Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Land Rover Discovery 1 за тежко трофи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подготовка на Land Rover Discovery 1 за тежко трофи

    Да кажем че ми се дават едни пари за подобрения по Диското ....
    Дотук разполагаме с :
    - Заден блокаж Ашкрофт
    -усилени полуоски (пак Ашкрофт)
    -кръстачка ,сателити и планети (пак Ашкрофт)
    -компресор за блокажите (ARB)
    -лебедка Шампион 9500 либри
    -железни брони отпред и отзад
    -окачване Decarbon +2 инча
    -пружини Беармач (сини + 200 кг. мисля )
    .....
    за предния мост е предвидено всичко да е Ашкрофт но след нова година.
    rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
    0898 51 31 46

  • #2
    От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

    За хубава клетка помислил ли си ?
    Газ 69 2.4i
    Густо майна, пътят свърши !!!
    GSM: О895 7О6О59

    Коментар


    • #3
      От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

      Първоначално публикуван от Агоп Серопян Преглед на мнение
      За хубава клетка помислил ли си ?
      Забравил съм да го отбележа,но си мисля че първо оттам ще започна.
      В момента търся мнения по чуждите форуми за производител на истински клетки (безопасността на първо място ).
      rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
      0898 51 31 46

      Коментар


      • #4
        Ще поровя в моите списания от братска Англия, там имаше реклами на клеткопроизводители.

        Ти темата за RFC нали я видя, ако си готов за там, цял Клуб ще ти е съпорт, нали знаеш
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • #5
          От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

          А така те искам. Сега ще видиш как ще ти дадем много акъл.
          Първи го наснимай и го покажи за да можем да го оплюем.
          Колегата за клетката е писал. Аз лично предпочитам външна клетка, щото можеш да си се удряш в дърветата странично без поражения и вътре си е комфортно..
          Като си го вдигнал, изнесъл ли си гумите. Принципно - вдигаш, изнасяш, за да е стабилен.
          Тежко трофи /ама колко да е тежко/ - задна лебедка.
          Туй с пружините +200 и отпред и отзад ли е. Теглил си го преди и след промените и отпред и отзад. Така най правилно се определят пружините.

          Коментар


          • #6
            От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

            Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
            Ще поровя в моите списания от братска Англия, там имаше реклами на клеткопроизводители.

            Ти темата за RFC нали я видя, ако си готов за там, цял Клуб ще ти е съпорт, нали знаеш
            Злати,видях и знам че Клубът ще ми е съпорт ама първо Диското да подготвим
            rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
            0898 51 31 46

            Коментар


            • #7
              От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

              Тедо, извън темата, ма ти за RFC-т още се пробваш ли? Я да не спамим тук, ще ти звънна утре.
              LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
              www.ADV-Bulgaria.com

              Коментар


              • #8
                От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

                Истинска клетка...ти сигурен ли си че дискотеката става за тежки трофи състезания?Кожусите на мостовете са ти слаби колкото и да ги усилваш отвътре пак ще са си кашкавалени! Иска яко рязане на ламарини,клетка,тая лебедка я забравяш освен ако не правиш разлика от състезателна и това чудо което имаш отпред!Гуми ти с по големи от бутони не пробвай но и с тях ще стане мазало Теглото на джипа и т.н.двигател имаш но автомата ще прегрее почти е сигурно!И още мнооого работи ама ще ти ги кажа в неделя!
                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                Коментар


                • #9
                  От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

                  Хубава клетка може да се направи и тук! Има хора, които го могат! Не виждам смисъл да се внасят полуфабрикати от някъде си...

                  От наблюдения ми от доста години на родни състезания - ниска кола (това на много хора им убягва) с адекватно окачване (напоследък има някакво безсмислено прехласване по еършокове и койлоувъри, от които се раждат всякакви изчадия) и технически изправна по всички показатели. Максимално лека.
                  Добър навигатор и опит!

                  И да знаеш от коя страна се държи гаечния ключ


                  Да уточня - никога не съм участвал на състезание, никога не съм подготвял кола за състезание. "Компетентна" публика съм от 2006 насам.
                  о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Tedo56 Преглед на мнение
                    А така те искам. Сега ще видиш как ще ти дадем много акъл.
                    Първи го наснимай и го покажи за да можем да го оплюем.
                    Колегата за клетката е писал. Аз лично предпочитам външна клетка, щото можеш да си се удряш в дърветата странично без поражения и вътре си е комфортно..
                    Като си го вдигнал, изнесъл ли си гумите. Принципно - вдигаш, изнасяш, за да е стабилен.
                    Тежко трофи /ама колко да е тежко/ - задна лебедка.
                    Туй с пружините +200 и отпред и отзад ли е. Теглил си го преди и след промените и отпред и отзад. Така най правилно се определят пружините.
                    Снимки ще кача след малко (да можете да си плюете на воля )
                    Външна ще е че дърветата в гората не искат да се местят като минавам оттам и онзи ден едно ми взе страничното стъкло на багажника със все състезателния номер за спомен
                    Да съм го изнесъл .... колко да съм го изнесъл - 60 мм фланци на оригинални ЛР джанти (знам ,знам,ще махна фланците и ще сложа джанти с отрицателно ЕТ)
                    За задната лебедка в моето Диско даже и тема съм пуснал.
                    За пружините - не съм го теглил и затова сега малко кофти вози (твърди амове и тия сините пружини ако ще и + 200 кг. да са ,пак са ми меки )В този ред на мисли продаваш ли ония жълтите дето ти седят в мазата

