Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От 3.9 към 4.6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От 3.9 към 4.6

    Та в няколко теми стана на въпрос че може да се направи 3.9 двигателят на 4.6.Та в този ред на мисли изникват няколко въпроса:
    1.Скоростите стават ли?
    2.Какво става с електрониката?
    3.Друго?
    4.Държи ли раздатката?
    5.Какво се печели и губи?
    И въобще разни други размисли и страсти...
    M.P.

  • #2
    От: От 3.9 към 4.6

    Блока е същия и от там следва че нищо не се сменя. Инжекторите и ECUто също става така че сменяй смело.
    Недостатъкът е че скоростите ако са механични си отиват бързо ...
    Land Rover Discovery XS 300tdi 1996 продаден
    Land Rover Range Rover Р38А - 2,5 DSE 2001
    Land Rover Freelander td4 2005
    Land Rover Discovery td5 2002

    Коментар


    • #3
      От: От 3.9 към 4.6

      Първоначално публикуван от silata Преглед на мнение
      Блока е същия и от там следва че нищо не се сменя. Инжекторите и ECUто също става така че сменяй смело.
      Недостатъкът е че скоростите ако са механични си отиват бързо ...
      Да питам нещо :
      Щом блока е същия,инжекторите и ECU-то и те, къде по дяволите е разликата ?? Може би е в надписите на задната врата ??
      Как се постига по-голям работен обем на ДВГ ???Кое трябва да се смени и с какво ??
      Ходовете на буталата имат ли отношение в случая ?Размера на биелите ???Кой определя цикловата порция гориво към инжекторите ???

      П.П: Не предентирам за компетентност по горенаписаното.
      rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
      0898 51 31 46

      Коментар


      • #4
        От: От 3.9 към 4.6

        Най-често се слага блок от 4,6 и останалите неща се монтират от 3.9.
        Така се осигурява големия литраж. От тук насетне, компютъра ако е с ламбда сонда сам си прави каквото му трябва...
        Land Rover Defender 110SW 300tdi

        Коментар


        • #5
          От: От 3.9 към 4.6

          Хода на буталата е различен.

          А каква е идеята да се слага блок от 4.6 и глава от 3.9?

          Взима се потенциално най-проблемния блок и се задушава с глава от 3.9? Как ще му осигурим горивна смес?

          Коментар


          • #6
            От: От 3.9 към 4.6

            Мога да кажа , че всичко им е различно на двата двигателя диаметъра на цилиндрите е еднакъв но буталата нямат нищо общо. Блоковете са различни заради маслената помпа, главите са различни заради големината на горивната камера и диаметъра на клапаните , даже като вървене 4.6 е в пъти по-добър ...абе, всичко е различно .
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • #7
              От: От 3.9 към 4.6

              Четейки английските форуми стигнах до извода:
              1.Ползва се блока с главите на 4.6
              2.Прави се втулка за опашката на коляновият вал към скоростите.
              3.Слага се цялата електроника и колектор(всмукателен) от 3.9
              4.Слага се чип за пускане на повече гориво или компютър от 4.2
              5.Слага се предния капак на 3.9 за да се ползва дистрибутора
              M.P.

              Коментар


              • #8
                От: От 3.9 към 4.6

                А дали не е по-лесно да се сложи 4.6 с една мега?
                M.P.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X