Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Bf goodrich AT 275/65/16 на Диско 2 налягане на гумите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Bf goodrich AT 275/65/16 на Диско 2 налягане на гумите

    Здравейте колеги,
    Повдигнах диското на 32 инча от 255/65/16 на 275/65/16
    За оригиналните гуми налягането е зададено 1,8 отпред и 3,2 отзад
    С какво налягане да карам новите гуми?
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

  • #2
    От: Bf goodrich AT 275/65/16 на Диско 2 налягане на гумите

    Сигурен ли си в заводските ти налягания?

    При мен са 1,9 предни и 2,5 задни. (рейндж ровър)

    НО аз ползвам друг метод.

    Знаеш колко ти тежи диското (общо тегло + теб + нещата които возиш ежедневно добавяш и 150 килограма) примерно при рейнджа е 2220 (базово) +150 = 2370кг. приемаме че ги возиш ежедневно.

    След това поглеждаш гумите, намираш товарния индекс (в моя случай 1030кг.) и максималното налягане (в моя случай 51 ПСИ) сумираш 4*1030 = 4120кг това е максималното което носят гумите.

    Делиш максималното на твойто 4120/2370 = 1,74, след това делим максималното допустимо налягане на гумата 51 PSI на 1,74, 51/1,74=29,31PSI обръщаме в барове 29,31/14,7=1,99 BAR.

    С две думи при така зададените условия тази гума ще се движи адекватно (като контактно петно) при налягане от 2,0 бара. оставяш си ги на толкова и си караш ако товариш от време на време за да не ги надуваш или спадаш пускаш отзад 0,2 едниници и си пич.

    При мен знам теглото на преден и заден мост и съм си сетнал гумите 1,95 предни 2,15 задни при около 20 градуса като стоплят на 30 вдигат 0,05-0,1 бара повече.

    Надявам се че съм бил полезен.

    П.С. Мога да покажа разлика в износването на преди и задни гуми при заводски налягания карани в германия по асфалт за 20к.км. предните са видимо износени повече в страничните полета на протектора. а задните са равни
    При тест с тебешир си показа точно това че предните конкретни гуми работят по-добре със 2 бара от колкото 1,8 на колкото бяха. Ползвай метода описан по-горе и ще имаш перфектна "базова" точка.

    Коментар


    • #3
      От: Bf goodrich AT 275/65/16 на Диско 2 налягане на гумите

      Първоначално публикуван от manta2005 Преглед на мнение
      Сигурен ли си в заводските ти налягания?

      При мен са 1,9 предни и 2,5 задни. (рейндж ровър)

      НО аз ползвам друг метод.

      Знаеш колко ти тежи диското (общо тегло + теб + нещата които возиш ежедневно добавяш и 150 килограма) примерно при рейнджа е 2220 (базово) +150 = 2370кг. приемаме че ги возиш ежедневно.

      След това поглеждаш гумите, намираш товарния индекс (в моя случай 1030кг.) и максималното налягане (в моя случай 51 ПСИ) сумираш 4*1030 = 4120кг това е максималното което носят гумите.

      Делиш максималното на твойто 4120/2370 = 1,74, след това делим максималното допустимо налягане на гумата 51 PSI на 1,74, 51/1,74=29,31PSI обръщаме в барове 29,31/14,7=1,99 BAR.

      С две думи при така зададените условия тази гума ще се движи адекватно (като контактно петно) при налягане от 2,0 бара. оставяш си ги на толкова и си караш ако товариш от време на време за да не ги надуваш или спадаш пускаш отзад 0,2 едниници и си пич.

      При мен знам теглото на преден и заден мост и съм си сетнал гумите 1,95 предни 2,15 задни при около 20 градуса като стоплят на 30 вдигат 0,05-0,1 бара повече.

      Надявам се че съм бил полезен.

      П.С. Мога да покажа разлика в износването на преди и задни гуми при заводски налягания карани в германия по асфалт за 20к.км. предните са видимо износени повече в страничните полета на протектора. а задните са равни
      При тест с тебешир си показа точно това че предните конкретни гуми работят по-добре със 2 бара от колкото 1,8 на колкото бяха. Ползвай метода описан по-горе и ще имаш перфектна "базова" точка.
      При мен наляганията са 1,93 и 3,17 сега проверих
      1200 на 1800 кг преден заден мост
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #4
        От: Bf goodrich AT 275/65/16 на Диско 2 налягане на гумите

        Как 3 тона тежиш ? това да не е максималното тегло?

        Бърз гугъл и излезе това:
        V8 unladen weight: 2095 - 2235 kg.
        Td5 unladen weight: 2150 - 2290 kg.

        Maximum Gross Vehicle Weight:

         All 5 seat vehicles (coil springs): 2750 kg
         All 7 seat Diesel engine vehicles (coil springs): 2880 kg
         All 7 seat Petrol engine vehicles (coil springs): 2825 kg
         V8 models with self levelling suspension: 2825 kg
         Td5 models with self levelling suspension 2880 kg

        D2's with SLS ( self levelling suspension) have a higher maximum rear axle loading:

        With coil springs: 1720 kg
        With self levelling suspension: 1800 kg

        с две думи тежиш максимум 2290 като си дизел +100 кг боклуци в багажника плюс двама пасажери - 150кг. или общо 2540 таван

        и вече си гледаш гумите ако са като мойте дънлопки би следвало сметката да е следната:

        4120/2540=1,62
        51/1,62=31,48psi
        31.48/14.7=2.15 bar.

        оставяш предните на 2,15 а задните на 2,35 и си в играта за "базова" линия

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X