за съжаление никой не ме разбра , модела е супер насран ,та стана дума за термостата , само да опиша как се сменя
-има пластмасов корпус ,вграден е в корпуса на водната помпа ,която е на два пръста от под калника .
за да се извади се разглобяват сума неща ,откача се тампона на двигателя и помощта на лост или крик двигателя се накланя на долу или на горе за да излезе
една тръба която е в корпуса на термостата.включително се вадят дюзите.
това е по ръководството за ремонт,в английския форум предлагат по лесен начин , сваля се предна дясна гума и се достига до термостата през отвора за
кормилната щанга , като пак се откача тампона на двигателя
кой от двата начина избра колега ?
та пак да кажа , това ми е първия дизел от къде да знам че е толкова капризен, старите дизели работеха с биодизел ,даже и с отработено масло....
даже първия майстор ми каза :що го взе този модел , през 100000 -150000 км му се правят дюзи......
в моя случай се прецака помпата и спаси дюзите.Препоръча ми да слагам 200 -300 милилитра двутактово масло на резервоар (някой казват че вреди на егра
и на катализатора ,не мога да кажа беше ми първи дизел)
като тръгнах да питам за помощ ,понеже сам си правя колите , не знам кой да питам за помощ, та за това се натресох на първия майстор,
та прави са хората като казват за руски , български и английски форум , само в българския ти казват колко си тъп , да караш колело и тнт
-има пластмасов корпус ,вграден е в корпуса на водната помпа ,която е на два пръста от под калника .
за да се извади се разглобяват сума неща ,откача се тампона на двигателя и помощта на лост или крик двигателя се накланя на долу или на горе за да излезе
една тръба която е в корпуса на термостата.включително се вадят дюзите.
това е по ръководството за ремонт,в английския форум предлагат по лесен начин , сваля се предна дясна гума и се достига до термостата през отвора за
кормилната щанга , като пак се откача тампона на двигателя
кой от двата начина избра колега ?
та пак да кажа , това ми е първия дизел от къде да знам че е толкова капризен, старите дизели работеха с биодизел ,даже и с отработено масло....
даже първия майстор ми каза :що го взе този модел , през 100000 -150000 км му се правят дюзи......
в моя случай се прецака помпата и спаси дюзите.Препоръча ми да слагам 200 -300 милилитра двутактово масло на резервоар (някой казват че вреди на егра
и на катализатора ,не мога да кажа беше ми първи дизел)
като тръгнах да питам за помощ ,понеже сам си правя колите , не знам кой да питам за помощ, та за това се натресох на първия майстор,
та прави са хората като казват за руски , български и английски форум , само в българския ти казват колко си тъп , да караш колело и тнт
Коментар