От: Disco 2 Td5 със спукана глава, причини, резултати и  ....
 ....
Кой ДВГ (стария, или модифицирания) е Диското?
					 ....
 ....Кой ДВГ (стария, или модифицирания) е Диското?
 ....
 .... ....
 .... 
							
						 ....
 .... ....
 .... ).
 ). ....
 .... ...
... . Явно, проблемът с гасненето е бил в главата, или нещо косвено свързано с нея, т.к. с 2-рата такава втора ръка, към момента нещата са екстра. Кофтито в ситуацията е, че след около 40-километрово каране в града на следващият ден, се оказа, че отново имаме теч на антифриз от някъде. Отново се събира и капе през същото място ( дупка в кора под двигателя ), падайки върху къса напречна греда пред диференциала. Засякох го в събота сутринта като се надявах, капките да са от автомивката, но уви - количеството в казанчето намаляваше ( следено на няколко пъти през деня ). На следващият ден ( в неделя ), долях системата, обезвъздушавайки я по описаният в Rave начин, с повдигане на казанчето на 10 ( в моят случай 15-на ) сантиметра, завиване на пробката и доливане. Та процедурата събра ~2,9 литра. Възможно е, да е нещо тривиално, все пак много части и съединения са били разкачени за този ремонт. Та, колата отива в друг сервиз ( познат за мен и фамилията ми, занимаващ се с автомобили, не специфично с 4х4
. Явно, проблемът с гасненето е бил в главата, или нещо косвено свързано с нея, т.к. с 2-рата такава втора ръка, към момента нещата са екстра. Кофтито в ситуацията е, че след около 40-километрово каране в града на следващият ден, се оказа, че отново имаме теч на антифриз от някъде. Отново се събира и капе през същото място ( дупка в кора под двигателя ), падайки върху къса напречна греда пред диференциала. Засякох го в събота сутринта като се надявах, капките да са от автомивката, но уви - количеството в казанчето намаляваше ( следено на няколко пъти през деня ). На следващият ден ( в неделя ), долях системата, обезвъздушавайки я по описаният в Rave начин, с повдигане на казанчето на 10 ( в моят случай 15-на ) сантиметра, завиване на пробката и доливане. Та процедурата събра ~2,9 литра. Възможно е, да е нещо тривиално, все пак много части и съединения са били разкачени за този ремонт. Та, колата отива в друг сервиз ( познат за мен и фамилията ми, занимаващ се с автомобили, не специфично с 4х4  ). Опитът с 5-месечното стоене в предходният, ме кара да не се връщам там, било то и за евентуално лека и бърза справка.
 ). Опитът с 5-месечното стоене в предходният, ме кара да не се връщам там, било то и за евентуално лека и бърза справка. .
. ... скоро ще сме съвсем активни членове на Disco клуба
... скоро ще сме съвсем активни членове на Disco клуба  ...
... ....
 .... ....
 .... .
. .
. . Вечерта легнах и под колата ( предходният път, да си призная, не ми хрумна ), та от тамошната гледна точка, се видя причината
. Вечерта легнах и под колата ( предходният път, да си призная, не ми хрумна ), та от тамошната гледна точка, се видя причината  - пробката за източване на антифриза ( снимки по-долу ). Тези дни ще поръчам и ще се сменя ( май ще се купува и динамометричен ключ ).
 - пробката за източване на антифриза ( снимки по-долу ). Тези дни ще поръчам и ще се сменя ( май ще се купува и динамометричен ключ ). ...;
...; ....
 .... ....
 .... ....
 .... ;
; . Шумът е от самият двигател. Възможни варианти, клапан ( според тях, по-малко вероятният ), центровка, и / или некачествен ремонт на глава ( отбелязаха, че главата на джипа, не е минавала през майстори правещи глави, т.к. след такава интервенция, трябвало да изглежда много чиста и лъсната , докато моята е с лика на останалата част от двигателя - странно ?!? ). Tук Ви моля ( както и по останалите точки естествено, при желание ), да споделите мнение, така ли е, чиста и лъсната ли трябва да е? След ремонта са минати 430 км. в града.
. Шумът е от самият двигател. Възможни варианти, клапан ( според тях, по-малко вероятният ), центровка, и / или некачествен ремонт на глава ( отбелязаха, че главата на джипа, не е минавала през майстори правещи глави, т.к. след такава интервенция, трябвало да изглежда много чиста и лъсната , докато моята е с лика на останалата част от двигателя - странно ?!? ). Tук Ви моля ( както и по останалите точки естествено, при желание ), да споделите мнение, така ли е, чиста и лъсната ли трябва да е? След ремонта са минати 430 км. в града.  . Желанието ми беше, да ни е основна, пенсионирайки мъникът ни ( Пунто 1-ва генерация, на 24 години ), но към момента не се случва така. А не е, като да не сме се постарали до момента, да направим каквото се иска, за да е в добра кондиция. Явно още се иска. хУбавец ни е джипа, ама не се кара, а така не се кара
. Желанието ми беше, да ни е основна, пенсионирайки мъникът ни ( Пунто 1-ва генерация, на 24 години ), но към момента не се случва така. А не е, като да не сме се постарали до момента, да направим каквото се иска, за да е в добра кондиция. Явно още се иска. хУбавец ни е джипа, ама не се кара, а така не се кара  ...
... .
.
							
						 ....
 .... ....
 ....В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар