Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кога да карам на бавни с Range Rover P38?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кога да карам на бавни с Range Rover P38?

    Колеги я споделете кога да пускам бавните на рейнджа п38, че да не ме разбива от пари?Един разбирач ми каза, че още щом стъпя на черния път дето се върви бавно да ги пускам щото не се мъчел мотора и горял по-малко.В книгата на рейджа чета пускай бавните когато придвижването на бързите стане невъзможно...Май на бавни гори ептен много щото ми изчезва нафтата , но пък наистина машинката не се мъчи с малко газ си върви по каманаците.Та някой от Вас има ли нещо да каже по въпроса ?

  • #2
    От: Кога да карам на бавни с рейнджа?

    Зависи - аз лично ги включвам събота сутрин.

    Задавай по-конкретни въпроси - зависи от терена, все пак.
    Къде е най-икономичен? Ми около 2000 оборота ми се чини, пък на какво ги достигаш - има ли значение?
    Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

    Коментар


    • #3
      От: Кога да карам на бавни с рейнджа?

      Конкретен въпрос.Да ги пускам ли там където се кара бавно и мога да мина на първа бърза ?

      Коментар


      • #4
        От: Кога да карам на бавни с рейнджа?

        НЕ.
        SUZUKI VITARA V6
        HONDA CBR 919RR
        MERCEDES ML
        MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

        Коментар


        • #5
          От: Кога да карам на бавни с рейнджа?

          Зависи каква поредица очакваш, ако тва е местенцето, което е само едно и ще го минеш на първа, а в следващите 15 км. няма нищо сложно - карай си на бързи.
          Но ако си в началото на дълък, еле па непознат преход по черно - не се притеснявай - включвай бавните.

          Дали ще караш на пета на 2000 оборота на бавни и ще се движиш с 30 км. или ще се движиш на трета на 2000 оборота на бързи с 30 км. - дали има разлика за разхода?
          Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

          Коментар


          • #6
            От: Кога да карам на бавни с Range Rover P38?

            Хайде да не отварям нова тема, ще пиша тук.
            Абе да питам нормално ли е като си спра рейнджа на баир, надолу с предницата и искам да дам назад да не иска да отлепи.Само бръмчи на едно място, явно не може да си надвие теглото или какво?Това го прави само в нормален режим.Ако пусна бавните е пъргав като оса.Нагазих в една река и много потъна предницата и рекох да не рискувам да карам напред и реших да дам назад за да се върна.И пак така направи.Ръмжи и не върви.Добре, че бяха бавните, че бях останал.
            Става въпрос за RR P38 2.5 DSE автоматик.

            Коментар


            • #7
              От: Кога да карам на бавни с Range Rover P38?

              Не е нормално, може да се дължи на много неща. И моя го прави това само на задна когато качвам бордюр с двете колела едновременно. Нормално, че на бавните ще е пъргав и има сила се, все пак предавателното число е към 3,5:1 по ниско от това на бързите.

              Коментар


              • #8
                От: Кога да карам на бавни с Range Rover P38?

                Има една течност дето обитава необятните недра на скоростната кутия......даааа точно така, масло се казва....,
                (ама то, кой да чете техническата литература - това изключително сложен и трудоемък процес,
                по-лесно е да драснеш 5 реда реда във форума, като не пропуснеш да споменеш,
                че то всъщност тези проблеми, все ти пречат на якия офроуд...,
                за да има впечатляване на коУегите, та да вземат да ударят едно рамо....)
                Редовната смяна на въпросната течност(заедно с филтър и гарнитура) решават доста проблеми,
                като и проверка състоянието на реле-регулатора на алтернатора...(т'ва последното,
                'ей така за всеки случай, да няма изненади..., а защо - ми пише си го - там 'дето те мързи да четеш, г-н Jack Bauer)
                ...
                "Bis dat qui cito dat"

                Коментар


                • #9
                  От: Кога да карам на бавни с Range Rover P38?

                  Благодаря господин Вивалди за отговора.Оценявам помоща Ви.Но защо с лошо пак?Колкото до течността в скоростната кутия уж е прясна, понеже преди да купя джипа беше сменена цялата скоростна кутия с друга..Но кой знае каква течност са наляли и за какво иде реч.Явно е от това...
                  Прав сте, че трябва да се чете, но нямам мануали и време за това.Не съм спец по колите а по огнестрелните оръжия, затова питам разбиращи хора като Вас.
                  Мерси

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кога да карам на бавни с Range Rover P38?

                    Пак заповядайте г-н Jack Bauer, само дето Вивалди е велик композитор,
                    а аз valdivladi съм обикновен форумен драскач...
                    Времето на никого не стига, но повечето си правят труда
                    да четат и да споделят своя опит и знания - това е идеята
                    на форумстването, а не както ви казах по-горе,
                    да чакате на готово да получите решение на проблемите си.
                    В раздел систематизирана информация има всичко необходимо.
                    "Bis dat qui cito dat"

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кога да карам на бавни с Range Rover P38?

                      Моля, покажете му къде са точно пдф-ите, както и линк към програмата за четене.
                      Ако може и на коя страница точно да чете, че някой пдф-и са доста дългички
                      Все пак е оръжеен експерт, не компютърен специалист

                      без лоши чувства
                      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кога да карам на бавни с Range Rover P38?

                        Системната информация не е достъпна за Младши участници като нас. Филтъра в тези кутии е много важно да се сменя, по трудния начин го разбрах. Зимата сутрин не сменя скорости (сменя ама с малко помощ), на бордюр трудно се качва и не държи на лек наклон. Имам няколко въпроса:
                        - Може ли да се запалят дисковете по този начини?
                        - Как мога да източа цялото масло от 9,7литра (или потне да се доближа), четох опция когато спре да тече(при махнат филтър) се запалва двигателя да поработи 10тина секунди и така за да се източи още?

                        ПП- При последния ремонт на кутията майстора е сменил 6литра (по фактура), но не и филтър.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X