Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover най-добър SUV ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Range Rover най-добър SUV ???

    Какво мислите за твърдението на Discovery Chanel, че това е най-добрия SUV на всички времена изпреварвайки Porche, Humvee, lamborgini....... и единствения автомобил изложен в Лувъра заради тези си качества?

  • #2
    Че въпросната кантора пропада стремглаво, и вече е практически чалга канал. Аз поне силно се съмнявам че това нещо все още е английско.
    Според английският етикет и правилата за доброто възпитание саморекламата е неприемлива. Невярната - толкова повече. Представянето на каква да е реклама за научно-популярна литература е и морално недопустимо.
    Господ да ги съди.

    Коментар


    • #3
      Рейнджа изложен в Лувъра е там защото е отворил очите на англичаните че може да има нещо с ходова част от джип (в случая Ландровер) и с презумция за същата проходимост, и с комфортно купе на едно елегантно комби. Само че забравят че по това време в Шатите отдавна съществуват такива неща...Вагонер/Чероки например. Така че Стефан е прав - Дискавъри си е една голяма дезинформация и промиване на мозъците. За пример вижте сериите за американското оръжие например - направо падам под масата от смях.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        аз лично невиждам нищо, с което ровера да превъзхожда останалите, освен с хвалби, това си е една ниско бюджетна кола със всичките и хубави и лоши страни, според мен е доста скъп
        drive alive

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от quadra
          Рейнджа изложен в Лувъра е там защото е отворил очите на англичаните че може да има нещо с ходова част от джип (в случая Ландровер) и с презумция за същата проходимост, и с комфортно купе на едно елегантно комби. Само че забравят че по това време в Шатите отдавна съществуват такива неща...Вагонер/Чероки например...
          Просто от интерес, за кое време (години) говориш?

          Коментар


          • #6
            Ами по различни данни в 1962 или 63-та година започва производството на Wagoneer - първия комфортен граждански автомобил 4Х4. От него произлиза Чероки.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              а ква готина темичка се е отворила.ако заглавието е това какво са казали от диско канала да отговарят те.ако е към нас да казваме ние.
              идеята за автомобил който да е достатъчно луксозен като возия а също така и много проходим е несъмнено на land rover.и тойота и джип са ми симпатични и ги харесвам,но не съм видял още черокита и вагонери или крузери от 70-те и 80-те години с такъв лукс и возия като рейндж. да може би има вагонери през 60-те но черокито което произлиза от тях е с класи под рейнджа.проходимоста е ясна има елементи които практически се намират при всички сериозни прозиводители.но комфорта и размера при джип отсъства.доближава се само грандчерокито,но пък от размерът има какво да се желае.просто range rover е това към което се запътиха всички марки 30 години по-късно лукс и возия плюс предимството на проходимоста.не случайно при пускането на първите рейндж-ове се е чакало и е било възможно човек да го продаде на цена по-висока от колкото в магазина.който не вярва да порови или аз ще поровя.
              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

              Коментар


              • #8
                Прав си за много неща, въпроса беше в идеята за комфортна кола с 4Х4 задвижване. Защото ако сравниш CJ 7 и Газ 69 от това време ще видиш че дори Черокито е върха на комфорта. Що се касае до Вагонера ето:





                Вярно че снимките са от по-късен модел, но просто не намерих вътрешни на по-ранните, но нещата са сходни.
                Не мисля че това тук е по-малко комфортно от първите Рейнджове. Но безспорно за Европа Рейнджа си е явление... Да не говорим че е първия сериен автомобил с перманентно 4Х4 и висока проходимост...Втория май е Нива...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  единственото по късната година,но иначе този е страхотен екземпляр не бях виждал такъв.кефи ме.
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от quadra
                    ...Но безспорно за Европа Рейнджа си е явление... Да не говорим че е първия сериен автомобил с перманентно 4Х4 и висока проходимост...Втория май е Нива...
                    Quadra, само една поправка. В първите години на производство Рейндж-овете са с парт-тайм 4х4. По-късно (малко преди 1980г.) стават фул-тайм..

                    Коментар


                    • #11
                      Де го биеш, де се пука ...
                      Ама щом толкова ви кефи т.нар. комфорт - получете си го. Когато става дума да всъдеходи, комфорта е чалга!
                      Чисто технически. Чакам някай да ме обори.

                      Коментар


                      • #12
                        Стефане - не си прав, Гранд Чероки е невероятно луксозен и комфортен SUV / Джип!

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Yaro
                          Първоначално публикуван от quadra
                          ...Но безспорно за Европа Рейнджа си е явление... Да не говорим че е първия сериен автомобил с перманентно 4Х4 и висока проходимост...Втория май е Нива...
                          Quadra, само една поправка. В първите години на производство Рейндж-овете са с парт-тайм 4х4. По-късно (малко преди 1980г.) стават фул-тайм..
                          Възможно, аз така съм чел, но не твърдя че съм специалист по Рейнджове.
                          И още, Стефане, като можеш да минеш през една изорана нива, подскачайки върху тарабите и слушайки дрънченето на тенекиите, воя на трансмисията и рева на двигателя, и да направиш същото едвам поклащайки се в мека седалка и слушайки си музика, защо да избера първото? Първото е за военните, там всичко е ултимативно, но не само военните искат да могат да минават отвсякъде...плащам си повече за да ми е приятно когато го правя а не да се самоизтезавам, е, какъв е проблема?
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от quadra
                            И още, Стефане, като можеш да минеш през една изорана нива, подскачайки върху тарабите и слушайки дрънченето на тенекиите, воя на трансмисията и рева на двигателя, и да направиш същото едвам поклащайки се в мека седалка и слушайки си музика, защо да избера първото? Първото е за военните, там всичко е ултимативно, но не само военните искат да могат да минават отвсякъде...плащам си повече за да ми е приятно когато го правя а не да се самоизтезавам, е, какъв е проблема?
                            както казва рапърът-затворник ванко1:това е мойта тИория
                            и мойта.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              Не че другото е лошо, ама вече си е екстремно. Аз май поостарях и поулегнах... Не че не бих си купил пак Вранглер ако имах пари, но не като единствена кола а само за излети. А Гранда си ме урежда сега за всичко.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X