Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Freelander - абсолютно начинаещ собственик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Land Rover Freelander - абсолютно начинаещ собственик

    Фрииландера е дизел, 1994 куб. см, 1999 г.

    Прочетох доста неща във форума, включително за сериозни повреди, но искам да си систематизирам информация за нещата, които се правят първоначално:
    1. спирачки, фарове, мигачи - изправни;
    1. смяна на филтри - какви видове има (въздушен, маслен, др.), къде са разположени по двигателя (приблизително), ориентировъчни цени. Кои от тях бих могъл да сменя сам или всичко става само в сервиз;
    2. смяна на масла - марка, синтетични или полусинтетични и т.н. са маслата, за кои възли и количествата им;
    3. смяна на антифриз, други течности - има ли някакви специфики и особености;
    4. смяна на ремъци - видовете ремъци и цените им;
    5. климатикът не охлажда и как да проверя каква е причината - повреден агрегат, липсва газ (фреон?) в системата, нещо друго;
    6. пропускам ли нещо, което би следвало да бъде проверено и сменено първоначално?

  • #2
    От: Freelander - абсолютно начинаещ собственик

    Мене ако питаш ,първо отиди при някой,който е наясно с въпросното возило да ти прегледа главно трансмисията,че може и да не стигнеш до оправяне на климатика.
    Успех!
    П.П.От къде си?
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: Freelander - абсолютно начинаещ собственик

      От София съм, но още не знам къде са "явките" и разбирачите, и сервизите :-)
      Единствения познат собственик на Landrover само налива дизел и не разбира от коли. Преди да купя колата, благодарение на информацията в този форум, направих следното:
      - завъртях волана в крайно положение (ляво и дясно) и сам бутнах колата без проблем. Това би трябвало да означава, че виско муфата е ОК;
      - в сервиза казах да проверят муфата с динамометричен ключ, завъртяха я обаче с една щанга и казаха, че всичко е ОК. Не знам дали е така, но поне видях какво е виско муфа и къде се намира : -)

      Сега съм намерил едно сервизно описание на английски и може да преведа някои части от него за инфо на други начинаещи.

      Коментар


      • #4
        От: Freelander - абсолютно начинаещ собственик

        Спокойно, рециклират се муфите. Номерът е като започне да се държи странно по завоите ВЕДНАГА да вземеш мерки (било то и само сваляне на кардана).

        Коментар


        • #5
          От: Freelander - абсолютно начинаещ собственик

          Първоначално публикуван от LR2014 Преглед на мнение
          Фрииландера е дизел, 1994 куб. см, 1999 г.

          Прочетох доста неща във форума, включително за сериозни повреди, но искам да си систематизирам информация за нещата, които се правят първоначално:
          1. спирачки, фарове, мигачи - изправни;
          1. смяна на филтри - какви видове има (въздушен, маслен, др.), къде са разположени по двигателя (приблизително), ориентировъчни цени. Кои от тях бих могъл да сменя сам или всичко става само в сервиз;
          2. смяна на масла - марка, синтетични или полусинтетични и т.н. са маслата, за кои възли и количествата им;
          3. смяна на антифриз, други течности - има ли някакви специфики и особености;
          4. смяна на ремъци - видовете ремъци и цените им;
          5. климатикът не охлажда и как да проверя каква е причината - повреден агрегат, липсва газ (фреон?) в системата, нещо друго;
          6. пропускам ли нещо, което би следвало да бъде проверено и сменено първоначално?
          Моите съболезнования, първо, като бивш собственик на упоменатото возило.

          Единственото добро в конкретния модел е ДВГ-то, макар и доста слаб за това купе.

          Препоръчвам ти да се обърнеш за отговор на всички тези въпроси към Влади - vladi333
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-04-14, 16:08. Причина: vladi333
          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
          LZ1EMS

          Коментар


          • #6
            Мерси за съболезнованията, надявам се, че нямаш предвид точно моето возило, защото по сведения на продавача, то е карано от жена и само на асфалт
            Аз г-н Влади не го познавам, защото съм от 1 ден в този форум. Предполагам, че след като го препоръчваш, е някакъв ГУРУ на Freelander, така че ако има време и желание ...

            По празниците сервизите няма да работят, затова оправях елементарната част от електрониката. Тези неща сигурно ги има някъде във форума, но понеже може да има и други начинаещи, тук ще описвам "step-by-step" какво правя по Freelander.
            Часовникът изобразяваше цифрите с бледи и дори липсващи сегменти на индикатора, заради лош контакт между лентовия кабел и платката. Двойно залепващо тиксо и пласмасова лента с дебелина около 0.5 мм, поставени върху деформиралата се гума, решават проблема.
            Радиото го извадих с две парчета тел от една закачалка, огънати по показания на снимката начин.
            Проблем - собственикът е използвал по-модерно радио и не помни кода за оригиналното радио.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Clock.jpg
Прегледи:1
Размер:57.2 КБ
ID:5580738

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:radio.jpg
Прегледи:1
Размер:113.5 КБ
ID:5580739
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-04-14, 18:53.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X