Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

    Колеги предстои ми отваряне на мотора за смяна гарнитура на главата на Рейнджа мотора е 2.4тд .
    Дочух че бил с четири глави . Дали се свалят заедно всичките или може само една да се свали .
    Мотора почна да фъска яко от 1ви цилидър , като си сложа ръката над него и усещам как духа в ръката ми , въпроса ми е дали мога да сменя само на един цилиндър гарнитурата или трябва и на четирите ?
    Джипа е Рейндж Ровър класик 92г. 2.4 тд
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-09-15, 17:30.

  • #2
    От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Рейндж Ровер класик

    Първоначално публикуван от rachnata Преглед на мнение
    ... въпроса ми е дали мога да сменя само на един цилиндър гарнитурата или трябва и на четирите ? Джипа е рейндж ровър класик 92г. 2.4 тд
    Може, що да не може, по принцип. Друг е въпроса разумно ли е и друг технически възможно ли е.
    Първо трябва да се види възможно ли е да се свалят само главите без колекторите. Имам спомени че няколко гайки/болта са почти невъзможни за развиване без да се свали турбината, а тя пък от своя страна също е почти невъзможна за сваляне без главите и колекторите да са на тезгяха.
    Като казвам "почти невъзможно" имам в предвид, че е възможно с цената на маса врътня, еквилибристики, направа на спец-инструменти и т.н., което отнема толкова много сили и време, че се обесмисля такава икономия.
    Другото нещо което касае техническата възможност на такава работа е каква е гарнитурата, тоест, ако е една обща няма възможност, ако са отделни гарнитури има възможност.
    И в крайна сметка дори и да успееш да свалиш една глава и ако тя е с отделна гарнитура, виси въпроса разумно ли е!? Според мен не е, защото вече си свършил голямата работа и по добре да прежалиш още някой лев и да смениш, и другите, и разбира се да си ревизираш, и направиш, и четирите глави.
    Това разбира се ако няма някои неприятни "изненади" с тия глави.

    Коментар


    • #3
      От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

      92 някакси не може да е 2,4 - или е 2,5 или не е 92. Ако е 2,5 вече има две опции...
      Първо се запознай какъв е мотора, после потърси документация, после осмисли с какво се захващаш...
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • #4
        От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Може, що да не може, по принцип. Друг е въпроса разумно ли е и друг технически възможно ли е.
        Първо трябва да се види възможно ли е да се свалят само главите без колекторите. Имам спомени че няколко гайки/болта са почти невъзможни за развиване без да се свали турбината, а тя пък от своя страна също е почти невъзможна за сваляне без главите и колекторите да са на тезгяха.
        Като казвам "почти невъзможно" имам в предвид, че е възможно с цената на маса врътня, еквилибристики, направа на спец-инструменти и т.н., което отнема толкова много сили и време, че се обесмисля такава икономия.
        Другото нещо което касае техническата възможност на такава работа е каква е гарнитурата, тоест, ако е една обща няма възможност, ако са отделни гарнитури има възможност.
        И в крайна сметка дори и да успееш да свалиш една глава и ако тя е с отделна гарнитура, виси въпроса разумно ли е!? Според мен не е, защото вече си свършил голямата работа и по добре да прежалиш още някой лев и да смениш, и другите, и разбира се да си ревизираш, и направиш, и четирите глави.
        Това разбира се ако няма някои неприятни "изненади" с тия глави.
        Звънях по магазините за части и им излиза че е с 4 гарнитури .
        Към 35-40 лв. е бройката.

        Съобщение от модератор:
        Моля, напишете си в профила от къде сте.
        ...ЦЪК
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-09-15, 17:30.

        Коментар


        • #5
          От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

          Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
          92 някакси не може да е 2,4 - или е 2,5 или не е 92. Ако е 2,5 вече има две опции...
          Първо се запознай какъв е мотора, после потърси документация, после осмисли с какво се захващаш...
          А как да разбера кой мотор е, имат ли някакви белези или нещо по което да разбера кой от двата е ??
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-09-15, 06:39.

