Преди 7-8 дни фрилендъра /1,8 бензин/ започна да прекъсва от време на време. Забелязах че го прави и на газ и бензин. С всеки изминал ден по чест и по-често. Реших че е от свещи, закупих някакви.
Вчера реших да ги сменя. Отворих капака / с две бубини е/ започнах с проблемния цилиндър погледнах в отвора и видях че при свеща има нещо лъщящто. Така или иначе съм свалил кабела му ударих един ом-мер оказа се че кабела на 2 цилиндър е с 3,6 кома на 4 цилиндър нищо, няма съпротивление или е огромно /най вероятно/.
Бръкнах с вложката и като извадих старата свещ и от нея прокапа доста масло. Избърсах добре "дупката" сложих новата свещ /смених всичките/. монтирах бубините и кабелите. запалих, колата издимя малко бяло-син пушак /маслото се изля в цилиндъра/ и заработо стабилно. Отидох в близкия магазин поръчах за всеки случай кабели TESLA утре ще ги взема и монтирам.
В случая причината е комплексна износени свещи, кабел с неизвестно съпротивление, масло при тока.
Та въпросът мие от къде това масло в "дупката" на 4-ти цилиндър. Другите са сухи кат пиянско гърло.
Вчера реших да ги сменя. Отворих капака / с две бубини е/ започнах с проблемния цилиндър погледнах в отвора и видях че при свеща има нещо лъщящто. Така или иначе съм свалил кабела му ударих един ом-мер оказа се че кабела на 2 цилиндър е с 3,6 кома на 4 цилиндър нищо, няма съпротивление или е огромно /най вероятно/.
Бръкнах с вложката и като извадих старата свещ и от нея прокапа доста масло. Избърсах добре "дупката" сложих новата свещ /смених всичките/. монтирах бубините и кабелите. запалих, колата издимя малко бяло-син пушак /маслото се изля в цилиндъра/ и заработо стабилно. Отидох в близкия магазин поръчах за всеки случай кабели TESLA утре ще ги взема и монтирам.
В случая причината е комплексна износени свещи, кабел с неизвестно съпротивление, масло при тока.
Та въпросът мие от къде това масло в "дупката" на 4-ти цилиндър. Другите са сухи кат пиянско гърло.
Коментар