Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с оборотите и гаснене на мотора на Range Rover P38 2.5 2002г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с оборотите и гаснене на мотора на Range Rover P38 2.5 2002г.

    Здравeйте на всички,
    наскоро купих въпросният джип и до преди два дена нямах проблеми с него.Джипа е автомат 2002 година П38 2.5 дизел 143 к.с.
    Преди два дена го запалих, подкарах го и след 1 километър оборотите на мотора взеха да играят и след това мотора изгасна. До този момент на два, три пъти ми се беше случвало да претреперва мотора и един път ми изгасна докато карах, но след това запали и нямаше проблем.Сега като е студен пали и се форсира и след една минута работа, оборотите пак започват да играят и угасва.Аз съм от Казанлък и ако знаете добър майстор за този проблем , ще се радвам да науча!

    Предварително благодаря.

  • #2
    От: Проблем с оборотите и гаснене на мотора на Range Rover P38 2.5 2002г.

    Замръзнала нафта?
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с оборотите и гаснене на мотора на Range Rover P38 2.5 2002г.

      Първоначално публикуван от evidence Преглед на мнение
      ... Аз съм от Казанлък и ако знаете добър майстор за този проблем , ще се радвам да науча ...
      За тоя проблем може да минеш и без майстор. Полей обилно горивния филтър, помпата и инжекторите с гореща вода, пали колата и на първата читава бензиностанция напълни резервоара и добави 10% бензин.
      После в кой да е сервиз смени горивния филтър.

      Коментар


      • #4
        Благодаря за отговорите,
        но мисля че не е от замръзване
        Първоначално мислех, че е от помпата в резервоара и долях още 30 литра, след това долях 800мл спирт за горене в резервоара.Преди съм имал проблем със замръзнала нафта и съм правил номера със топлата вода в/у филтъра, но ако беше от замръзване тя нямаше да пали от самото начало.Сега пали в началото и след около минута влиза в този режим! Казаха ми че този мотор има проблем с електрониката на ГНП-то ??? И пак да попитам за майстор в този регион?
        Благодаря!

        И забравих, горивният филтър съм го сменил преди 500км.Прави проблема при загрял мотор!

        Съобщение от модератор:
        Моля, напишете си в профила от къде сте.
        ...ЦЪК
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-01-15, 09:47.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с оборотите и гаснене на мотора на Range Rover P38 2.5 2002г.

          Търси майстор на Бмв и може да търсиш симптоми в бмв форума. Мотора е доста разпространен и болежките са намерени.
          Land Rover Discovery
          Където е текло пак ще тече ...

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с оборотите и гаснене на мотора на Range Rover P38 2.5 2002г.

            Майсторите са тук.
            Проблема с помпата са при палене на студено!
            Не достига нужната циклова порция. Но, запали ли веднъж РАБОТИ!
            Подсказал съм къде е проблема вече!
            Има и цедка на входа.
            Първо диагностика, но ... при някой който може да чете!

            А, около Казанлък НЯМА кой да оправи подобна помпа. Най-близкото място е Пловдив.
            В Стара Загора има един колега, който се справя.

            Отделно, че за тази помпа НЯМА повтарям НЯМА от къде да се намерят нови части .. тоест има това което не ти трябва.
            На колегата това му е първия проблем с такава пущина.
            Аз се занимавам с това от 15 години и ... се боря с подобни и същите проблеми всеки ден ...
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с оборотите и гаснене на мотора на Range Rover P38 2.5 2002г.

              Аз се чудя защо продължавам да отговарям на такива въпроси. Някой пита, казват му хора, които са се нагледали на такива проблеми, казва му се най вероятно къде е проблема и как най лесно да се оправи, а той ти казва: - "Ама аз мисля, че не е това, ами е онова"!
              Ами като мислиш че е "онова" свали ГНП, в нета сервизи за помпи и инжектори колкото искаш, прати им я по куриер, после качвай и карай!

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с оборотите и гаснене на мотора на Range Rover P38 2.5 2002г.

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Някой пита, казват му хора, които са се нагледали на такива проблеми, казва му се най вероятно къде е проблема и как най лесно да се оправи, а той ти казва: - "Ама аз мисля, че не е това, ами е онова"!
                - Да прибавим и факта, че добавя спирт в нафтата !? (как се "кефят" нагретите разпръсквачи на спирта....не ми е работа)
                Най-добре ще е да влезем в индиферентен режим на "участие" по подобни казуси.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с оборотите и гаснене на мотора на Range Rover P38 2.5 2002г.

                  1. Станимир - село Знаменосец до Раднево - 99% само с БМВ се занимава изпитано лично.
                  2. Пресиан - село Донино до Габрово - занимава се доста успешно с дизелови помпи и разбиращ много на ТДС-и. пак изпитано лично

                  Съобщение от модератор:
                  Моля, напишете си в профила от къде сте.
                  ...ЦЪК
                  Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 05-01-15, 09:47.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X