и сега ще преправям с маркучета. Та и с този датчик да не стане драма😏. Още веднъж много благодаря. Със сигурност нямаше да го видя. П. С. Колко ги псувах като мислех че са пратили + ток на обикновен датчик за температура. 😉

          Коментар


          • #6
            адрес: гр. София, ул."Добринова скала" 57
            тел. +359 2 9831877
            GSM: 0878 533 011, 0878 533 010, 0878 533 012

            Това е адреса на Ленд Ровър магазина. Цените им не са като в Англия, но пък имат всичко. Ако нямат го доставят за максимум около седмица. Точни са.
            Георги Танев (0+)
            Land Rover Discovery 1 300 TDi
            Land Rover Club Bulgaria
            0887 930 238, 0878 797 768

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от marind84 Преглед на мнение
              Мерси колега. Намерих го. От датчика е проблема. Явно е замасил, като извадих кабела стрелката падна, порблема не е в трасето и уреда. Сега идва другата дилема от къде да взема нов датчик. Днес цял ден се мъча с горивоподкачващата помпа. По магазините ненамирам такава с гайки за захват /300 tdi/ а само с обикновени трабички и сега ще преправям с маркучета. Та и с този датчик да не стане драма😏. Още веднъж много благодаря. Със сигурност нямаше да го видя. П. С. Колко ги псувах като мислех че са пратили + ток на обикновен датчик за температура. 😉
              Аз съм без горивоподкачваща помпа!Колко и да казваха ,че не става ми става .От няколко години.Сложил съм едно мехче на маркуча от тия където се стискат на ръка като сменям филтър да кача горивото.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X