Обява

Свий
Няма добавени обяви.

FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

    Здравейте, поздрави на всички, честита нова година!

    Идеята на темата е да споделя за някой ново появили се проблеми както и ако е възможно да ми препоръчате майстор в София защото вече обиколих доста сервиза и не я разбират тази кола.

    Преди 10 месеца си купих фриилендър 2005 3 врати от 2005 г.(мотор бмв).

    Първата седмица се появи масивен бял пушек-дюзи, ремонт + смяна на една дюза и масло 1200 лв.

    След два месеца смяна на съединител, маховик и долна помпа - 1400 лв

    После отиде и горната помпа - 300 лв

    Сменях биалетки, шарнири, горивни и какви ли не филтри и тн поне 700 лв и там.

    Правил съм и други ремонти но сега не се сещам за да ги опиша. Абе дал съм поне 4500 лв, освен разходите за гуми, каско и тн.


    Работата е че се появяват нови и нови неща.

    1) Забелязал съм че като пусна газта и я натисна по рязко прави един шум който бих определил като туп.

    2)Когато минавам през дупка или полицай на ниска скорост хлопа от предната част нещо и никой не може да разбере какво е, а хлопа ужасно.

    3)При десен завой на макс или когато пусна копчето за плавно слизане се чува на всяка секунда туп туп туп (малко по силен от туп в проблем 1).

    4) Между 120 и 130 км и ако има нагорнище по магистралата(не е задължително), светва жълтата лампа с питанка на мотора и скороста пада до 110 км докато лампата изгасне и се оправи(трае няколко секунди) и после пак го прави, при пътуване бургас софия го прави 10 пъти поне.

    5)Дебелия маркуч за въздуха към мотора е излязъл леко и няма от къде да намеря подобен маркуч.

    6) Незнам дали не е от студа или от горивото но днес един приятел който кара зад мен ми каза че на моменти имало много бял пушек със синио(не дано не са д'зите пак!)

    7) Вратата на щоф'ра не се отключва от дистанционното(айде майната му на това аз съм олд скул!



    Просто ми трябва майстор който да разбира от този модел и който да не ми отреже главата, може малко ама поне да ми остане какво да ям , казвам го на шега приятели но тази кола направо незнам с нея, иначе е готина, запазена! Добре дошли мнения отностно проблемите които изброих!

    Поздрави,

  • #2
    От: FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

    Няколко от изброените проблеми могат да се дължат на „задавяне" при недостатъчно въздух към ДВГ-то, т.е. виж на първо време „маркуча".
    Относно въпроса за сервиз, хммм...
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

    Коментар


    • #3
      От: FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

      Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
      Няколко от изброените проблеми могат да се дължат на „задавяне" при недостатъчно въздух към ДВГ-то, т.е. виж на първо време „маркуча".
      Относно въпроса за сервиз, хммм...
      Благодаря ти за отговора..преди да постна темата изчетох доста мнения и ми направи впечетление че пишеш доста в темата за фрилендър, даже мислех да ти пиша на лично за да ми препоръчаш ако е възможно майстор. Относнто марукча, според двама майстори до които съм се допитвал не било проблем защото това бил маркуча който давал въздух на мотора...искам много да го сменя но наистина не намирам. За сервиз нищо не каза!

      Съобщение от модератор:
      Моля, напишете си в профила от къде сте.
      ...ЦЪК
      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-01-16, 13:18.

      Коментар


      • #4
        От: FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

        Мога да се изкажа единствено като горд БИВШ собственик на Frelander I.

        Имах почти същия проблем с маркуч за въздуха, въпреки разликата в модела на дизеловия агрегат...
        Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
        „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
        LZ1EMS

        Коментар


        • #5
          От: FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

          Тупането може да е от каре/кардан или скъсан тампон на задното окачване, често срещано.
          Относно сервиза питай чичо Гошо https://www.google.bg/search?q=%D1%8...B7+range+rover

          Коментар


          • #6
            От: FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

            Аз съм с другия дизел, по-стария, но маркуча, за който говориш е в същото състояние.
            Видях още два дизелака - идентични проблеми с него. Но като част тук го няма. Там не съм го търсил.

            Аз съм в провинцията, но положението с майсторите е същото. Колата си има специфика и традиционният подход не помага.
            Как практикувам? Чета тук и в другия форум, питам колегите и като отида при майстора му свеждам всичко научено.
            Понякога помага.
            Успех!
            Последно редактирано от morrt; 04-01-16, 12:09. Причина: ЕГН
            "Успехът се състои в това да вървиш от една грешка към друга, без да губиш ентусиазъм."
            сър Уинстън Чърчил

            Коментар


            • #7
              От: FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

              Първоначално публикуван от morrt Преглед на мнение
              Аз съм с другия дизел, по-стария, но маркуча, за който говориш е в същото състояние.
              Видях още два дизелака - идентични проблеми с него. Но като част тук го няма. Там не съм го търсил.

              Аз съм в провинцията, но положението с майсторите е същото. Колата си има специфика и традиционният подход не помага.
              Как практикувам? Чета тук и в другия форум, питам колегите и като отида при майстора му свеждам всичко научено.
              Понякога помага.
              Успех!
              За Хасково мога да дам на лични тел на колега които е пристрастен ,и на първо място е човек.
              Иначе автора бива да каже от къде е и помощ въобще иска ли.
              РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

              0895шест29410 .

