За 10 дена ме остави 4 пъти! Обикновено извънградско за да ми е най-гадно и е почти сигурно, че ще е до завой за да е най-опасно!
Изписва ми "FUEL INJECTION FAULT" и угасва.
Вече ме е страх да я карам!
Днес ходих за диагностика на горивната система в Мото Пфое и там не откриха нищо, дори напротив - всичко било перфектно !?
Първия път се случи като бях по средата на резервата на резервоара и си мислех, че е засмукала някой боклук.
Въобще нямаше гориво в маркуча преди филтъра и не подкачваше като давам на контакт.
Долях 5 литра с една тубичка и с много опити и натискане на педала до край, малко преди да падне акумулатора, успях да запаля.
На следващия ден ми изписа грешката веднага след като заредих 25 литра. Не можах да тръгна от колонката за дизела. Маркучите празни - не подкачва гориво.
Този път акумулатора не ми стигна и виках пътна помощ. След това в един сервиз с нужния софт правихме много опити, доливахме още гориво и изведнъж тръгна.
Според майстора съм прецакал връзката между двете части на резервоара и вече трябвало или да сменям резервоара или да го карам винаги с над 50 литра дизел !?
Допитах се и до друг майстор, но той каза че ако това е проблема количеството не трябвало да пада под 25л. или че проблема може да е в помпата под задната седалка и за всеки случай сменихме едно реле под жапката
2 дена след това отново угасна като в резервоара имаше 30 литра. Извиках пътна помощ и точно като идваше успях да запаля. Естествено платих им.
Чета из нета за други коли дизели и се чуват мнения най-различни и всичко е гадаене: резервоари, помпа, подкачваша помпа, клапан на коляновия вал, гълтане на въздух отнякъде. Но пък МотоПфое казва че всичко е ОК.
Незнам какво да правя !? Скоро ми предстоят пътувания Бургас-София и ако това продължи да се случва ще е бедствие и за портфейла и за нервите.
Ако някой има опит с подобни случаи и може да каже по-точно къде е проблема според инфото което съм дал ще съм безкрайно благодарен.
Изписва ми "FUEL INJECTION FAULT" и угасва.
Вече ме е страх да я карам!
Днес ходих за диагностика на горивната система в Мото Пфое и там не откриха нищо, дори напротив - всичко било перфектно !?
Първия път се случи като бях по средата на резервата на резервоара и си мислех, че е засмукала някой боклук.
Въобще нямаше гориво в маркуча преди филтъра и не подкачваше като давам на контакт.
Долях 5 литра с една тубичка и с много опити и натискане на педала до край, малко преди да падне акумулатора, успях да запаля.
На следващия ден ми изписа грешката веднага след като заредих 25 литра. Не можах да тръгна от колонката за дизела. Маркучите празни - не подкачва гориво.
Този път акумулатора не ми стигна и виках пътна помощ. След това в един сервиз с нужния софт правихме много опити, доливахме още гориво и изведнъж тръгна.
Според майстора съм прецакал връзката между двете части на резервоара и вече трябвало или да сменям резервоара или да го карам винаги с над 50 литра дизел !?
Допитах се и до друг майстор, но той каза че ако това е проблема количеството не трябвало да пада под 25л. или че проблема може да е в помпата под задната седалка и за всеки случай сменихме едно реле под жапката
2 дена след това отново угасна като в резервоара имаше 30 литра. Извиках пътна помощ и точно като идваше успях да запаля. Естествено платих им.
Чета из нета за други коли дизели и се чуват мнения най-различни и всичко е гадаене: резервоари, помпа, подкачваша помпа, клапан на коляновия вал, гълтане на въздух отнякъде. Но пък МотоПфое казва че всичко е ОК.
Незнам какво да правя !? Скоро ми предстоят пътувания Бургас-София и ако това продължи да се случва ще е бедствие и за портфейла и за нервите.
Ако някой има опит с подобни случаи и може да каже по-точно къде е проблема според инфото което съм дал ще съм безкрайно благодарен.
Коментар