Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

    Привет колеги!
    Имам следния въпрос,който е продиктуван от тази моя тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=180344

    Та помагайте за следното:
    Има Defender V8 3.5,който се продава долу-горе на приемлива цена за мен.Състоянието му е не лошо....поне по думите на собственика му.
    Искам да сменя бензиновия мотор с дизелов такъв-200/300 tdi.Четох някои теми тук,но не ми стана напълно ясно за цялостната тази трансформация.Знам,че ми трябва „донор”,което ще подсигуря,но в една тема четох,че въпреки всичко е имало проблеми с монтирането на скоростна кутия и раздатката.Просто тунела на LR Defender е някакси по различен!
    Това исках да попитам.Възможно ли е всичко това да се случи сравнително”без болезнено”?
    Благодаря предварително!

  • #2
    От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

    Колата по голям талон бензинова ли е? Смяната на двигателя не може лесно да се узакони вече. Ще минаваш през държави със специфични и странни закони, това може да се окаже проблем. Проучи внимателно въпроса. Иначе 200 tdi лесно се насажда, и да има разлика в тунелите няма да е проблем. Вевроятно трябва да смениш и скоростната кутия, май имаше разлика в дължината на входящия вал.

    Коментар


    • #3
      От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

      Първоначално публикуван от voinov Преглед на мнение
      Привет колеги!
      Имам следния въпрос,който е продиктуван от тази моя тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=180344

      Та помагайте за следното:
      Има Defender V8 3.5,който се продава долу-горе на приемлива цена за мен.Състоянието му е не лошо....поне по думите на собственика му.
      Искам да сменя бензиновия мотор с дизелов такъв-200/300 tdi.Четох някои теми тук,но не ми стана напълно ясно за цялостната тази трансформация.Знам,че ми трябва „донор”,което ще подсигуря,но в една тема четох,че въпреки всичко е имало проблеми с монтирането на скоростна кутия и раздатката.Просто тунела на LR Defender е някакси по различен!
      Това исках да попитам.Възможно ли е всичко това да се случи сравнително”без болезнено”?
      Благодаря предварително!
      Малко СПАМ, но ако визираш този за 5 хиляди от мобилето, ти препоръчвам да го видиш първо лично - колата не е лоша, но състоянието е далеч от "приемливо" за тези пари!!!
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #4
        За това не се бях сетил...Благодаря!
        Иначе идеята ми е да сменя и скоростите и т.н.

        Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
        Малко СПАМ, но ако визираш този за 5 хиляди от мобилето, ти препоръчвам да го видиш първо лично - колата не е лоша, но състоянието е далеч от "приемливо" за тези пари!!!
        Само по телефона разговарях с човека.Каза,че била за боя само,но.....знам ли!
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 18-03-14, 17:35.

        Коментар


        • #5
          От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

          Добре, след толкова консултации във Форума, кой ви даде този ъкъл? Съмнявам се да е някой който е наясно с материята! Ако, пък вие сте решили да е така, защо не слушате хората който разбират!?

          Коментар


          • #6
            От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

            Като човек правил тия гимнастики, смятам,че подобни трансформации са не рентабилни,особено с нова-стара кола,за която не се знае състоянието на другите агрегати.Непрестанно излизат нови и нови неща,продажбата на старите не върви и така.По-добре разликата за монтажа и демонтажа да се добави и да се вземе нещо готово.Отделно,че най-големите харчове е хубаво да се запазят за самата експедиция като такава,а не за колата.
            П.С. Имам дискавъри 300тди ,на което сложих 3.9 v8, а сега е с 3.5 BMW L6 м30 и мостове от Нисан Патрол 60...
            M.P.

            Коментар


            • #7
              А целата на трансформацията всъщност каква е, единствено повишена автономност относно горивен запас ли?

              Първоначално публикуван от voinov Преглед на мнение
              За това не се бях сетил...Благодаря!
              Иначе идеята ми е да сменя и скоростите и т.н.