              Коментар


              • #8
                От: FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

                Първоначално публикуван от bay pres Преглед на мнение
                За Хасково мога да дам на лични тел на колега които е пристрастен ,и на първо място е човек.
                Иначе автора бива да каже от къде е и помощ въобще иска ли.
                Здравейте, Честита Нова Година.

                Мисля че е написал:
                .....да ми препоръчате майстор в София защото вече обиколих доста.....
                LR Discovery 300Tdi 1996
                Subaru Outback 2.5 1998
                Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                Коментар


                • #9
                  От: FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

                  Ми да напише кои е обиколил и какво не му харесва
                  Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                    Ми да напише кои е обиколил и какво не му харесва
                    Здрасти, мерси за отговора.

                    Обиколил съм нормални сервизи които оправят всякакви коли, в Хасково имам доста приятели но ми е малко далеч да отида до там за няколко дни, защото с тия коли трябват части да се поръччват..отнема време, но мерси все пак. Да става въпрос за София.


                    -Отостно проблем 6 който описах искам да кажа че изчетох малко форуми и утре мисля да сменя картърния филтър
                    (Crankcase filter), понеже не съм го сменял никога и вече оправях дюзи, да видиме дали ще реши проблема.

                    -Отностно проблем 4 който описах в началото(Между 120 и 130 км и ако има нагорнище по магистралата(не е задължително), светва жълтата лампа с питанка на мотора и скороста пада до 110 км докато лампата изгасне и се оправи(трае няколко секунди) и после пак го прави, при пътуване бургас софия го прави 10 пъти поне.)
                    ..попаднах на тази тема в този форум и има доста предложения за решение на проблема започвайки от смяна на някакъв селеноид...другия месец ще се заема и с него..линка към темата е :
                    https://www.landyzone.co.uk/land-rover/td4-lack-of-power-at-70mph-fixed.77147/page-8


                    Съобщение от модератор:
                    Моля, напишете си в профила от къде сте.
                    ...ЦЪК

                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 06-01-16, 08:15.

                    Коментар


                    • #11
                      От: FREELANDER TD4 2005 SORT - Обичам тази кола но ми разказа играта(финансово).

                      Първоначално публикуван от onlysolo Преглед на мнение
                      Здравейте, поздрави на всички, честита нова година!

                      Идеята на темата е да споделя за някой ново появили се проблеми както и ако е възможно да ми препоръчате майстор в София защото вече обиколих доста сервиза и не я разбират тази кола.

                      Преди 10 месеца си купих фриилендър 2005 3 врати от 2005 г.(мотор бмв).

                      Първата седмица се появи масивен бял пушек-дюзи, ремонт + смяна на една дюза и масло 1200 лв.

                      След два месеца смяна на съединител, маховик и долна помпа - 1400 лв

                      После отиде и горната помпа - 300 лв

                      Сменях биалетки, шарнири, горивни и какви ли не филтри и тн поне 700 лв и там.

                      Правил съм и други ремонти но сега не се сещам за да ги опиша. Абе дал съм поне 4500 лв, освен разходите за гуми, каско и тн.


                      Работата е че се появяват нови и нови неща.

                      1) Забелязал съм че като пусна газта и я натисна по рязко прави един шум който бих определил като туп.

                      2)Когато минавам през дупка или полицай на ниска скорост хлопа от предната част нещо и никой не може да разбере какво е, а хлопа ужасно.

                      3)При десен завой на макс или когато пусна копчето за плавно слизане се чува на всяка секунда туп туп туп (малко по силен от туп в проблем 1).

                      4) Между 120 и 130 км и ако има нагорнище по магистралата(не е задължително), светва жълтата лампа с питанка на мотора и скороста пада до 110 км докато лампата изгасне и се оправи(трае няколко секунди) и после пак го прави, при пътуване бургас софия го прави 10 пъти поне.

                      5)Дебелия маркуч за въздуха към мотора е излязъл леко и няма от къде да намеря подобен маркуч.

                      6) Незнам дали не е от студа или от горивото но днес един приятел който кара зад мен ми каза че на моменти имало много бял пушек със синио(не дано не са д'зите пак!)

                      7) Вратата на щоф'ра не се отключва от дистанционното(айде майната му на това аз съм олд скул!



                      Просто ми трябва майстор който да разбира от този модел и който да не ми отреже главата, може малко ама поне да ми остане какво да ям , казвам го на шега приятели но тази кола направо незнам с нея, иначе е готина, запазена! Добре дошли мнения отностно проблемите които изброих!

                      Поздрави,
                      Привет колега, нека да помогна с каквото мога.
                      по т.1 предполагам тампон на задния диф - преден, лесно се проверява дали е скъсан
                      по т.2 втулки на стабилизираща щанга, може да свалите едната биалетка за тест дали ще изчезне
                      по т.3 блокирала виско муфа или по стегната такава която не приплъзва достатъчно и задно колело приплъзва в завой и същия тампон от т,1 блъска
                      по т.4 смени клапън управление турбо или провери вакумите към и от него
                      по т.5 ако е един армирън маркуч не е болка за умиране но ако е след турбото е лошо
                      по т.6 диагностика
                      по т.7 нова брава

                      Успех и нека силата бъде с теб!
                      Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X