          Коментар


          • #6
            От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

            Ми първо талона му разгледай - там има номер на двигателя , после можеш и да го снимаш и да качиш снимките.
            Помисли - да се захващаш ли с това, като не можеш да го идентифицираш...
            Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

            Коментар


            • #7
              От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

              Тя е ясна работата, че той няма да го прави и се проучва за какво става въпрос.
              Най вероятно е VM-а, който най не търпи на икономии и трябва да се прави както си пише по книгите. Разбира се, ако се иска надеждна машина.

              Коментар


              • #8
                От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

                Колега главите са 4-отделни може да се купят с 4 отделни гарнитури, продават ги тия гарнитура за точно 200 лева комплекта барабар за главата, капака, колекторите, предния капак на зъбните колела и за скоростната кутия, плюс всички видове уплътнения за двигателя и гумички.

                Коментар


                • #9
                  Теч на охладителна течност

                  Здравейте колеги.
                  Интересува ме някой свалял ли е само една глава на двигател на в.м. 2.4 на реиндж ровер класик.Тече вода между 2 и 3 та глави.Сигурно е тапа!
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 02-11-15, 08:01.

                  Коментар


                  • #10
                    От: теч на охладителна течност

                    Едва ли ще се намери някой да е свалял само една глава. Не че не може, може но е меко казано .... не-професионално!
                    В смисъл, че за да стигнеш до свалянето на една глава си свършил работата на 99% за да свалиш четирите!
                    И да оставиш три глави полуразхлабени (щото болтовете които държът една глава държът и съседните глави), да не си ревизираш другите глави и да не си смениш гарнитурите, и на четирите глави, е както казах не-професионално!
                    Последно редактирано от Аndro 160; 01-11-15, 18:09.

                    Коментар


                    • #11
                      От: теч на охладителна течност

                      Благодаря за мнението.
                      Но това не е отговор на конкретния въпрос. Нека да изчакаме да сподели опит и някой непрофесионалист!
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 03-11-15, 12:13.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

                        Колега за да извадиш 2-ра и 3-та глава ще трябва да свалиш или 1 или 4 -та глава защото те се застъпват, ако цялата работа ти е да икономисаш 30 лева за гарнитури не те разбирам.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

                          Първоначално публикуван от Vokkil Преглед на мнение
                          Колега за да извадиш 2-ра и 3-та глава ще трябва да свалиш или 1 или 4 -та глава защото те се застъпват, ако цялата работа ти е да икономисаш 30 лева за гарнитури не те разбирам.
                          Благодаря колега, аз го разбрах по трудния начин. Да ,за да спестя 50 лева,и затова че го правя за 4 ти път.
                          Последния беше миналата зима. Какво да ревизирам, какво да проверявам? Последния път смених и една глава, че се спука маслена магистрала. Следва водни проби, шлаиф и изравняване, и всичко по книга!!!!
                          !Аз този филм съм го гледал. Просто попитах дали някой го е правил!!
                          Е аз го направих. Може би след 30 години в професията,е време и аз да направя нещо непрофесионално, както казва тук един от авторите на пост. Имах и въпрос на колко килограма да стягам, но бесхе отда.
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 15-11-15, 09:01.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

                            При мен проблема беше че на една от ризите О-пръстените и направо се разпадаха само от допир.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Предстои ми смяна гарнитура на глава Range Rover Classic

                              Нали сте ги надували за пукнатини във водните ризи?Ако е тапа там се вижда...При При ложение, че за 4ти път го правиш тоа, ти или майстора ти не се ли замислихте квай причината? Ако не сте -опит да подскажа! Свалете 4-те глави, измерете височините на ризите спрямо блока(вероятно има пропаднала или надстърчаща риза),изравнете височините, шлайфайте отново главите, цопвайте ги на мотора, използвайки една метална гарнитура, стегнете коректно с диналмометричен ключ ма не купен от пазара за 5 лева, след 1000-1500 км притегнете пак и го сцепете от каранье тоз Рейндж.....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X