              Само по телефона разговарях с човека.Каза,че била за боя само,но.....знам ли!
              Tози същия екземпляр се продаде преди две години тук във форума за около 3000 лева със изгромал мотор !
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 19-03-14, 16:54.
              0899 шест5313нула
              За всекиго по нещо

              Коментар


              • #8
                От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

                Ха сега и аз да напиша нещо... аз правих на диско обратното от 200тди към V8.
                При Дефендър хем е по лесно, хем не е. Ще има нужда, за да се изпълни всичко както трябва от: мотор, камбана, скорости, промяна на тръбичките за съединителя, радиатор, интекулер, въздуховодите (от диско не стават за Дефендър-абе стават ама е грозно...) Всички дребни маркученца, Горивната система се различава, сонда в резервоара, горивен филтър за дизел със стойката, нови маркучи или преправяне на старите за хидравликата на волана, ново жило за "газта", промяна на кабелите за стартера, промени по ел. инсталацията, реле подгрев свещи. Всичко това с известни изключения се намира от донор. От тук вече започва първоначалното обслужване на "новата" кола: масло мотор, антифриз, спирачна течност, филтри, масло мостове и раздатка, масло скорости. Хубаво е и да се смени ангренажа на "новия" мотор, долна помпа на съединител, нов съединител или тук още поне 1000лв само за материали. Труда няма да коментирам, но за ориентир такава трансплантация отнема около минимум 3 седмици при налични всички части и спокойно се удължава до около 2 месеца при чакане на нещо си. Да речем, че си го сменил вече... малко трябва да се отделят финанси за външния вид (при споменатия екземпляр има нужда определено) или цялостно пребоядисване - никога не съм правил, но съм чувал доста стряскащи цифри... или тотална сметка оптимистична след покупка трябват минимум 2500-3000 лв само за материали, за груб ориентир сложи още толкова за труд и после узаконяване около 300-500лв и удоволствието ще излезе по скъпо отколкото да си вземеш правилен... Вече има 90ки в сайтовете за продажба за по 7-8000лв....
                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                Коментар


                • #9
                  От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

                  Напълно съм съгласен с написаното от Simocorex.
                  Не съм правил такава трансплантация, но съм имам джипка с насаждан (не щатно за този джип) мотор.
                  За каране из България това е напълно ок.
                  За такова дълго пътуване, за мен това е таралеж в гащите. Става проблем и се почва - това беше оригинално от Дифендъра, това по парт номер трябва да дойде от Дискавърито (или донора на мотора) и т.н. и т.н. За такова пътуване, за което стана дума в другата тема, аз бих предпочел максимално щатен автомобил.

                  Коментар


                  • #10
                    От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

                    Благодаря Ви за бързите отговори и ценни за мен коментари!
                    Сега по темата.
                    Спрял съм се на Defender 110.По-голям обем/може вътре да се спи/,по-голяма товароспособност,икономичен,изчистена конструкция,лесна поддръжка и добра ремонтно пригодност.
                    Мой много добър приятел живее от 15 години в Лондон и проблем с евтини и годни части за целта на такава трансформация няма да има.В същото това време виждам тази обява на Defender-бензинов и сметнах,че в предвид моя ограничен бюджет ще мога да се включа.Дори си мислех за добър екземпляр от UK и тук само управлението да сменя от ляво. Сега обаче четейки темата осъзнавам,че идеята ми не е приемлива.

                    Ще продължа да си търся нормален дизелов и с лява дирекция автомобил.... пък ще видим.Важното е да на се бърза,че грешки стават!

                    Коментар


                    • #11
                      От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

                      Ако си намерите хубав екземпляр в UK, то обръщането на дирекцията е къде къде по смислено, и финансово приемливо начинание.
                      Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 20-03-14, 07:15.
                      Land Rover Defender 110SW 300tdi

                      Коментар


                      • #12
                        От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

                        В чуждите сайтове често срещам на долу-горе приемливи цени Defender 110 2.5 L 85 hp (63 kW) Turbodiesel.
                        Какво е мнението ви колеги за този агрегат?Заслужава ли си?

                        Коментар


                        • #13
                          От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

                          Това е Land Rover 110. Defender се казва от tdi моторите насам (89г.).
                          Немощен тракторен двигател, който спокойно работи с вода от реката.

                          Коментар


                          • #14
                            От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

                            Благодаря Яро!
                            В един словенски сайт обаче срещам Defender 92 год.с такъв двигател.Дори собственика е написал и номера на рамата.Та затова попитах.Иначе прочетох тук в сайта за този агрегат някои неща-надежден,опростен-може да се обслужва и от африканските"монтьори" и т.н. !!Не знам обаче разхода му какъв е на дългото и тежичко купе?!

                            Коментар


                            • #15
                              От: От V8 3.5 към 200/300 tdi при Defender

                              Тоя е добър ... ама за ретропарадите.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X