                    Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                    Истинска клетка...ти сигурен ли си че дискотеката става за тежки трофи състезания?Кожусите на мостовете са ти слаби колкото и да ги усилваш отвътре пак ще са си кашкавалени! Иска яко рязане на ламарини,клетка,тая лебедка я забравяш освен ако не правиш разлика от състезателна и това чудо което имаш отпред!Гуми ти с по големи от бутони не пробвай но и с тях ще стане мазало Теглото на джипа и т.н.двигател имаш но автомата ще прегрее почти е сигурно!И още мнооого работи ама ще ти ги кажа в неделя!
                    За лебедката е ясно ама само да ти кажа че след 6-7 последователни закачания по 20 метра на ... незнам колко градусов наклон (в неделя ще те заведа да ти покажа)не даде признаци на умора или загряване .Бачкаше си нормално (което не означава че няма да я сменя)
                    Откъде черпиш инфо за това колко са ми кашкавалени кожусите на мостовете??? Или по презумция трябва да са такива защото в БГ освен Патрул и Гега друго за офроудърите не съществува ????
                    За автомата .... какво да ти кажа .. не е като да не съм го тормозил .. и си работи все още

                    Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                    Хубава клетка може да се направи и тук! Има хора, които го могат! Не виждам смисъл да се внасят полуфабрикати от някъде си...

                    От наблюдения ми от доста години на родни състезания - ниска кола (това на много хора им убягва) с адекватно окачване (напоследък има някакво безсмислено прехласване по еършокове и койлоувъри, от които се раждат всякакви изчадия) и технически изправна по всички показатели. Максимално лека.
                    Добър навигатор и опит!

                    И да знаеш от коя страна се държи гаечния ключ


                    Да уточня - никога не съм участвал на състезание, никога не съм подготвял кола за състезание. "Компетентна" публика съм от 2006 насам.
                    Лек лифт не е излишен,койловъри и еършокове няма да има щото ще караме трофи а не траял или рали ( справка на Гробаря нисана - нито за едното става нито за другото).Даже за по-голям просвет според мен е по добре портални мостове.
                    Повече от задължително е да имаш добър навигатор и сърце да караш .
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 13-12-14, 07:25.
                    rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                    0898 51 31 46

                    Коментар


                    • #11
                      От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

                      Ти си дебела глава и си известен с това....ще извървиш трудния път с много грешки и разход на пари...карай напред пътя е дълъг и няма край....Успех!
                      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                      Коментар


                      • #12
                        От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

                        Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
                        Снимки ще кача след малко (да можете да си плюете на воля )
                        Външна ще е че дърветата в гората не искат да се местят като минавам оттам и онзи ден едно ми взе страничното стъкло на багажника със все състезателния номер за спомен
                        Да съм го изнесъл .... колко да съм го изнесъл - 60 мм фланци на оригинални ЛР джанти (знам ,знам,ще махна фланците и ще сложа джанти с отрицателно ЕТ)
                        За задната лебедка в моето Диско даже и тема съм пуснал.
                        За пружините - не съм го теглил и затова сега малко кофти вози (твърди амове и тия сините пружини ако ще и + 200 кг. да са ,пак са ми меки )В този ред на мисли продаваш ли ония жълтите дето ти седят в мазата
                        За пружините - да.
                        Не съм 100% сигурен, обаче пружините са си пружини - те се определят от теглото на джипа в двете му половини и той трябва да е хоризонтален, а не с навирена предница примерно.
                        Амортисьорите ако са правилните - са 'твърди" когато трябва и "меки" при нормална ситуация.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

                          Първоначално публикуван от Tedo56 Преглед на мнение
                          За пружините - да.
                          Не съм 100% сигурен, обаче пружините са си пружини - те се определят от теглото на джипа в двете му половини и той трябва да е хоризонтален, а не с навирена предница примерно.
                          Амортисьорите ако са правилните - са 'твърди" когато трябва и "меки" при нормална ситуация.
                          Утре ще го изтегля и ще видим къде ми е грешката (в момента джипа си стои хоризонтално ама при по големи бабуни на пътя задните тампони веднага удрят в моста).
                          Като си взех джипа си беше с жълти пружини и амове - Шитпарт и определено бях по-доволен.
                          rusev : Най-обичам заводските решения. В една автомобилна фирма има достатъчно високоплатени умни глави. Единствено в offroad-bulgaria.com има повече и по-подготвени специалисти.
                          0898 51 31 46

                          Коментар


                          • #14
                            От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

                            Първоначално публикуван от edin_lyd Преглед на мнение
                            Утре ще го изтегля и ще видим къде ми е грешката (в момента джипа си стои хоризонтално ама при по големи бабуни на пътя задните тампони веднага удрят в моста).
                            Като си взех джипа си беше с жълти пружини и амове - Шитпарт и определено бях по-доволен.

                            Койловър и хидравличен бъмп.
                            ТЛК-120 Николай Колев
                            0898521295

                            Коментар


                            • #15
                              От: Подготовка на Диско 1 за тежко трофи

                              Ако искаш от диското да стане кола за трофи, ела да му нарисувам малко черти с дебелия маркер. Ще оставя удоволствието да ги повториш с флекса на теб. Не започнеш ли така, според мен не започвай. Не се учи от собствените грешки. Най малкото е скъпо.

                              Приказките за койловърите, че не са нужни за трофи-не ги слушай. Окачванията нямат нищо общо. Клетката си я направи тук. По нататък ще ти кажа кво да направиш с вратите и стъклата. Че 2 врати са 90-100 кил. Или 2 торби цимент. Ако не дойдеш да го надраскам, не ми звъни.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X