Здравейте колеги от няколко дена имам Дискавари 2 дизел и имам следния проблем.
Когато го запаля след дълъг престой джипа си върви перфектно,
но след 10 12 км каране изведнъж започва да тресе двигателя скоростната кутия на скоростния лост, вътре се усеща тресенето много.
Това го прави когато ускорява на 100 110 на 5 та, когато спра да си работи на място двигателя видимо тресе доста повече сравнение когато е студен, и има някакво чукане.
Като не работеща дюза или недостиг на гориво, и когато тръгвам от място е по-муден, а когато вдигне повече от 2000 оборота тресенето спира, но двигателя не се чува да работи много добре сравнение преди да мина първите километри.
Свалих компютъра, и в буксата действително имаше масло, изчистих го с контактен спрей, и отново го сложих съмнявам се дали няма да се окажат кабели на дюзите. Някой имал ли е този проблем или изобщо имал ли е проблем с кабела на дюзите, и такива ли са симптомите?
Съобщение от модератор:
Моля, напишете си в профила от къде сте.
Прочетохте ли това...ЦЪК

Когато го запаля след дълъг престой джипа си върви перфектно,
но след 10 12 км каране изведнъж започва да тресе двигателя скоростната кутия на скоростния лост, вътре се усеща тресенето много.
Това го прави когато ускорява на 100 110 на 5 та, когато спра да си работи на място двигателя видимо тресе доста повече сравнение когато е студен, и има някакво чукане.
Като не работеща дюза или недостиг на гориво, и когато тръгвам от място е по-муден, а когато вдигне повече от 2000 оборота тресенето спира, но двигателя не се чува да работи много добре сравнение преди да мина първите километри.
Свалих компютъра, и в буксата действително имаше масло, изчистих го с контактен спрей, и отново го сложих съмнявам се дали няма да се окажат кабели на дюзите. Някой имал ли е този проблем или изобщо имал ли е проблем с кабела на дюзите, и такива ли са симптомите?
Съобщение от модератор:
Моля, напишете си в профила от къде сте.
Прочетохте ли това...ЦЪК


Коментар