Здравейте,
става въпрос за устройство, което може би се нарича "виско муфа" и се намира на задния кардан на споментаия джип.
Как работи, може ли да блокира и ако да, какво следва?
Усещането при каране на сух път в завой е като "заключена раздатка" при другите 4х4.
Въпросният джип е престоял около 2 години без да се кара, преди това е бил на ремонт при някой, точно заради това на кардана, но никой нищо не помни и тнн. Би могло разбира се да махнем кардана и да го караме само на предно, но все пак е LR и май не е редно
Аз лично не разбирам от LR, кое за какво е, как работи и заради това по-добре да питам.
Сега нито е да го караме, нито да го продаваме, нито да седи на плаца.
Някой ще даде ли съвет (акъл)?
Предварително благодаря на отзовалите се.
Поздрави
ТТ
става въпрос за устройство, което може би се нарича "виско муфа" и се намира на задния кардан на споментаия джип.
Как работи, може ли да блокира и ако да, какво следва?
Усещането при каране на сух път в завой е като "заключена раздатка" при другите 4х4.
Въпросният джип е престоял около 2 години без да се кара, преди това е бил на ремонт при някой, точно заради това на кардана, но никой нищо не помни и тнн. Би могло разбира се да махнем кардана и да го караме само на предно, но все пак е LR и май не е редно

Аз лично не разбирам от LR, кое за какво е, как работи и заради това по-добре да питам.
Сега нито е да го караме, нито да го продаваме, нито да седи на плаца.
Някой ще даде ли съвет (акъл)?
Предварително благодаря на отзовалите се.
Поздрави
ТТ
и при братушките попаднах на тема за тази муфа, в която се твърдеше, че при махнат кардан след време (до година) отиваш към ремонт на раздатката. Сигурно е възможно да се кара само на предно за 2-3 седмици, докато трае ремонта, но за постоянно не бих опитвал.
Коментар