Джипа е Рейндж 3.5 V8 84-88 година. Въпроса е че се кара много малко и рядко но татенцето трябва да може да разчита на него когато се наложи. Грехота е 2 акумулатора да се скапват от стоене. Дали може да се преправи системата да работи само с един или не е възможно/желателно ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?
Свий
X
-
От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?
Това не го разбрахПървоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеСложи му зад прозореца един малък соларен панел и няма да се скапват от стоене.
Ок, щом става така му слагам един по голям и готовоПървоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнениеСамо откачаш единият (по желание кой) и изолираш клемите. Двата просто са звързани паралелно.
Благодаря за светкавичните отговориGod Got'a Glock
Коментар
-
От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?
За коли, които рядко се ползват и от това им умират акумулаторите:
взема се соларен панел с мощност 10-30 вата с най-евтиния контролер и се слага на таблото под предното стъкло, когато автомобилът се оставя. Включва се в запалката.
Така акумулаторът се подхранва всеки ден по малко и в него ще има ток и след година престой. Това ако е на открито де. В гараж се ползва зарядно Бош C-3 или подобно.
И едното, и другото струват малко и спестяват ядове.
Коментар
-
От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?
На повечето коли запалката се прекъсва, когато няма ключ на таблото. Затова моят соларен панел за тестове го вързах направо към акумулатора.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеЗа коли, които рядко се ползват и от това им умират акумулаторите:
взема се соларен панел с мощност 10-30 вата с най-евтиния контролер и се слага на таблото под предното стъкло, когато автомобилът се оставя. Включва се в запалката.
Така акумулаторът се подхранва всеки ден по малко и в него ще има ток и след година престой. Това ако е на открито де. В гараж се ползва зарядно Бош C-3 или подобно.
И едното, и другото струват малко и спестяват ядове.Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.
Коментар
-
От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?
къде ли неПървоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеКъде продават такива соларни панели ?
Хемито се заседява по 2-3 месеца и после не пали, а?
Коментар
-
От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?
По-голям може и да няма място. На таз бензинка мисля, че повече от един 70Аh едва ли ще ти потрябва.Първоначално публикуван от GunGod Преглед на мнение...Ок, щом става така му слагам един по голям и готово
...Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!
Коментар
-
От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?
Туй ми е мечтата, ама Боголюб младши кара подред всички коли, докато им свърши бензина, после проверява дали не съм сипал междувременно в някоя. По този случай си пали, но дядо Владо преди две години ме сюрпризира, че докато било при него два-три дена за смяна на тампони, бил паднал акумулаторътПървоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
Той си е откакто е колата, оттогава доста време мина, пък оригиналният на "Либито" умря като циганин отведнъж на 8-годишна възраст и не искам тук да стане същото.
Тия панели - трябва да им се запои букса за запалка, или има готови такива за автомобили ?В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?
Нищо не се запоява. Имат плюс и минус, изведени на 2 винта - там закачаш съответните жици. Т.е. кабелът и буксата си зависят изцяло от теб... или от майстора, който ти монтира панела.Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.
Коментар
-
От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?
Някъде сигурно има и готови за такава цел, но аз не съм виждал. Не е голяма философия, но имай предвид че панел повече от 15 вата си иска и контролер, иначе има риск да презареди акумулатора в по-ясно време.Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеТия панели - трябва да им се запои букса за запалка, или има готови такива за автомобили ?
п.п. на Алекс панела даже не се оставя в купето, ами си е завинтен на капака на двигателя - и така става, ама не е за ора-естете.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар