Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

    Джипа е Рейндж 3.5 V8 84-88 година. Въпроса е че се кара много малко и рядко но татенцето трябва да може да разчита на него когато се наложи. Грехота е 2 акумулатора да се скапват от стоене. Дали може да се преправи системата да работи само с един или не е възможно/желателно ?
    God Got'a Glock

  • #2
    От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

    Сложи му зад прозореца един малък соларен панел и няма да се скапват от стоене.

    Коментар


    • #3
      От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

      Само откачаш единият (по желание кой) и изолираш клемите. Двата просто са звързани паралелно.
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • #4
        От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Сложи му зад прозореца един малък соларен панел и няма да се скапват от стоене.
        Това не го разбрах


        Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
        Само откачаш единият (по желание кой) и изолираш клемите. Двата просто са звързани паралелно.
        Ок, щом става така му слагам един по голям и готово

        Благодаря за светкавичните отговори
        God Got'a Glock

        Коментар


        • #5
          От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

          За коли, които рядко се ползват и от това им умират акумулаторите:
          взема се соларен панел с мощност 10-30 вата с най-евтиния контролер и се слага на таблото под предното стъкло, когато автомобилът се оставя. Включва се в запалката.

          Така акумулаторът се подхранва всеки ден по малко и в него ще има ток и след година престой. Това ако е на открито де. В гараж се ползва зарядно Бош C-3 или подобно.

          И едното, и другото струват малко и спестяват ядове.

          Коментар


          • #6
            От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

            Ключ маса, от тези, които се захващат директно на клемата на акумулатора, върши идеална разбота за коли, които се позлват от дъжд на вятър.

            Коментар


            • #7
              От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              За коли, които рядко се ползват и от това им умират акумулаторите:
              взема се соларен панел с мощност 10-30 вата с най-евтиния контролер и се слага на таблото под предното стъкло, когато автомобилът се оставя. Включва се в запалката.

              Така акумулаторът се подхранва всеки ден по малко и в него ще има ток и след година престой. Това ако е на открито де. В гараж се ползва зарядно Бош C-3 или подобно.

              И едното, и другото струват малко и спестяват ядове.
              На повечето коли запалката се прекъсва, когато няма ключ на таблото. Затова моят соларен панел за тестове го вързах направо към акумулатора.
              Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

              Коментар


              • #8
                От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

                Ако е запалка - се прекъсва, ако е power outlet - не. Къде продават такива соларни панели ?
                България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                Коментар


                • #9
                  От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

                  Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                  Къде продават такива соларни панели ?
                  къде ли не

                  Хемито се заседява по 2-3 месеца и после не пали, а?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

                    Първоначално публикуван от GunGod Преглед на мнение
                    ...Ок, щом става така му слагам един по голям и готово ...
                    По-голям може и да няма място. На таз бензинка мисля, че повече от един 70Аh едва ли ще ти потрябва.
                    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      къде ли не

                      Хемито се заседява по 2-3 месеца и после не пали, а?
                      Туй ми е мечтата, ама Боголюб младши кара подред всички коли, докато им свърши бензина, после проверява дали не съм сипал междувременно в някоя. По този случай си пали, но дядо Владо преди две години ме сюрпризира, че докато било при него два-три дена за смяна на тампони, бил паднал акумулаторът Той си е откакто е колата, оттогава доста време мина, пък оригиналният на "Либито" умря като циганин отведнъж на 8-годишна възраст и не искам тук да стане същото.
                      Тия панели - трябва да им се запои букса за запалка, или има готови такива за автомобили ?
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

                        Нищо не се запоява. Имат плюс и минус, изведени на 2 винта - там закачаш съответните жици. Т.е. кабелът и буксата си зависят изцяло от теб... или от майстора, който ти монтира панела.
                        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Тия панели - трябва да им се запои букса за запалка, или има готови такива за автомобили ?
                          Някъде сигурно има и готови за такава цел, но аз не съм виждал. Не е голяма философия, но имай предвид че панел повече от 15 вата си иска и контролер, иначе има риск да презареди акумулатора в по-ясно време.

                          п.п. на Алекс панела даже не се оставя в купето, ами си е завинтен на капака на двигателя - и така става, ама не е за ора-естете.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

                            Току-що си поръчах едно готово за кола по ebay за 60 лв. ~ на такава цена продават и по наши сайтове, ама все с надпис "няма в наличност / обадете се по телефона" и т.н.
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Преминаване от 2 към 1 акумулатор, варианти?

                              За пръв път чувам Рейндж с два акумулатора. Най-вероятно не е заводска система, така че спокойно може да си кара на един.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X