Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

    Здравейте,
    Ситуацията е следната и е СПЕШНА - колата е стояла около 1 месец на студа и АБ е паднала. Ключалката на предната врата е развалена и не може да се отвори с ключа.

    Някакви идеи как да я отворя?

    Гледах схеми на куплунга за ремаркето, защото попаднах на информация, че може би там има постоянен "+" от акумулатора и от там да се подаде напрежение от външен акумулатор. За съжаление няма яснота на кой пин на куплунга е този "+", а на някои снимки изобщо липсва такъв.
    Ето тук има описание на куплунга:
    http://www.landyzone.co.uk/lz/attach...iring_189.jpeg

  • #2
    От: СПЕШНО :-) - Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

    Би трябвало да има процедура за авариино отваряне на предния капак - там търси, струва ми се, че ще имаш по-голям успех.
    Ето описание от един английски форум:
    "Remove the nearside headlamp unit using a piece of metal with the end bent over.
    The headlights are mounted on three ball type clips which can be pulled out with a good tug. (2 at top 1 at bottom )
    The bonnet release cable can then be got at through the circular hole behind the headlight.
    Pulling the outer sheath at this point will probably release the bonnet catch but if its a bit sticky get some one to sit on the bonnet front edge to take off the tension a bit.
    If this doesn't work, cut cable behind headlight to expose inner cable and pull. "
    Успех
    Последно редактирано от valdivladi; 18-01-15, 09:31.
    "Bis dat qui cito dat"

    Коментар


    • #3
      От: СПЕШНО :-) - Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

      Няма ли вариант да се докопа плюса на стартера някъде отдолу? На други коли сме го правили, но с Фрилендър не съм си играл, не знам дали идеята е смислена.
      А ако се чудите ще се обаждам, като не съм сигурен - щото помня отлично как се усуквахме преди време на студа около едната служебната кола като бездомни котки край валериан (демек - обикаляме, гледаме тъпо и плачем ), докато един случайно минаващ пич не ни подхвърли идеята.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #4
        От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

        На 7 пиновият конектор до сега не съм срещал постоянен плюс но според диаграмите, дето си дал може да провериш за 12V ( или там колкото е останало в случая ) на пин 4 и 6.
        Иначе остава вариант-а с автоключар.
        Той със сигурност ще я отвори
        Враг усраине

        Коментар


        • #5
          От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

          Ключар или ти си изтърбушваш патрона и след това пак с ключа отваряш. Поне на Диското са с вакуум мисля ключалките и се отварят. Може и да греша.
          най-добре ключар да извикаш - няма да ти вземе повече от 30-40 лв предполагам.
          Land Lord Discovery II TD5 + Garmin Oregon 450 + Norica Marvik Gold + Sprint Apolon + Liverpool fan.
          LZ2РSD

          Коментар


          • #6
            От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

            Най-смисленият вариант е на Тефчо, имам комшия с Рено 21, неработещи ключалки и редовно без акумулатор. Ляга се под колата, подава се плюс на стартера и си отключва с дистанционното. При условие, че не къртиш и чупиш нищо, защо да не се пробва.
            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

            Коментар


            • #7
              От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

              Благодаря на отзовалите се със съвети, явно проблемът е сериозен ... за мен. :-)
              Пробвах да подам "+" от друг акумулатор на пин 4 и пин 6 - няма ефект.
              Под колата в момента не мога да легна, спряна е на доста неподходящо място за това, а дори и да успея, не знам дали ще мога да достигна до стартера - най-малкото не знам къде е и дали има достъп до неговия "+'.
              Остава вариантът на valdivladi със сваляне на фара или ще търся ключар.

              Коментар


              • #8
                От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

                Аз имах предвид да първо да провериш за наличие на напрежение преди да подаваш каквото и да било!
                По-добре потърси ключар преди да нанесеш поражения по-скъпи от услугата.

                П.С: Те обикновено не къртят...
                Враг усраине

                Коментар


                • #9
                  От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

                  Има ли развитие по проблема колега? Няма начин, да няма начин да повдигнеш колата. Сваляш "щита" под мотора /6 бр. болтове с ключ 13/ и в задния край на двигателя е стартера.
                  Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                  freelander 1,8 2001g.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

                    За съжаление все още няма, но имам план за различни варианти, за които четох по английските сайтове:
                    - чупя пластмасовата решетка и пробвам с някакъв ключ да отворя заключващия механизъм. Ще изглеждам странно докато ровя по капака, може и да ме арестуват, или да ме покажат по ТВ;
                    - чупя малкото стъкло на странична задна врата, протягам се през отвора и свалям стъклото. После през сваленото стъкло пъхам някой дребен да влезе и с ръчката да отвори капака. Цена на малко задно стъкло - 50 лв, цена на предно стъкло - 80 лв. Сега чета как се сменя стъкло, ставам все по-добър :-). Използвам една специална "програма" RAVE, която съдържа сервизна информация за ремонти. Ако чупя стъклото ще снимам клип и после ще го кача в ютуб. Може да продам кадрите на някоя криминална филмова продукция;
                    - обаждам се ключар, взема 100 лв. Проблемът е, че заключващия механизъм май е развален и не може да се отвори с ключа;
                    - обаждам се в някой сервиз, такси за майстора (отиване и връщане) + труд = около 150 лв, поне така казаха, a "около" означава нагоре, или както се казва UP, вероятно ще зависи от настроението на майстора. Ако не е в настроение, може да се простя и с 200 лв.

                    Да се достигне до стартера отдолу също е вариант, но не съм сигурен дали "+" е достъпен - може да е разположен отгоре, да има някаква капачка и т.н. Ако някой го е правил и може да обясни подробно как става, бих пробвал.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

                      Купуваш си малко стъкло от някоя морга, предварително. Избираш си някой ден в който не вали и действаш. След това оправяш ключалката.
                      Успех!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

                        Къв е мотора на коньо. Ако е 1.8 утре ще погледна на моя къде му е стартера. и удобно ли е да се "бръкне" отдолу.
                        Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                        freelander 1,8 2001g.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

                          Малко спам... преди време едни руснаци бяха изревали, не помня на каква кола вече, май някакъв Форд. Успели да заключат ключовете вътре (което изобщо не е толкова трудно...правил съм го и аз), и решили да строшат най-малкото стъкло (зад задната врата), че нали малко - трябва да е евтино. В последствие се оказало, че по текущи цени това малкото струвало $240, докато предното - само $75
                          Ако подаваш ток през статера - Първо закрепяш плюсовия проводник за буксата (може и с ръка) и СЛЕД това цъкаш на акумулатора! Тъй като акумулатора на колата е празен, има вероятност да изплющи искра - все пак празен акумулатор дърпа мнооооооого ток. Да не се плашите де. Аз лично бих пуснал 2 не особено дебели жици през една лампа за фарове - и да окъси някъде нещо - ми нищо Недостатък е, че ако акумулатора не е тотално скапан, ще трябва да почакате няколко минути, докато вдигне достатъчно напрежение, че да сработи централното.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

                            Колега преди малко погледнах за мотор 1.8 има вариант.
                            Сваляш предно ляво колело и през отвора за движение на кормилната щанга може да се бръкне и да се стигне до стартера. Наи много да ти дотрябва фенерче и огледалцето на булята, ама внимавай да не те хване че и бъркаш в чантата че ще страдаш здраво.
                            Някой по нагоре бе писал да направиш кабел с една крушка евентуално ако "цъкнеш" на късо ами послушай го.
                            Ако можеш да помогнеш на един човек , направи го и веднага го хвърли в морето.
                            freelander 1,8 2001g.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Изтощен акумулатор и повредена ключалка на вратата (FREELANDER)

                              Колата е дизел 2.0.
                              Ще пробвам това с предното ляво колело (предполагам имаш предвид това от страната на шофьора), но визуално не мога да си представя къде е стартера.

                              Ако някой качи снимки при отворен капак (FREELANDER 1999), ще се ориентирам лесно за различните варианти - достъп до жилото през фара, достъп до стартера през предното колелото, за което казваш , достъп при сваляне на кората отдолу, или през предната броня до ключалката, т.е. една хубава снимка на мотора и ключалката ще ми свърши работа ( ако на някой му се качва такава снимка).

                              Не си спомням дали задното странично стъкло се сваля до долу, или само до средата, защото мисля да счупя задното малко триъгълно стъкло, да бръкна и да сваля задното странично (сваля се ръчно, но ако не се отваря до долу, няма да мога да вляза).
                              Освен това не си спомням, дали ако са заключени с дистанционното, вратите могат да се отворят с ръчките отвътре, или остават блокирани.

                              Има и добра новина, няма да си хабя зимните гуми, докато колата е заключена, а и ще спестя пази от гориво : -))

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X